Bab 54

938 82 4
                                    

" Dont go

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Dont go. I really love you, Yeonni. " ucap aku dan peluk dia dengan erat. Dia cuma kaku bila aku peluk dia. Aku taknak kehilangan dia sekali lagi. Aku cintakan dia.





" Jimin. "






" Saya takkan jatuh cinta dengan perempuan selain awak. I just want you. Trust me. " ucap aku. Dia melepaskan pelukan dan memusingkan badan melihat aku.






" Fine. Saya percayakan awak. Saya maafkan awak kalini. Tapi, tolonglah jangan sakitkan hati saya Jimin. " ucap dia. Aku tersenyum dan memegang kedua tangan dia.





" Jangan risau. Saya takkan sakitkan hati awak. Ini akan jadi yang terakhir. " ucap aku. Dia tersenyum dan memeluk aku erat. Rambut dia aku usap perlahan-lahan.





" Saya cintakan awak. "





" Saya pun. "





      Lepas tu, kitorang patah balik jumpa Yuju dengan Baekhyun. Baekhyun pandang aku dengan sinis. Yuju pulak buat muka sedih. Tangan aku digenggam erat oleh Jimin.




" Baekhyun kau balik lah ye. Kau tak perlu nak hantar yeochin aku sampai rumah. Biar aku yang hantar. " ucap Jimin. Baekhyun menjeling dan berlalu pergi.





" Hye, saya Yuju. Kawan Jimin. Awak jangan lah salah faham ye. Kitorang kawan je. " ucap Yuju dan tersenyum. Aku menganggukkan kepala.




" Yelah. "





" Yuju, awak pergi cafe sensorang boleh kan ? Saya nak hantar yeochin saya balik rumah. Nanti saya kesana. Cakap dekat Boss tau. " ucap Jimin. Yuju tersenyum.




" Okay. "




      Dia pun pergi. So, Jimin lah yang teman aku balik rumah. Serba salah pulak dengan Baekhyun sebab biarkan dia balik sensorang. But, sokaylah nanti esok aku say sorry dekat dia. Setelah beberapa minit, aku dan Jimin sampai di depan rumah aku.


Your Choices [KTH]Where stories live. Discover now