Bab 52

920 81 6
                                    

📚📚📚📚📚


Esoknya

   Pagi ni, Seika Highschool meriah sangat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

   Pagi ni, Seika Highschool meriah sangat. Sebab harini ada Hari Sukan Korea Sedunia. So, ada banyak sukan yang ada harini. But, main event dia ialah Basketball. Harini, Team BTS akan lawan Team MonstaX dari Moans Highschool.





" Wah, harini kita dapat banyak hadiah dari budak sekolah. Kau tengok, beg aku penuh dengan hadiah. " ucap Jin dan menayang isi beg dia yang penuh kotak hadiah.






" Tulah, aku pun dapat banyak. Malangnya, yeochin aku tak kasi ambil hadiahnya. " ucap Jungkook dan melihat Taehee. Taehee hanya menjelingkan mata.






" Korang ni, sibuk dengan hadiah. Lebih baik korang panaskan badan. Kejap lagi nak lawan. " ucap Namjoon yang sibuk mengemas beg. Dan berdiri untuk panaskan badan.




" Okay hyung ~ "





     Yeonni cuma tersenyum memerhatikan diorang. Mata dia melirik Taehyung dan Nayeon. Yeonni teringat dengan masa perlawanan BTS dengan GOT7 dulu dan dia mula merinduinya. Kenangan dimana Taehyung tersenyum ada dirinya.







" Yeonni, kau okay ? "






" Aku okay. " ucap Yeonni kepada Hosoek yang ada di sebelahnya. Hosoek memberikan satu sampul surat kepada Yeonni. Yeonni melihat surat itu dengan pelik. Wajah Hoseok dipandang sekilas.







" Ambillah ni. Aku tahu kau cintakan Taehyung dan bukannya Jimin. Kau bercinta Jimin, hanya nak elakkan diri daripada Taehyung. " ucap Hosoek. Yeonni mengambil sampul surat itu.






" A—apa ni ? "







" Bacalah. Aku ambil benda ni senyap-senyap dari beg Taehyung. Aku harap kau tak menyesal. Sebab aku yakin, Taehyung masih berharap dengan cinta kau. " ucap Hosoek. Yeonni tenung sampul surat itu.







" Weyh ! Game dah nak start ! Jom ! " ucap Jin. Hosoek dan yang lain berkumpul. Yeonni menyimpan sampul surat itu di dalam poket bajunya. Tiba-tiba, Taehyung berdiri depan Yeonni.







" Yeonni, as always. Berikan aku semangat harini. Senyumlah,  besok kan Jimin dah balik. " ucap Taehyung dan menggosok kepala Yeonni kemudian dia berlalu pergi.







Your Choices [KTH]Where stories live. Discover now