Bab 61

983 93 5
                                    

🐦 Suho 🐦

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🐦 Suho 🐦




    Aku membuka kedua mata aku perlahan-lahan. Kepala aku bagai ada bintang-bintang yang berpusing. Pening. Eh, kejap aku dekat mana ni. Atas katil ? Katil siapa pulak ni ?! Aku tengok seorang perempuan masuk dan letak satu dulang di atas meja lampu.





" Oh. Awak dah sedar ! "





" Sa—saya dekat mana ? "





" Dekat rumah saya. Oppa saya yang bawak awak ke sini. Awak mabuk tadi. " ucap dia. Aku bangun dan memicit-micit kepala aku. Pening sangat.





" Siapa abang awak ? "





" Aku. "





     Aku memandang ke arah pintu yang terbuka itu. Ha ! Dia kan Taehyung ! Orang yang tuan muda benci sangat tu. Aduh, macam mana ni. Macam mana nak lari. Aku tak leh bagitahu dia pasal tuan.





" Aku tahu, kau tengah fikir macam mana nak lari. Tapi, no. Aku takkan benarkan kau pergi. " ucap dia dengan muka dingin. Aku yakin, mesti dia nak tahu pasal Yeonni tu.





" Kau nak apa ? "





" Taehee, keluar kejap. Oppa nak bercakap dengan dia. " ucap Taehyung dan duduk di kerusi bersebelahan katil tu. Perempuan bernama Taehee tu berlalu pergi.





" Hurm. "





" Aku nak kau bagitahu aku. Mana Baekhyun sembunyikan Yeonni ? Apa motif dia ? " tanya Taehyung. Aku cuma diamkan diri. Aku tak boleh bagitahu.





" Aku.. tak tahu. "





" Heh, kau nak tipu aku ? Kau kan yang culik dia ? Baik kau bagitahu sekarang, atau aku call polis. " ucap Taehyung yang ugut aku. Aku diam.





" Pilihlah. Sama ada kau nak selamat dari tuduhan menculik atau meringkuk dalam penjara. " sambungnya. Aku mengeluh dan mengangguk.





" Fine. Aku bagitahu kau. Memang tuan aku arahkan aku untuk culik Yeonni tu. Sebenarnya, sebelum kitorang jumpa Yeonni lagi.. dia dah rancang semua ni. " ucap aku.






" Sebelum.. jumpa Yeonni ? "






" Ye. Dari dulu dia mencari Yeonni tu. Sebab dia terlalu obses dengan Yeonni. " ucap aku. Lelaki psycho macam tu, sanggup buat apa je untuk dapatkan Yeonni. Even bunuh.






Your Choices [KTH]Where stories live. Discover now