Bab 55

966 98 14
                                    

" AHHH !!! "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" AHHH !!! "






       Series, aku terkejut gila bila nampak Taehyung ada dekat sebelah aku. Dah lah tadi, aku bangun dalam keadaan aku tengah peluk dia. Dia bangun dan menggosok-gosok matanya.






" Macam mana kau boleh ada dekat sebelah aku, huh ?! Kau ambil kesempatan ke apa ! " marah aku. Dia menjeling dan memandang aku sinis.






" Kau tu yang ambil kesempatan. Aku tengah duduk, kau tiba-tiba pegang tangan aku. Lepastu, sebut-sebut nama aku. " ucap Taehyung






      Aku tercengang seketika. Mulut aku bagai dikunci untuk marah dia. Aku mimpi apa ea semalam ? Dia menjeling kemudian terus keluar dari bilik ni. Okay, jantung dah mula dah. Tiba-tiba, Taehee masuk dalam bilik.




" Dah bangun ? Seronok dapat tidur dengan oppa aku ? " tanya Taehee dan terkekeh ketawa. Dia dah siap-siap dan sedang memakai makeup di depan cermin.






" K—kau nampak ke ? "






" Mestilah aku nampak. Agaknya, korang ada buat apa-apa tak semalam ? Kiss maybe ? Hahaha. " ucap Taehee dan ketawa. Esh, dia ketawakan aku ?







" Jahat lah kau ni ! "





       Aku membaling bantal kepada dia lepastu terus masuk ke dalam bilik air untuk bersiap-siap. Aku harap sangat yang harini aku akan jauh daripada dia. Dan tak bercakap dia. Aku sakit hati tau tak !







      Lepas masing-masing dah siap, Tuan Kim menghantarkan kitorang ke sekolah. Sampai sekolah, aku nampak semua form 4&5 dah berkumpul untuk menunggu ketibaan bas. Aku, Taehyung dan Taehee pergi ke arah kawan kitorang yang dah tunggu.







" Lambat nya korang sampai. Ingat kan tak pergi. " ucap Yoongi sunbae. Aku, Taehee dan Tae cuma tersenyum melihat diorang.






" Pergilah. Siapa kata tak pergi ? 2 hari ni rasanya, peluang untuk aku spend time lebih masa dengan Jungkook. " ucap Taehee dan berdiri sebelah Jungkook.






" Ceh ! "






" Selamat pagi, uri jagi. " ucap Jimin dan berdiri depan aku. Aku memandang dia dan tersenyum. Rasa reda pulak marah aku bila tengok senyuman Jimin






Your Choices [KTH]Where stories live. Discover now