Bab 53

896 80 5
                                    

1 Minggu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1 Minggu





        Masa berlalu dengan cepat, peperiksaan akhir tahun juga dah melabuhkan tirainya. Hubungan Jimin dan Yeonni masih lagi couple. Berita terkini Taehyung dan Nayeon couple 2 hari sebelum exam. Lepastu, Yeonni dan Taehyung jarang berbual. Nayeon sekarang dah popular. Penampilan dia dah lain.





" Weyh, exam tadi kan senang gila lah ! Rasa yakin pulak nak dapat A+ " ucap Taehee dengan yakinnya. Yeonni dan Nayeon cuma menggelengkan kepala.





" Kau macam confident sangat kan? " ucap Nayeon. Taehee memeluk bahu Nayeon dan Yeonni. Sengihan diberikan.






" Of course. "





      Diorang bertiga pergi kantin dan pergi duduk bersama dengan BTS. Diorang berbual-bual pasal exam. Yeonni melihat Tae dan Nayeon yang tengah bersuap-suap makanan. Yeonni menundukkan kepala.






' Sampai bila-bila aku tak dapat nak move on dari dia. ' kata hati Yeonni. Tetiba, satu sudu aiskrim dihulur. Yeonni menoleh ke kanan. Jimin tersenyum.






" Cepatlah makan, nanti aiskrim ni cair pulak. " ucapnya. Yeonni memakan aiskrim itu. Bibirnya perlahan-lahan tersenyum.






" Eh korang ada dengar ak pasal trip dekat Pulau Busan tu ? Katanya, form 4&5 dapat pergi trip tu. " ucap Namjoon. Semua orang menumpu kepada Namjoon.





" Ah ah. Ala, aku tak boleh nak join korang, hurm. " ucap Jungkook dan mengeluh. Dia kan form 3 jadi dia tak boleh nak join.






" Relaks sayang. Nanti saya suruh appa saya kecualikan awak. Supaya awak boleh join sekali. " ucap Taehee. Jungkook tersengih lebar.






" Yeah ! "






" Trip tu besok kan ? So, nak kena pack barang lah malam ni. " ucap Baekhyun. Semua orang menganggukkan kepalanya. Masing-masing tengah excited.






" Tak sabarnya !! "






📚📚📚📚📚

Your Choices [KTH]Where stories live. Discover now