Bab 49

1K 81 11
                                    

    Aduh, dah banyak kali minah ni membebel pasal soalan ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

    Aduh, dah banyak kali minah ni membebel pasal soalan ni. Tapi, satu apa pun tak masuk dalam otak aku. Apa lah yang menganggu otak aku ni agaknya ? Aku rampas buku dari tangan dia dan terus tutup. Otak aku dah tak tahan dah ni !








" Dah ! Aku malas nak study. Satu apa pun tak masuk kepala aku. Kau bebel apa pun aku tak faham. Masuk telinga kanan keluar telinga kiri. " ucap aku. Dia menggelengkan kepala.






" Kau ni kan, dah nak exam ni cuba jangan malas-malas. Haih, cuba bagitahu aku apa yang menganggu otak kau tu. " ucap dia dan memandang aku. Aku pandang kedua mata dia.






" Entahlah. "






       Tiba-tiba, handphone Yeonni berbunyi. Dia melihat skrin telefonnya. Rupanya mesej daripada Jimin. Tangan dia nak ambil phone tu, tapi aku terlebih dahulu rampas telefon tu dari dia.




" Hey pulanglah ! "






       Aku gelengkan kepala. Dia cuba menggapai-gapai telefon dia. Aku jauhkan phone tu dari dia. Tiba-tiba, aku tersedar sesuatu. Dia berada dekat dengan aku. Muka dia, 10 cm je dari muka aku. Dia berhenti dan pandang kedua mata aku.




" Bila kau dengan aku. Jangan main phone. Aku tak suka. " ucap aku. Dia terus mengundurkan diri dan menundukkan kepala. Aku melihat phone dia.




      Amboi, wallpaper letak gambar Jimin. Aku menekan app Whatsapp dan menekan nombor Jimin. Dia letak nama nombor Phone Jimin sayang ? Ew, sangat menggelikan tekak aku sekarang.






Sayang ♡

Selamat malam jagi. Jagi dah makan ke belum ? Tengah buat apa tu ??

√√  Seen



      Maaflah Jimin, aku cuma bagi kau seen je. Haha, bagilah aku masa untuk luangkan masa dengan Yeonni dan bagi aku masa untuk lupakan dia. Aku terlalu sayangkan dia. Aku letak handphone dia dalam poket aku.






" Esh, kau ni kan. Suka cari pasal dengan aku. Daripada awal aku kenal kau, kau suka cari pasal. Heh ! " ucap dia dan menyilangkan tangan ke dada.




" Hesh. Aku bukannya nak cari pasal dengan kau. Aku cuma nak luangkan masa dengan kau. Sebab lepasni, nak exam, lepastu kau pulak nak kena fokus dengan Jimin.  " ucap aku.



Your Choices [KTH]Where stories live. Discover now