Kafamı salladım. ''Sana kızmıyorum. Şimdi düşündüm de, tekmelerimden nasıl ustaca kaçabildiğini anlıyorum.Oda benim gibi iyi bir dövüşçü. Bunu şimdi anlıyorum. Fakat üzgünüm George amca ama,onunla asla turnuvalara katılmam.''
George amca bana bimişcesine bir bakış attı. 'İddia'ya varmısın?''
6. Bölüm - Merak
***** 1 Hafta Sonra ******
''Bu çok saçma!''
Bir yumruk ve ardından sert bir tekme.
''Ne fark eder? İddia iddiadır.''
Bir hışım ona döndüm.
''Nasıl ne fark eder George amca? Burda turnuvalarda bir zamanlar en iyi kadın dövüşçü ünvanını almış birinden bahsediyoruz ve sen ne fark eder diyorsun!'' Ne kadar sinirlendiğimi belli etmek için tekrar hedef tahtama döndüm ve sol elimle tam ortasına mükemmel bir şekilde vurdum.
''Onu yenebilirsin. İmkansız değil. Ayrıca o ünvanı tam 3 yıl önce kazanmış. Bu da onu yenmen için hala bir şansın olduğunu gösteriyor.'' Ben yumruk atmaya devam ederken oda konuşmaya devam ediyordu. Açıkçası ne söylediğini duymuyordum bile. Kafam o kadar dolmuştu ki... Her ne kadar iyi bir dövüşçü olsamda benim rakiplerim hep sıradan insanlardı, turnuvalarda en iyi kadın dövüşçü ünvanını almış biri değil... Eğer ona yenilirsem kabuslarım gerçeğe dönüşebilirdi.
Neler olduğunu anlatayım. Hadi 1 hafta öncesine dönelim.
***** 1 Hafta Önce *****
''İddia ya varmısın?''
''İddia mı?''
''Evet,iddia.'' İddiaları severdim.Her zaman ben kazanırdım. Bu bakımdan bir şansım olduğunu düşünürdüm. Hiç bir zaman kaybetmemiştim ve kaybedeceğimide düşünmüyordum.
''İddiaları severim. Hiç kaybetmedim. Peki neyin iddiasına giriyoruz?''
George amca gözlerini tavana dikti ve düşündü.
''Hımm, Harry'le asla turnuvalara katılmayacağını söylüyorsun. Bense katılacağını söylüyorum. Bir sonraki dövüşünde eğer rakibine kaybedersen Harry'le turnuvalara katılacaksın. Eğer kazanırsan istediğini yapmakta özgürsün.''
Bunda fazlasıyla hile vardı ama şu ana kadar bana sunulan bir iddia teklifini hiç reddetmemiştim.
''Bunda fazlasıyla hile seziyorum. Bunu bil. Ve ayrıca diyelim ki ben kaybettim ve turnuvalara gitmem gerekiyor. Ama Harry asla benimle turnuvalara katılmaz. Az önceki tavrını görmedin mi ?'' diye sordum.
''O zaman onu ikna etmek sana kalmış.'' Gülümsüyordu,bense yüzümü buruşturuyordum.Bu fikir hiç aklıma yatmamıştı. Ayrıca %100 emindim ki bunun altından yine bir şey çıkıcaktı.
''Ee ne diyorsun küçük kız?''
''Bilm- George amca, bana öyle dememen gerektiğini biliyorsun.'' dedim uyarıcı bir ses tonuyla. Bilerek yapıyordu. İddiayı kabul etmem için beni bilerek sinirlendiriyordu. Çünkü eninde sonunda beni turnuvalara yollayacaktı.Yollasındı. Ben sadece partnerimden memnun değildim.
''Görünüşe bakılırsa küçük kızımız biraz sinirlenmiş.İstersen oynaman için sana bir Barbie bebek bulabilirim.'' Bu sefer de onun gibi yapıyordu. O aptal Harry'nin partide bana söylediklerini söylüyordu. .Lanet olsun! Damarlarımda dolaşan kan hızını arttırmıştı. Beynim hayır diyor ama bedenimdeki her hücre bunun aksini söylüyordu. Sakince nefes almaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fighter Girl (Harry Fanfiction)
FanfictionAilesini küçük yaşta kaybetmiş, hayatını dövüşerek kazanan genç bir kız... Aynı durumlardan canı çok yanmış, ama bunu saklamayı oldukça iyi başarabilen genç bir erkek... İkisi de dövüşçü, ikisi de hayatlarını yanlarında 'babam' diyebilecek kişilerl...