-Indulunk! -ordibált anya az ajtóban.
Na igen utolsó nap az iskolából! Kezdődik a nyári szünet! Mikor már ültem a kocsiba,anya már rég ott várt. Nagyon fura mostanában...Kitudja.Éppen csak beléptem a terembe,ott állt Dajana és persze a kis barátnői... Reménykedtem hogy nem fog hozzám szólni de elkezdte
-Ooh..Szia Katy! Végre nem fogom látni azt az undorító pofádat..Ja! És én nevezek a Neshwilli Díjugrató Versenyre ahova csak profik neveznek! Számítok rád... Bár nem vagy profi és így is úgy is legyőznélek,csak lássák ahogy lealázlak!
-Hát rám ne számíts, oké? Már rég abba hagytam a versenyzést ha nem vetted volna észre...
-Ja bocsika! Neked nincs is lovad amivel nevezz és gyáva vagy úgyhogy hagyjuk is!
Nagyon ideges lettem! Szinte könnybe lábadt a szemem de megfordultam és elindultam a padom felé. Felszakított egy sebet.
-Szia Katy! -köszönt Sara (a legjobb barátnőm).
-Szia..
-Mi a baj?-kérdezte.
-Csak Dajana...Fel említette..
Tudod milyen rosszul esik! -majd kirohantam a teremből.
Igen..Dajana fel említette..majdnem 2 éve történt..Egy díjugrató versenyen voltunk..Beauty-val..nagyszerű ló volt..rengeteg versenyt nyertünk..azon a versenyen óriási akadályokat kellett átugrani.. mindegyiket át ugrottuk, de az utolsó akadálynál Beauty felbukott, én leestem a lóról és nekem csak a karom tört el , de a földön feküdtem és láttam ..Beauty-nak eltört a lába ,emlékszem a nyerítésekre..a szenvedésére..bevittek a kórházba, Beauty-t pedig az állat klinikára.Megműtötték ,szőrnyű fájdalmai voltak és nem tudta feldolgozni..vitték volna ki mikor meglátta az akadályokat,és..eltörte a másik lábát is...borzasztó volt...El kellett altatni...Beauty-val nőttem fel.Azóta nem ültem lovon.
Kirohantam a teremből...Egyenesen a WC-be. Ezen kattogott az agyam ..a baleseten..sírtam...de Sara befutott hozzám.
-Hallod! Ne sírj ! Semmi baj nem lesz! -majd megölelt.
-Figyelj,beszéljük meg ezt! Suli után menjünk el valahova rendben?
-Oké,de..nem szeretnék erről beszélni!-szipogtam.
-Héé! Talpra kell állnod!-mondta komolyan.
-Rendben..Menjünk..-mondtam.-Kérsz valamit?-mosolygott rám Sara.
-Hát egy tea jól esne..-mosolyogtam vissza.
-Nem gondolkoztál azon,hogy újra lovagolj?
-Tessék??!!-förmedtem legjobb barátnőmre.
YOU ARE READING
Phoenix/SZÜNETEL/
RandomEz a történet Katyről és Phoenixről szól. Óriási kalandokba keverednek , és rettentően közel kerülnek egymáshoz. Ha szereted a lovakat és izgalmas történetet keresel megtaláltad! ;) Jó szórakozást! :)