*
Egyszer csak egy óriási fékezést hallok
*
Hátra nézek , Stella teljesen megtorpant az akadály előtt , Sara pedig a farönkre esett. Egyből leszálltam Phoenix ről, hogy segítsek Saranak. Ekkor a Stella elszaladt, de engem csak Sara érdekelt.
Oda futottam
-Sara ébredj fel!-hullotak könnyeim.
-Segítség!!- ordítottam.
Választ nem kaptam. Lehetőségeket kizárva, ölbe vettem és nagyon nehezen ráraktam Phoenixre, valahogy csak volt még hely a lovon és felugrottam rá. Elhelyeztem Sarat hogy lene essen és úgy vágtattunk Phoenixel haza.***
Haza értünk ,leszedtem Sarat a lóról és vittem be anyáékhoz.
-Anya! Sara lesett a lóról!-hadartam kétségbeesetten.
-Anya rápillantott Sarara,óriásiak lettek a szemei.
-Úristen, tedd a kanapéra!-hadart ő is.
Apa nem volt itthon ,dolgozott tehát nem tudott segíteni. Lefektettem a kanapéra. Anya hozott a fejére borogatást, majd egyből felhívta Sara szüleit.
-És a ló? Mert tudom hogy Sara kapott egy új lovat.-jutott eszébe.
-Elszaladt..-nyögtem ki.
-Ha Sara jobban lesz,meg keressük!-mondta komolyan.
Sara szülei berontottak az ajtón.
-Hol van a lányom?-hullotak könnyei Sara anyukájának.
Meglátta és egyből odafutott. Sara kinyitotta szemeit.
-Hála istennek! -könnyebült meg mindenki.
-Kicsim jól vagy?-kérdezte Sara anyukája.
-Igen.
-Fáj valahol?
-A derekam.-majd megfogta azt.
Sara anyuja felhúzta a derekán a pólót. Kisebb horzsolások, meg egy nagyobb lila folt volt ott.
-Fáj még máshol?
-Nem igazán.-majd becsukta szemét.
-Nagyobb baj is lehetett volna!-kezdte mondani Sara anyuja.
-Hol a ló?-tette hozzá.
-Elszaladt..-majd teljesem vörös lett a fejem. Ekkor Sara elkezdett sírni, beszélni alig bírt.
-Elmesélnéd az egészet?-kérte Sara anyuja.
Majd elmeséltem mindent.
-Nagyon szépen köszönjük ,hogy megmentetted a kislányunkat.-hálálkodtak a szülei.
-Ez természetes, viszont a lovat meg kell keresni!Ha tetszik és szeretnétek folytit írjatok💕
KAMU SEDANG MEMBACA
Phoenix/SZÜNETEL/
AcakEz a történet Katyről és Phoenixről szól. Óriási kalandokba keverednek , és rettentően közel kerülnek egymáshoz. Ha szereted a lovakat és izgalmas történetet keresel megtaláltad! ;) Jó szórakozást! :)