Felszólítás: Ebben a fejezetben lesz egy kis káromkodás!
*
Megérkeztünk..
*
Az egész hely varázslatos volt. Egy kapu vezet be,jobb oldalon egy óriási füves rész ahol a versenyzők a kocsival állnak meg és ápolják le a lovat,stb. Bal oldalt egy épület, gondolom WC , büfé, hasonlók. Az épület mellett egy óriási pálya,ami lelátókkal van körülvéve. Ezen kívül mögötte egy melegítő pálya. Ennyit tudtam megfigyelni a kocsiból, majd leparkoltunk a jobb oldali füves részre. Kiszálltunk, apa segített a lovat kihozni a lószállítóból. A lószállító oldalán vagy egy kis karika ahova a lovat tudjuk kikötni, ki is kötöttük Phoenixet. Raktunk elé 3 nagyobb marék szénát és egy vödör vizet.
Sara-val addig előkészítettük a ruhám,és Phoenix cuccait. Phoenix el is fogyasztott mindent. A fáslit levettük a lábáról,majd kb. annyira tisztára lepucoltuk mint még soha. A sörényét és a farkát gyönyörűen kifésültük. Majd megcsináltam a sörényét ilyenre:A farkát úgy hagytam,de így is gyönyörű kifésülve. Egy kis patazsírt is tettünk fel rá.
Aztán felnyergeltük Phoenixet. Gyönyörű! Tökéletes!:(A fényviszonyok kicsit rosszak mert sárgább a szőre)
Ezután már csak én következtem. Felvettem a ruháim. Elég jól festettem.😁 Háromnegyed 9 van! Felültem lovamra és elsétáltam vele a melegítőre , Saraval együtt. Kb. 5-en voltak a pályán. Nem hiszitek el Dajana pont ott ügetgetett Lipicai lovával:Dajana pont ránk pillantott és a szemei kidülledtek. Felénk vette az irányt. Nah.. Nagyszerű..
-Katy ezt megszívtuk!-suttogta nekem Sara.
-Meg!
Ide ért sajnos:
-Mi ez a gebe?-nevetett a kis k*rva.-
Phoenix egy óriásit fujtatott.
-Még is szebb mint a te lovad! Ráadásul különleges! -vágott vissza egyből Sara.
-Jajj kussolj már,neked még lovad sincs!-vetett rá gúnyos mosolyt Dajana.
Sarat nem sok tartotta vissza hogy lerángassa a lóról és megtépje, de engem se.
-Na ide figyelj! Menjél vissza a dögöddel a pályára,a kis csicskáiddal együtt!-szórtak villámot a szemeim. (A csicskái ott álltak a sarokba. Amúgy szép lova van igazából,meg aranyos de ha már le gebézi a lovam akkor na!)
Megfordult és ment vissza a pályára.
Sara csak rám mosolygott.
-Helyet kérek!-majd bementünk a pályára. Sara leült a pályán kívüli padra.
Sétálgattunk 15 percet, ilyenkor volt kilenc óra. Ügettünk 5 percet és vágtázni kezdtünk. 2 perc vágta után,a pálya közepén lévő kb. 80cm magas meredeket (akadály féle) ugrottuk. Ezután 2db oxelt.(ez is akadály féle) Majd mindig nagyobbakat. Eljött a háromnegyed 10!! Pályanézés következett. A szüleim és Sara is már a lelátón ültek. Ekkor megszólalt a mikrofonban egy hang: Kezdődik a 2. korcsoport,a 105cm! Kezdi Adam White, felkészül Katy Clark!
A szívem kiugrott a helyéről! Nagyon izgulok! Már ott áltam hogy egyből a pályára tudjak menni ha behívnak. Anyára néztem és csak vicsorogtam.
Megszólalt a mikrofonból egy újabb hang: - Következik Katy Clark!
Majd egy női hang is, Dajana!:
-Sok szerencsét.-vágott flegma fejet.
-Kössz.
Bementünk a pályára. Elkezdtünk vágtázni. Majd megszólalt a csengő hogy kezdhetjük.
1. akadályt sikeresen átugrottuk!:A 2. akadály már nem sikerült olyan jól..levertük a felső rudat.
A továbbiakban hibátlanul mentünk!
*Mikorofon hang*
-Gyors kört láttunk, viszont 2 hiba pont! Kár érte!
- Következik Dajana Hill!Én akkor is rettentően örültem!
Csak vicsorogtam amikor lépdeltünk ki a pályáról.
-Nem rossz.-ment el mellettem Dajana.
A lelátó alján már a szüleim ott vártak. Lehuppantam a lóról és megöleltem őket.
-Nagyon ügyes vagy Katy!-csordult ki anya könnye.
Sarat külön megöleltem.
-Köszönöm az edzéseket mesterem!-nevettem rá.
Csak nevettünk. Phoenixet még nem nyergeltem le,mert lóval kell bemenni az eredményhirdetésre. 15 perc múlva be is hívtak.
A pályán állunk egymás melett 6 lovas.
*Mikrofon hang*
-Első három helyezett:
1. Dajana Hill!- odaadtak neki egy arany kupát és egy szalagot.
2.Katy Clark! -odaadtak nekem egy ezüst kupát és egy szalagot.
3.Mark Low!-odaadtak neki egy üveg kupát.
Majd mentünk 2 tisztelet kört.Na sziasztok!! Itt a kövi rész, hosszabb a többihez képest, meg most sincs vége a versenyes résznek ,kövibe folytatom!😍
YOU ARE READING
Phoenix/SZÜNETEL/
RandomEz a történet Katyről és Phoenixről szól. Óriási kalandokba keverednek , és rettentően közel kerülnek egymáshoz. Ha szereted a lovakat és izgalmas történetet keresel megtaláltad! ;) Jó szórakozást! :)