10.fejezet - Készülés

601 59 2
                                    

*
Elmegyek Sarahoz!
*
3 óra van. Még pont megtudom Sarat látogatni. Phoenixről levettem a kötőféket és kint hagytam a legelőn,had pihenjen mert holnap után verseny. Elsétáltam Sarahoz. Bekopogtam. Mrs. Even nyitott ajtót, beengedett.
-Csókolom Sarat jöttem meglátogatni!
-Szia Katy ,gyere be.
Felmentem Sara szobájába, az ágyában feküdt olvasott. Mikor megpillantott elkezdett sírni. Oda mentem és legugoltam az ágya mellé.
- Sara sajnálom!- könnyeztem be.
-Nem a te hibád.
- De, ha nem akarok ugtatni nem történik meg.-cseppent le az első könnyem.
-De ha nem akarok ugrani ellenkezek, csak is az én hibám.
-Sara, felejtsük el, hibáztam, Stella a lényeg. Fáj még a derekad?
-Már nem lesz meg... Kicsit.
-De meg találjuk!-nem adtam fel.
-Készültél Phoenixel?
-Igen, most a legelőn pihen. Ugye eljössz a versenyre?
-Persze!-mosolygott.
Majd óvatosan megöleltem. Még Saranál voltam 5-ig. Utána haza mentem, kiderült hogy még anyáék keresték Stellát. De nem találtak semmit.. Kimentem a legelőre bevittem Phoenixet, ellátam vízzel ,meg szénával majd bementem, megvacsoráztam. Ledőltem az ágyamra majd elaludtam.

***
Reggel felkeltem, zuhanyzás , fogmosás nélkül aludtam el. Egyből lezuhanyoztam és fogatmostam. Felöltöztem,megreggeliztem. Phoenixnek adtam abrakot,hogy jó formában legyen a versenyen. Megitattam, kis szénát raktam elé , amíg én előszedtem a dobozból a versenyes cuccait. Egy csinos fekete kantárat, egy gyönyörű fekete bőr nyerget, egy türkizkék nyereg alátétet, türkiz lábvédőt, és egy szintén türkiz fülvédőt. 2 percig csak bámultam a cuccait,olyan szép.
Aztán felraktam rá egy piros kötőféket,és kimentem futószárazni. Egy jó órát futószáraztam , hogy kondiba legyen a kicsi szerelmem. Nagyon izgultam a verseny miatt!  Dajana semmit nem tud,hogy én is megyek a versenyre. Remélem legyőzöm! (Ha elfeljtetted ki az a Dajana ,megnézheted az 1. Fejezetben!) 
Elvileg ez a Neshwilli verseny nagyon népszerű, és sokan lesznek. Na majd meglátjuk!
Ha tetszett és szeretnétek folytit írjatok😘

Phoenix/SZÜNETEL/Where stories live. Discover now