Nagyon sajnálom hogy eddig vártatok!
*Oda is értünk közbe a melegítő pályára. Felültem Phoenixre, elindultunk, de ő felágaskodott és....*
És nekem ez teljesen váratlan volt,ezért leestem Phoenixről.
Minden sötét lett....
Minden... homályos...tisztul...
-Katy jól vagy? -fogta az arcom Sara.
-I-igen.-nyögtem ki.
Ekkor láttam ,hogy Eric és még 2 ember próbálja lefogni a lovam aki torka szakadtából nyihogott,és ágaskodott,bakolt.
Felálltam a földröl. A bal karom ellégé fájt,de ez legyen a legkevesebb gondom. Majd megpillantottam Mr.Peterson-t ,aki megkínozta lovam még a múltkor....
Majdnem felrobbantam az idegtől! Phoenix még mindig rémülten kapálózott a levegőben.
-Phoenix! -kiáltottam határozottan lovamra. Csend lett. Senki nem beszélt. Mindenki ide nézett. Phoenix abba hagyta és rám nézett. Senki nem mozdult.
- Gyere ide. -lett szomorú a hangom.
Ide jött hozzám,és orrát a nyakamba dugta. Szorosan átöleltem a nyakát. Mire vissza pillantottam Mr. Petersonra eltűnt.
Vissza szálltam Phoenixre, amiben Sara és Eric segített.
-Minden rendben!- szóltam az embereknek akik még mindig engem bámultak.
Phoenix nyugodt volt. A bemelegítés jól ment, vágtáztunk egy kicsit és ugrottunk 115cm is pedig csak 110cm lesz a versenyen. Épp kis levezetésnek ügettünk mikor Sara szólt.
-Kezdődik a verseny!-mutatott az órára Sara. Ekkor egy férfi hang is megszólalt.
-Üdvözlök mindenkit a Tennesse országos döntőben! Kezdenek a 105cmt ugró versenyzők. Ebben a körben 5 versenyző van. Kérem Essen Philt fáradjon a pályára! - vízhangzott.
-15 perc és én jövök! -néztem nagyot.
-Igen te!- mondta Eric.
10 percig sétáltunk még Phoenixel, majd megint megszólalt a férfi hang:
-Az első versenyszám megvolt, eredmény hírdetés következik, kérem a versenyzőket a pályára. A következő versenyszám készüljön!
5 perc múlva pedig:
-Gratulálunk a versenyzőknek, most pedig következzen a következő versenyszám! Várjuk a pályára Rose Amandat, felkészül Dajana Hill, Katy Clark.
-Úristen izgulok!-néztem rá Saraékra.
-Te fogsz nyerni. -vigyorgott Eric,Sara pedig bólogatott.
Elkezdtünk sétálni a verseny pályához, megálltunk a pálya bejárata előtt. Kisétált onnan Dajana fehér lovával:
-1 hiba, és nagyon gyorsak voltunk, készülj hogy utolsó leszel...-küldött puszit. Fúj...
-Következzen Katy Clark!- a szívem kiugrott a helyéről! Anyáék és már Saraék is a kilátón voltak.
Belépdeltünk a pályára...mikor csengettek, Phoenix megindult a kecses és gyors vágtájába, az első akadálynak indultunk...sikeresen és hibátlanul végigmentünk a pályán!A nézők nagyon taspoltak mikor az utolsó akadályon is átlendűltünk.
-Gyors és hibátlan kört láttunk! Esélyes a győzelem!-mihelyst kimondta, lovam nyakába borultam. Nagyon örülök!! Mikor kiléptem a pályáról anyáék vártak ott.
-Gratulálunk!-hangzott mindenki szájábol a mondat.
-Ne nekem hanem neki.-mutattam lovamra aki ép a talajt kapargatta.
-Ügyik voltatok!-vinnyogott Sara.
-Köszönjük!-vinnyogtam én is.
Pár percen belül mehettem is vissza a pályára, mert eredmény hirdetés!
-Nagyon szép köröket láttunk,most pedig következzen az eredmény hirdetés! Kérem a versenyzőket a pályára!-mondta a mikrofon (aki bele beszélt 😂)
Beballagtunk Phoenixel a pályára, már ketten is bennt voltak.
1 percen belül mindenki megérkezett a pályára.
- 3.helyezett Emily Zand.... 2. helyezett Dajana Hill....és a győztes!!!......Katy Clark! Gratulálunk! -adtak a kezembe egy arany kupát és egy szalagot, amit vigyorgó anyám kezébe adtam.
Úristen! Nyertem! El sem hiszem!
-Hát ez igazságtalanság..! -könnyezett Dajana.
-Ez van!-kacsintottam Dajanara.
Elindultunk a tisztelet kört megcsinálni. Elöl én mentem mögöttem Dajana és stb. ugye aki nyer az megy elől, szóval én. Mosolyogtam,nevettem,amit csak eltudtok képzelni. Nyúltam volna Phoenix kantárjához ,hogy rátűzzem a szalagot,mikor annyit vettem észre hogy vagy 2 méter magasan van a ló a földtől én pedig távolodom a nyergtől,majd ráestem a ló nyakára...
CZYTASZ
Phoenix/SZÜNETEL/
LosoweEz a történet Katyről és Phoenixről szól. Óriási kalandokba keverednek , és rettentően közel kerülnek egymáshoz. Ha szereted a lovakat és izgalmas történetet keresel megtaláltad! ;) Jó szórakozást! :)