Pár percig szeretgettük Skyt is.
-Katy, 4 óra, 5-kor jön Lia nem?.-apa nézegeti karóráját.
-Jajj, de köszi!-majd Sky-ra feltettem kötőfékét, és a boxába vittem. Alaposan lepucoltam, a patáit is kitisztítottam. Felszerelését elővettem,és szépen felnyergeltem. Beakasztottam a szárat a kengyelbe,és kivittem a dobogót a pályára. Visszamentem a lóért és őt is kivittem a pályára. 16:53. Pár perc és itt van Lia. Ma még gyakorolom vele az ügetést. Ekkor a piros kis Suzuki-ból kiszállt Lia. Ugyanúgy a kezében tartotta kobakját. Te jó ég! Most jut eszembe holnap után versenyem van! Kb. 1 hete van meg Sky. Akkor kaptam a lehetőséget,azon a versenyen, és másodikok lettünk Phoenixel! Holnap gyakorolnom kell! Ekkor Lia lépett elém.
-Szia. -villantott felém egy apró mosolyt.
-Szia,pattanj lóra!-néztem a hátam mögötti lóra.
Lia szó nélkül felült Sky hátára és el is indultak.
Eltelt egy óra, Lia leszállt a lóról,kezembe nyomta a pénzt, köszönt és elindult a házunk előtt leparkolt Suzuki -hoz. Hát jó. Már nagyon jól megy neki az ügetés. Bevittem Skyt a boxába,és lenyergeltem. Még Phoenixet is behoztam a legelőről. Mindkettőjüket elláttam,majd a házba siettem.
-Halljátok! Holnap után versenyem van!-kiáltottam a síri csendbe. Szüleim felnéznek a Tv-ből.
-Biztos holnap után?-lepődött meg anya.
-Igen,ez biztos-vágtam rá.
-Akkor gyakorolnod kell!-sóhajtott.
Felmentem elkészültem a lefekvéshez. Még felhívtam Sarat.
Nem sokkal a kicsengés után felvette.
-Haló?
-Sara holnap után versenyem van!
-Jajj tényleg! Természetesen megyek veled!
-Akkor jó,de most megyek mert,holnap korán kelek!
-Rendben akkor szia.
Pár perc után elaludtam.
Reggel magamtól keltem, 8 óra. Felöltöztem,reggeliztem,és rohantam a lovakhoz. Lovaimnak egy-egy talicska szénát adtam. Addig előkészítettem Phoenix felszerelését, és a 2 vödröt,meg a kaparót és a kefét. Amíg Phoenix evett, lepucoltam. Nagyjából megették a kaját,az előkészített vizet,eléjük raktam. Amíg ivott lovam felnyergeltem,majd miután a vizet megitta a kantárt is ráraktam. 9 óra. Kivezettem a díjugrató pályára, kellő bemelegítés után ami 20 perc volt, ugrathattunk. Phoenix mint a régi. Meg se kottyan neki ,hogy nyereg van rajta. Először kis 50 cm-es akadályokon melegítettem be lovam az ugratásra. Ezek után egy 70 cm-es oxelre mentünk. Gond nélkül ment. A következő a 100 cm-es meredek volt. Olyan könnyedén ment mintha 2 hete gyakorolnánk. 15-ször mentem rá,egyszer sem súrolta a lába a rudat. 110 cm lesz a versenyen,szerintem simán végig megyünk. Volt egy külön rész ahol jó nagy akadályok voltak. Az első egy 100 cm-es, a második 105 cm,a harmadik 110 cm, ezek tökéletesen voltak elhelyezve,egymás után kellett rámenni. A negyedik kicsit távolabb a többitől,hogy legyen idő felkészülni rá, egy 120 cm-es ! Phoenix jó erőben van, menne nekünk. El is indultunk az első három akadály nagyon jól ment, most következik a 120 cm! Huhhh! Nagyot sóhajtottam,majd bökdöstem még egy kicsit,hogy menjen még gyorsabban. Ott voltunk az akadálytól pár centire,és megtorpant. Nem sok kellett hogy leessek. Visszamentem a "pálya" elejére és újra kezdtem. Az első három megint szuperül ment, és következzen a legnagyobb. Jól megbökdöstem,jobban mint az előbb és átugrottuk!
-IGEN EZAZ!-veregettem meg lovam izzadó nyakát.
Mentem vele pár levezető kört,majd besétáltam vele a legelőre. Ott leszereltem,és el is kezdett szaladgálni. Pihennie kell. Holnap reggel adok neki egy kis abrakot,hogy nagyon jó formában legyen. A cuccait bevittem az istállóba,és Skyt is kiengedtem a legelőre. 11 óra.Két órát edzettem lovammal. Ma még késő délután lehet kimegyek még vele terepre. A terápia sokat segített rajta. Újra a régi!
Na sziasztok! Itt is az új rész,holnap vagy holnap után jön a kövi!:) Lenne valami számotokra, 01.06-07.-én, csinálnék egy ilyen Kérdezz-Feleleket magamról. A kérdéseket üzenetben vagy kommentbe várom, leginkább lovas kérdés, vagy esetleg a könyvvel kapcsolatban,de a simákat is elfogadom. ^-^ 01.06 18:00 óráig lehet írni. Bármennyi kérdést feltehettek. :D
KAMU SEDANG MEMBACA
Phoenix/SZÜNETEL/
AcakEz a történet Katyről és Phoenixről szól. Óriási kalandokba keverednek , és rettentően közel kerülnek egymáshoz. Ha szereted a lovakat és izgalmas történetet keresel megtaláltad! ;) Jó szórakozást! :)