*
Na majd meglátjuk!
*
7 óra volt mikor felmentem a szobámba. Már vacsoráztam. Először is kikészítettem a versenyes ruháimat holnapra. Holnap 5 kor kelek, mivel már fél 10 kor kezdődik a verseny. Én kb. 10 kor versenyzek, az én korosztályom, 15-20 év közöttiek, a 105cm-t ugorjuk. Persze 15-20 év között van nagyobb is,a 110-115cm is, de én még nem sietem el. Nagyon sok induló lesz, különféle korcsoportok, magasságok. Az egész verseny 6 ig tart. Mi 3 ig leszünk, mert megnézzük Saraval a lovakat,meg néha ránézünk a versenyre is.
Na szóval ugye kikészítettem a cuccom, elvégeztem minden higiéniai dolgot, majd lefeküdtem aludni,mert holnap kelni kell. Csupán 8 óra volt mikor lefeküdtem. Egy idejig kinlódtam,de 9kor sikerült elaludni.
***
Sikerült felkelnem 5 kor. Megmostam az arcom, majd lementem reggelizni. Felvettem valamit, majd anya befonta a hajam. Kiszaladtam Phoenixhez, adtam neki abrakot,vizet,pár falat szénat, majd befásliztam a lábát. Beraktam egy külön dobozba a felszerelését, a fésűjét, a keféjét és a kaparóját,mindent! Ezután ráraktam egy menta zold takarót. Phoenix nagyjából meg is volt,mindenét beraktam amire szükség volt. Bementem,az én cuccaim is elraktam,mindent, még innivalót és ennivalót is. Mire kellőképpen össze pakoltunk. Phoenixet felraktuk a lószállítóra, az összes cuccot beraktuk a csomagtartóba. Először is felvettük Sarat,és aztán mentünk Neshwillbe,ami 1 órára van tőlünk.
Megérkeztünk..Na sziasztok!😍 Itt vagyok egy új résszel, rövid,de direkt az izgalmasabb résznél fejeztem be 😘 Csak akkor lesz új rész ha meg lesz az 5 vote !! 😘😘
YOU ARE READING
Phoenix/SZÜNETEL/
RandomEz a történet Katyről és Phoenixről szól. Óriási kalandokba keverednek , és rettentően közel kerülnek egymáshoz. Ha szereted a lovakat és izgalmas történetet keresel megtaláltad! ;) Jó szórakozást! :)