Sziasztok! Itt az új rész, bocsi hogy sokáig nem voltam, olvassátok vissza a fejezeteket!
Figyelem! Trágár szavakat tartalmaz! Mindenki a saját felelősségére olvassa!Minimum egy órát le se szálltunk a báláról,annyit beszéltünk. Megtudtuk Eric-ről, hogy szülei egy galopp vállalattal foglalkoznak, ezen belül tenyésztés és versenyzés. Mint kiderült, Shadow is indult már versenyeken,kijutott már külföldre is.
És Eric családja hihetetlen versenylovakkal rendelkeztek/rendelkeztek. Ahonnan ő jött, CSAK ahol laknak, egy picike farm, az erdeti farmjuk a versenyes, 20 percre van onnan, és hatalmas! S mint kiderült, Eric zsoké. Még nem hivatalosan az, de azt mondta pár hónap és hivatalosan zsoké lesz. Ja és amikor Saraval versenyeztek, egyáltalán nem hajtotta Shadow-ot, elvileg ez neki a leglazább vágtája volt. Szóval jól elbeszélgetünk.
Csevegéseink apa zavarta meg:
-Bocsi gyerekek, de 4 óra, menjetek be a házba. Ja és Katy, össze pakoltad a versenyes cuccaid?-húzta ki az istálló ajtaját.
-Rendben, igen.
-Ja Eric! A szobád Katy mellett lesz, a vendég szobába, ne csinálj kupit, és a lányomtól távol!- mutatta fel mutató ujját apa. Én és Sara csak kuncogtunk.
-Értettem Mr. Clark!-bólintott komolyan Eric. Majd kiment apa.
-Srácok én megyek.- szállt le a báláról Sara, majd lovához sietett,akit egyből nyergelni kezdett.
-Miért?-kérdeztem.
-Holnap megyek ugye a versenyedre és 6 körül indulunk...-csatolta be a hevedert.
-Ja jó.-fogtam a fejem.
Amíg Sara felnyergelt, leellenőriztük, hogy a lovaknak van-e kajájuk és vizük.
Sara felült Stellára, majd intett és hazaindult.
Bementünk a házba Ericcel, anya boltba van apa az újságot olvasgatja. Felmetünk "Eric szobájába".
-Cuccod?-csodálkoztam.
-6-kor hozza apám.
-Ja jó. -majd bekapcsoltam a gépet.
Nézegettünk rólam ugratós videókat, beírta a a vállalkozásuk honlapját. Nagyon szép lovaik vannak. Iszonyú gyorsak és drágák lehetnek. Jól eltelt az idő, 6 óra volt, néztem a fali órára, majd kopogtattak az ajtón.
-Jöhetsz.-mondtam.
Anya lépett be az ajtón.
-Szervusz, szóval te lennél Eric. Nagyon örülök hogy itt vagy. Apukád hozta a cuccod! -mosolygott anya.
-Jóestét Mrs. Clark! Igen én is örülök!-viszonozta a mosolyt. Majd leszaladt a cuccáért, és 1 perc után vissza is ért.
-Katy, nemsokára kész a hal, majd szólok nektek. -csukta be az ajtót.
-Szereted a halat?-fordultam Eric-hez.
-Aha. -vigyorgott.
Még gépeztünk, és nem sokkal később szólt anya.
Vacsora után először én elmentem zuhanyozni, majd Eric ment.
Én a szobámba cseteltem Saraval.
Eric pedig a saját szobájában volt.
Holnap verseny!Reggel 5 körül keltem, befutottam Erichez és felköltöttem. Ezután átöltöztem,és felrakatam a hajam. Lementem, anyáék terítettek. Gyorsan megreggeliztünk, én pedig szaladtam a lovamhoz. Apu addig a versenyes ruháim és egyebeket berakott a csomagtartóba. Én amit csak tudtam a kezembe vettem , lovam cuccai közül, amit már ugye kikészítettem. Eric is besegített a pakolásban,és Skyt is ellátta. Jó 15 perc után remélhetőleg mindent beapkoltunk a csomagtartóba. Már csak a lovat kellett felvinni a szállítóra. Miután ez is megvolt, elszaladtunk Saraért, olyan fél 7 körül lehetett. Elindultunk, egy jó 1 óráig utaztunk. Még be sem értünk a verseny helyszínére de már káprázatos! Egy hatalmas kapun kell bemenni,tetején egy ló van ábrázolva feketén, illetve "Tennesse Verseny központ" felirattal. Minden féle dísz kacskaringózott végig a kapun. A terület teljesen körbe van véve a magasra nyúló kerítéssel. A kapu mindkét oldalán rózsák sorakoztak, a kerítés végéig. Ahogy beértünk, egy kőutacska vezetett több irányba is, jobb oldalt ahol meglehet állni a kocsival és a lószállítóval, és ahol a lovat szerzámozod stb.,és ahol a lovas készül el. Bal oldalt a melegítő pálya, a bal oldali sarokban pedig a központ főépülete. Középen pedig a verseny pálya, két oldalt körülvéve kilátókkal.
Nagyon jól néz ki, igazán színes, a gyönyörű virágok és fák miatt. Úristen itt vagyok az országos döntőben!
Megálltunk,ahol még volt hely, a lovat lehoztuk a szállítóról, Eric és Sara alaposan lecsutakolták a lovat, addig én minden cuccot előszedtem. Megcsináltam Phoenix sörényét, és farkát, ezzel jó idő eltelt. 9 óra volt. Fél 11-kor kezdődik a verseny,sietni kell! Felnyergeltük,aztán odaadtuk Phoenixnek a reggeli adag abrakját. Én addig felvettem a versenyes ruhám. Megfogtam Phoenixet,és Saraval és Ericcel,indultunk a melegítőre. Anyáék addig elmentek a kilátóra és szétnéztek. Pár méterre ahol parkolunk, Dajana igazgatta Lipicai lova sörényét. Meglátott...
-Már megint te? Ígyis-úgyis megint legyőzlek, szóval felesleges volt eljönnöd..., Oh! Még egy jóképű fiúcskát is hoztál magaddal!-nevetett,közelebb jött,és pár centiméterre megállt Eric előtt.
Eric hátrahuzta a fejét.
-Inkább neked nem kellett volna eljönnöd, és ő Eric, a barátunk , kopj le ringyó!-bólogattunk gúnyosan Saraval.
-Hahh! Ti szemtelen kis....-itt abba hagyta mert Eric befogta a száját.
-Hagyj minket békén.-mondta halkan.
Ott hagytuk Dajanat,és folytattuk utunkat a melegítőre.
-Ki ez a, szépen szólva liba?-vigyorgott Eric.
-Ez az osztálytársunk,aki egy nagyon gonosz kis kígyó...-mondta lenézően Sara.
-Hát az!- lettem ideges. Oda is értünk közbe a melegítő pályára. Felültem Phoenixre, elindultunk, de ő felágaskodott és....
KAMU SEDANG MEMBACA
Phoenix/SZÜNETEL/
AcakEz a történet Katyről és Phoenixről szól. Óriási kalandokba keverednek , és rettentően közel kerülnek egymáshoz. Ha szereted a lovakat és izgalmas történetet keresel megtaláltad! ;) Jó szórakozást! :)