Előző részből:
-Hát az a nagy helyzet hogy bejövök Ericnek!Sara is sokkos állapotba került.
-Honnan tudott?-reménykedett hogy nem biztos a hír.
-Terepen vallotta be.-lihegtem.
Sara nem szólalt meg. Csak nézte a földet.
-Nekem nem tetszik!-kiáltottam.
-De te neki igen!-kiáltott ő is.
Megláttuk Ericet a távolba. Feje még mindig mint a paradicsom.
-Tegyünk úgy mintha semmi nem történt volna!-suttogtam.
Bevittem Phoenixet az istállóba és elkezdtem lenyergelni.
Eric besétált az istállóba. Nyelt egy nagyot.
-Szia Eric. -köszönt Sara.
-Szia Sara...-hangja keseredett volt.
Nem bírtam tovább...leszedtem lovamról a cuccokat,helyükre vittem és odamentem Erichez.
-Gyere már.-húztam karjánálj fogva az istálló felé.
Oda értünk, én pedig belekezdtem mondandómba.
-Na Eric...ne értsd félre, csak meglepődtem azon amit mondtál.
-Én sajnálom. Nem kellett volna ilyen rámenősnek lennem.
-Nem, nem voltál az. De most inkább foglalkozz Skyal. Én meg elkőkészítem a vadló helyét. - bólintott,majd visszamentem az istállóba.
Egy olyan boxot választok ki a vadlónak, ami távol van a többi lótól. Nehogy gondok legyenek. Alaposan kispertem a koszt a boxból, makd elkezdtem hordani bele a szalmát. Láttam Eric is elkezdett foglalkozni Skyal. Kis időbe telt míg szépen beszénáztam a boxot. Közbe Eric nyergelte Skyt, majd kiment vele a pályára, lemozgatni. Sara már elment mikor én Ericcel beszéltem. Nem akartam megbántani. Majd beszélek vele. De nem mindegy,most a vadló helyét kéne tovább csinálnom. Kitisztítottam az itató és etetőjét. Az itatót tele töltöttem vízzel, az etetőbe még semmit nem raktam. Nem akarok még abrakot adni neki. A széna tartót félig teleraktam. Ez se kis idő volt, rendesen megizzadtam. Na kész a box. 5 óra, néztem rá az istálló kis fali órájára. 1 órám van. Eric is bejött Skyal. Kezdte volna nyergelni de én megállítottam.
-Várj megnézem tud-e ugrani. Ki jössz segíteni?-majd átvettem Skyt.
-Persze.
Felkaptam kobakom és kisétáltam vele a pályára. Mivel nagyjából bevolt melegedve, nem is sétáltam vele sokat, néhány kört és el is kezdtem az ügetést. Eric rakott ki a pálya középre rudakat, azon átmentem ügetésbe, Sky szépen átment rajta. Eric átrendezte most egy rúd volt ott, az egyik fele az első lyukba feltéve.
Skyal sétáltam egy kört,majd vágtába indítottam. Neki indultunk a kis rúdnak, jóval felette ugrotta át, de szépen. Megsimogattam nyakát. Eric felrakott egy másik rudat azt is az első lyukba. Így egy mini x volt. Nem álltam meg Skyal ügetésbe, mentünk is a kis x-re. Nagyon szépen átugrotta. Talán Skyból ugró ló is lehetne. Kicsit megálltunk sétába. Eric addig mindkét oldalt felemelt 2 lyukat. Elindultunk vágtába, az akadály előtt begyorsított és hopp. Szépen átugrotta.
-Sss..lépés. Ügyes!-simogattam meg.
-Jó volt.-mosolygott Eric.
-Jó bizony.Köszi Eric, de sétálok még vele, aztán szállok le mert el is ment az idő. 15 perc és itt van Mr.Rill és a vadló.
-Rendben.
Sétáltam még levezetés képpen 5 percet Skyal. A legelőre mentem vele, had legyen kint. Ott lenyergeltem, a cuccokat a helyükre vittem.
-Gyere Eric, mindjárt jönnek.-majd elindultunk.
Pár perc múlva meg is jött Mr. Rill a lószállítóval. Makd kiszállt az autóból.
-Sziasztok! Katy meghoztam a vadlovat, vad, vigyázz vele, hoztam is két embert aki beviszi az istállóba,nagyon nyugtalan,hogy elhoztuk a helyéről.-magyarázta Mr.Rill.
Mr.Rill két embere kinyitotta a lószállitó ajtaját. Egy magas, gyönyörű sötétpej csődör állt benne. A kötőfékre két kötél volt rögzítve, az egyiket az egyik segítő fogta meg, a másikat meg a másik. Óvatosan hozták le.
A ló egyből ágaskodásba kezdett. Nyugtatni próbálták. Nem nagyon sikerült. Elkezdték húzni az istállóba, elküszködtek vele egy darabig. Végül sikerült bevinni a boxába. Nem nyugodott. Néha megrúgdosta a box oldalát, rázogatta fejét.
-Nos, Katy kisasszony, hagyja békén egy kicsit ,szokja helyét. -szólalt meg Mr.Rill.
Na...kezdődjék a kihívás!Na olvasóim! Itt az új rész végre! 😁
YOU ARE READING
Phoenix/SZÜNETEL/
RandomEz a történet Katyről és Phoenixről szól. Óriási kalandokba keverednek , és rettentően közel kerülnek egymáshoz. Ha szereted a lovakat és izgalmas történetet keresel megtaláltad! ;) Jó szórakozást! :)