41. Mindjárt

326 30 2
                                    

Olyan rosszul éreztem magam akkor mint még soha. Szívem hevesen zakatolt,agyam csak ezen kattogot. Magam elé meredve ültem a padon. Apa szorosan megfogta a kezem.
-Kicsim,nyugodj le kérlek.Visszatért az emlékezteted,hihetetlen. Az orvos javasolta hogy mutassuk meg neked Phoenixet,hátha segít. Katy,tudom nehéz ez most neked,de nézd a jó oldalát, Phoenix él.
Szemeimet újra könnyek töltötték meg. Szó nélkül felálltam és visszasétáltam a boxhoz. Anya és a nő  beszélgettek a box mellett.
-Jajj Katy úgy örülök hogy újra a régi vagy!-mosolyodott el,és átölelt. Érzéstelenül bólogattam.
-De Phoenix már nem lesz a régi.-folyt végig az arcomon egy újabb könny.

-Phoenix borzalmas állapotban van,idő kell míg felépül,szerencsére belső sérülései nincsenek,de lelkileg ez hatalmas trauma volt számára,ami teljesen megváltoztatta a személyiségét. Sajnálom,de Phoenix már soha nem lesz olyan mint régen.-lehangoltam ejette ki az utolsó mondatot a nő.

-Az nem lehet!-förmedek rá. A nő hallgatott.

-1 hónap múlva tudjuk innen kiengedni,addigra lehetőleg az összes seb összefor.-tette hozzá.

-1 hét múlva iskola!-keseredtem el.

Mikor hazaértünk kicsit jobb kedvem lett,hogy láthattam a többieket,mindenki nagyon örült.
Sarat viszont meg akarom lepni ha suliba megyek,mert ő még nem tudja hogy visszatért az emlékezetem. Sok minden zúdúlt rám az elmúlt napokban.Eric megy vissza a családjához, csak hétvégente jön,és Ethan is. Fura minden hogy Ethant és Ericet is kevesebbszer láthatom már,na meg persze hogy nincs itt Phoenix. 
Mr.Rill eladja egy jó embernek Rusht,aki betöri,azt mondta tudja hogy most nehéz nekem,nem akarja ezzel nehezíteni a napjaim. Most márcsak Sky lesz itt nekem,legalább tudok rajta lovagolni,illetve elkezdek vele ugratni,kiképezem,mert ha Phoenix vissza is jön egy darabig biztosan nem ülhetek fel rá. Én nem hallgatok arra a nőre,Phoenix és köztem erős kötelék van,nem fog elfeljeteni engem,a gazdáját.
Na meg a riporterek is kerestek mint,díjugartót,hogy mivan a lovammal,hát burkoltam beszéltem róla,nem adtam ki sok információt.

Márcsak 3 nap és iskola. Sóhajottam és feltápászkodtam az ágyamból. Elkészültem,és Skyhoz siettem.
-Szia kislány. Elkezdjük az ugartást úgyhogy kösd fel a gatyádat.-vigyorogtam.
Egy kellemes edzés volt, cavallettiztünk, kis x eket ugráltunk.
A nap végére elpakoltam az istállóba,és mindent rendbe tettem.

Sziasztok! Először is Boldog Karácsonyt mindenkinek! Másodszor,kb. 2 hónapja volt rész,emiatt ne haragudjatok! Nagyon rövidke rész de igyekszem folytatni! Puszi😘

Phoenix/SZÜNETEL/Where stories live. Discover now