13.fejezet - A lehetőség

564 48 2
                                    

Na végre itt a kövi rész!

*
Mentünk 2 tisztelet kört.
*
A tisztelet kör után, lejöttem a pályáról anyáék meg Sara 15 percig csak dicsérgettek engem meg Phoenixet.
Ezután visszamentünk az autóhoz.
Anya csinált velem és Phoenixel egy szuper képet. (Be is állítottam a hátteremnek a telómon.)
Leszereltük a lovat, (jól megizzadt szegénykém), kiengedtük a sörényét, jó hullámos lett😍! Kicsit kifésültük hogy ne legyen gubancos. Elmentünk lemosni a lábát lovamnak,vissza vittük a kocsihoz és kikötöttük.

A büfébe mentünk Saraval,mert éhen haltunk, persze ittunk is.
Ezután felmentünk a kilátóra nézni a versenyt. Kb. 1 óráig néztük,majd, mentünk volna vissza, hogy megetessük,megitassuk a lovam mikor egy öltönyös 40 év körüli férfi leszólított:
-Jónapot,Mr.Rill vagyok! Katy láttam,ahogyan lovagolsz! Egyszerűen fantasztikus,és tehetséges vagy! A lovad is kitűnő! Egy nem mindennapi lehetőséget, kínálok számodra,ha érdekelne!-mondta izgatottan.
Én csak néztem rá 2 másodpercig, majd szóhoz jutottam:
-Jónapot, köszönöm szépen, mi lenne a lehetőség?-furdolt a kíváncsiság.
-Arra gondoltam a munkatársaimmal,hogy egy lovas iskolát terveznénk neked, amiben elvállalnál 2-3 kezdőbb lovast,és megtanítanád őket lovagolni,oktatni őket. Ezekkel a lovasokkal körülbelül
2 hétig foglalkoznál,majd újjak jönnek. Ez még csak egy indulópont, nagy jövő áll előtted! Mit gondolsz?
Amikor ezt végig hallottam csak meredtem a semmibe.
-Úristen, ez nagyszerű lehetőség,de a szüleim nem tudom mit gondolnak.-vágtam rá.
-A szüleid ismerem, a farmotok már végig jártam, tökéletes. Megbeszélem a szüleiddel.-mosolygott.
-Rendben.-majd elindult anyáék felé.
-ÚRISTEN! Katy ez nagyon jó lehetőség,nem hagyhatod ki érted?!-ordította az arcomba Sara.
-Tudom,és te leszel a segédem!- vicsorogtam.
Mi is elindultunk,hogy ellásuk Phoenixet.
Amikor odaértünk,csak annyit láttunk hogy apáék mosolyogva bólingatnak Mr.Rill-re.
Letettünk Phoenix elé szénát és vizet. Majd újra idejött Mr.Rill:
-A szüleid természetesen beleegyeztek,először is kapsz a cégemtől,egy lovat ami erre a célra tökéletesen megfelel. Először naponta egy ember megy majd hozzád,később több egy nap,akkor pedig több lovat adunk,a barátnőd segíthet természetesen!-mosolygott.
-Rendben.-ugráltunk izgatottam Saraval.
-Gyertek megmutatom a lovad Katy.-indult el egy hatalmas lószállítóhoz.

A lószállítóról egy varázslatos szürke kancát vezetett le:

A lószállítóról egy varázslatos szürke kancát vezetett le:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-De hát ez egy méreg drága ló!-néztem végig a lovon.
-Hidd el nagyon szelíd és kedves ló!-kacsintott rám Mr.Rill.
-Hát rendben.-majd megsimogattam a pompás pacit.
-Ja igen! Lesz amikor vadabb lovakat kell betörnöd!-jelentette ki.
-Hogy mi?!-gúvadtak ki a szemeim.
-Igen,igen. Megfigyeltem hogy bánsz a lovakkal.
-Nem biztos hogy menni fog..-vakartam meg a tarkóm.
-Dehogynem!-lökött oldalba Sara.
-A lovat elszállítjuk a telketekre, 6 órakkor, ja igen a neve Sky.
-Gyönyörű!

Phoenix/SZÜNETEL/Where stories live. Discover now