Reggel Sara keltett.
-Katy ébredj!
Felketünk, reggeli után felöltöztünk,majd kimentünk a lovakhoz. Ellátuk őket.
Apa is kijött az istállóba megnézni az új lovat. Közbe megkérdeztük:
-Apa elviszel az eladó lovakoz minket?-fogtam meg a vállát.
-El. Most érek rá. Egyébként gyönyörű ló!-mosolygott.
Egyből futottunk a kocsihoz. Belültünk és 10 percen belül meg is érkeztünk.
3 sor volt , közöttük egy szélesebb folyosó. 1 sorba 10 box van.
Sara a kocsi előtt megállt.
-Nekem ez nem megy..-fogta fejét.
-De menni fog,kezdjük az első sornál!-ragadtam meg csuklóját,és magammal húztam.
Az első ló egy elég alultáplált szürke ló volt. A második egy foltos jószág volt,gyönyörű alkattal.
-Nem tetszik Sara?-majd hatalmas nyihogásokra kaptuk fel fejünk.
-Sara nézd már meg!-ő csak bolintott.
Addig én simogattam még a foltost.
Sarara néztem. A következő box előtt térdelt és zokogott. Odasiettem hozzá,a box belsejébe néztem, lesokkoltam! Stella kétségbe esetten bámult Sarara.
Sara felállt kérdések nélkül kinyitotta a box ajtaját és megölelte lovát.
A felügyelő pont erre sétált:
-Héj! Tilos a lóhoz bemenni! Ez egy agresszív ló!..Várj?! Téged mért enged a közelébe?-fogta fejét.
-Az én lovam!-mosolyogva ölelte meg újra Stellát.
-Rendben elhiszem, hisz senkit nem enged a közelébe! De papírokat kérnék!
-Hívom apát, de ugye nem bántották?-agodalmaskodott Sara.
-Nem dehogy.
Sara apja 15 percen belül megérkezett lószállítóval és a papírokkal.Sziasztook!😘 Tudom rövid de a kövi részt jó hosszúra tervezem😍
YOU ARE READING
Phoenix/SZÜNETEL/
RandomEz a történet Katyről és Phoenixről szól. Óriási kalandokba keverednek , és rettentően közel kerülnek egymáshoz. Ha szereted a lovakat és izgalmas történetet keresel megtaláltad! ;) Jó szórakozást! :)