-Én is Katy, de menjünk gyorsabban!-öszökélte még gyorsabb vágtára lovát Sara.
Nemsokára már szinte a házunk előtt jártunk. Lelassítottuk lovainkat,majd beértünk telkünkre.
-ANYA!-ordítottam eszeveszettül.
Anya rohant ki az ajtón. Majd ilyedten nézett ránk.
-M-m-eeg akhar öh-ölni!-lihegtem kétségbeesetten.
-Ki akar megölni?-kapta kezét szájához. Ilyedten nézett anya mögénk,mert meglátta Mr.Petersont aki puskával érkezett telkünkre.
Anya előkapta mobilájt majd a rendőrségnek jelentette helyzetünket.
-Maguk miatt csődbe mentem!-vádolt meg a férfi.
-Erőszakkal semmit nem lehet megoldani.-színlelte anya a nyugodtságot.
-Dehogynem.-jött közelebb kifulladt lovával. A rendőrség szállt ki autójából.
-Fel a kezét!-fogta a zsaru a fegyvert az ideges férfire. Mr.Petersont letartóztatták.Három nap telt el az eset óta. Már mindenki megnyugodott minden rendben. Phoenixnek is odaadtam a gyógyszereit. Már szinte teljesen begyógyultak sebei.
Éppen a boxok takarításával végeztem,mikor apa szólt nekem.
Kisétáltam az istállóból apa mobilját tette vissza sebébe.
-Keresztanyukád hívott,hogy azt szeretné,hogy elmenj hozzá 2 napra. Ugyebár egy lovarda tulajdonosa keresztanyád. Szeretné megnézni hogyan lovagolsz,meg a lovad is.Keresztanyám eléggé bunkó egy nőszemély,nem nagyon tartjuk vele a kapcsolatot. De muszáj elmennem,mert hisztizni fog. Holnap indulok,amíg távol vagyok,addig Eric foglalkozik a lovakkal majd.
Sziasztok,bocsi hogy eddig vártatok a részre, tudom hogy nagyon rövid ezért is 31.5 rész 😁
Nemsokára jön a kövi.
YOU ARE READING
Phoenix/SZÜNETEL/
RandomEz a történet Katyről és Phoenixről szól. Óriási kalandokba keverednek , és rettentően közel kerülnek egymáshoz. Ha szereted a lovakat és izgalmas történetet keresel megtaláltad! ;) Jó szórakozást! :)