9.fejezet-Mi legyen?

641 56 2
                                    

*
Ez természetes de a lovat meg kell keresni!
*
-Én itt maradok Saraval.- mondta biztosra anyukája.
Ekkor betoppant apa is, neki is elmeséltük, ő és Mrs. Even (Sara anyja) Saraval maradnak, én ,anya és Mr. Even  elmegyünk megkeresni Stellát.
-Én lóval megyek.-jelentettem ki,majd többiek véleménye meghallgatása nélkül kiviharzottam a lovamhoz. Ott legelt ahol ott hagytam.
6 óra volt. Fél 8-kor sötétedik tehát sietnünk kell.
Úgy ahogy hagytam a lovam , szálltam vissza rá, majd az első 2 percben sétáltunk utána kezdtünk ügetni. Addigra be is értünk az erdőbe. Mr. Even és anya már keresték a lovat. 1 óráig kerestük, semmi... Phoenix fáradt volt úgyhogy szomorúan haza  ballagtunk. Megetettem,megitattam, lepucoltam, és még a sörényét is megfésültem. 
Bementem hozzá és  felültem a kényelmes szőrére. Majd a nyakára feküdtem.
-Szeretlek Phoenix.-majd becsuktam a szemem.

***
-Katy!-szólitott valaki.
Kinyitottam a szemem. Anya állt a box előtt.
-Este 10 óra van, elaludtál?
-Igen, meglett Stella?
-Sajnos nem.
Leszálltam a lovamról, majd a box mellett lévő zsák répából kivettem egy darabot és odaadtam Phoenixnek.
Majd bementünk anyával a házba. Sara persze már rég nem volt itt.
Meg vacsiztam,lefürödtem és mentem aludni.
***
2 nap a versenyig. Hogy fogok így menni? Mi lesz Saraval?-gondolkodtam az ágyban.
Ma még egy utolsót gyakorolok Phoenixel.
Megmosakodtam, felvettem egy egyszerű lovaglónadrágot,meg egy sima pólót. Összefogtam a hajam,meg bekaptam egy pár falat kaját. Anyáék nincsenek itthon. Phoenixnek adtam egy kis abrakot meg szénát,megitattam , lepucoltam és nyergeltem is fel.
Kimentünk a pályára. 20 perc melegítés után, elkezdtünk kisebb akadályokat ugrani. Elértünk a 105cm-re amilyen a versenyen lesz.  Ugrálgattunk, majd levezettem néhány kör sétával.
Bevittem a lovat és lenyergeltem. Felraktam rá egy kötőféket és kimentem vele sétálgatni a legelőre. Levettem róla a szárat és elengedtem.
Elkezdtem zokogni. Minden az én hibám. Ha nem akarok ugrani , nem történik ez Saraval és nem tűnik el a ló. 2 óráig feküdtem a fűbe és gondolkodtam.
Elmegyek Sarahoz!

Phoenix/SZÜNETEL/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt