Po jakimś czasie, oderwaliśmy się od siebie. Nie potrafię określić ile trwał nasz pocałunek. Poprostu czas się zatrzymuje i wszystko oprócz nas przestaje istnieć.
Thomas miał zmierzwione włosy i opuchnięte, czerwone wargi. Ja pewnie wyglądałam podobnie.
Zastanawiam się dlaczego to zrobiłam. Nie dlaczego pocałowałam blondyna, bo to oczywiste. Lecz dlaczego chciałam zranić, wkurzyć, pozbawić życie Drake. To dziwne.
- Woah, no nieźle - powiedział Tom. Spojrzałam na niego jakby był chory umysłowo.
- Dobrze się czujesz? - objął ręką moje ramiona.
- Przy tobie z minuty na minutę coraz lepiej. - w odpowiedzi strzepnęłam jego rękę.
- Oj nie dąsaj się skarbie.- zaczęłam iść w stronę jego domu. Jestem wilkołakiem napewno trafię.
- Oh, weź przestań. Przecież wiem, że chcesz przy mnie być.
- Głowno wiesz - byłam coraz bardziej wkurzona.
- Tak, Tak to ja przed chwilą rzuciłem się na ciebie, żeby wzbudzić zazdrość tego pacana - Stanęłam na te słowa jak wryta. - No co nie zaprzeczysz?
- Wcale nie! - co z tego, że ogadł moje intencje, nie przyznam się do tego,
- W takim razie dlaczego? - milczałam. - Powiem ci dlaczego, bo się do mnie przywiązujesz. No może nie tyle ty, co twój wilk. Chcesz być blisko mnie, chronić , zadowolać- kończąc swoją wypowiedź uśmiechnął się paskudnie.
- Nie prawda...
- Prawda twoja wilczyca, uważa mnie za swojego partnera.
- Nawet jeśli to tylko chwilowe - w tym momencie chciało mi się krzyczeć i płakać. - Nie wiem czy pamiętasz, ale nie jestem tu z własnej woli. Oznaczyłeś mnie. Tylko to oznaczenie za kilka tygodni zniknie i mnie też tu nie będzie.
Jego twarz wyrażała wiele sprzecznych emocji. Nie mogłam stwierdzić, która dominuje ponad innymi.
Poraz kolejny odwróciłam się i pobiegłam ścieżką.
____________________
____________23 gwiazdki = Nowy rozdział :)
CZYTASZ
Mój Wilk (zakończone)
WerewolfKrótka historia o dziewczynie z ciętym językiem, której tymczasowe życie zmienia się pod wpływem uroczego blond impulsu. Odcięta od domu, rodziny i przyjaciół. Musi sobie poradzić z władczym wilkołakiem. #25 O wilkołakach 03.06.2016 #11 O wilkołaka...