Miałem nadzieję, że to już koniec tych głupich wyzwań. Wiedziałem, że to niemożliwe, bo J.K. tak powiedziała, ale dlaczego miałbym się jej słuchać? To ja tu jestem bogiem, prawda?
Obudziłem się w tym samym białym pokoju, co ostatnio. Niczym się on nie różnił od tamtego, w którym robiliśmy zadania, oprócz tego, że nie było ze mną moich „przyjaciół", a na środku pomieszczenia stał komputer. Usiadłem przy biurku i spojrzałem w ekran, na którym pojawił się czat i krótka wypowiedź J.K.
J.K.: Hej. Jak się już zapewne domyśliliście lub nie, mam zamiar na takim oto chacie zadawać wam pytania. Ale nie jest to taki zwykły chat. Nie możecie tutaj kłamać, bo inaczej... już po was :).
Loki: Kropka nienawiści i ten nienawistny uśmieszek? Serio?
Użytkownik Loki dostał pierwsze ostrzeżenie od moderatora.
Batek: Niech zgadnę, J.K., to ty tu jesteś moderatorem, prawda?
J.K.: Wow! Skąd wiedziałeś?
Batek: Przeczucie?
J.K.: Dobra, czas zacząć nasze pytania. I zgadnijcie, do kogo jest skierowane pierwsze pytanie? :)
Loki: ...
J.K.: Masz rację, do Ciebie! „Co ci się najbardziej podobało w Jokerze i dlaczego?"
Joker: No słucham, Lokisiu?
Loki: Mam dosyć ;-; Czemu wszyscy się tak na mnie uwzięli?!
Loki: Dobra, dobra, odpowiem. Na początku totalnie nic mi się w nim podobało. Dopiero potem odkryłem, jaki to on ma... charakter. Podobało mi się w nim to, że mimo iż jesteśmy tacy sami to jakby spojrzeć na to pod innym kątem, wszystko nas różni. Może Joker podobał mi się, bo przypominał mnie, gdy atakowałem Nowy Jork?
Joker: To słodkie :3
Thor & Deadpool & wszyscy: Bleh.
J.K.: Super, teraz mam pytanie do Batmana...
Batek: W końcu...
J.K.: „Kogo boisz się bardziej Jokera czy Lokiego?"
Batek: Trudne pytanie... Żadnego z nich się nie boję :)
Martha: Moja krew!
Batek: :') Ej, czekaj... CO?!
J.K.: ... Miałeś odpowiedzieć zgodnie z prawdą, a to nie jest prawda! Bo dostaniesz ostrzeżenie!
Batek: Okay, okay... Bardziej boję się Jokera, bo chociaż Loki ma tą swoją super moc, to nie jest on takim psychopatą jak Joker. No i Loki nie zabił JASONA TODDA!
Joker: Heh Heh, ups? :D
Loki: Ej! :c
J.K.: Następne kilka pytań jest do Jokera. „Ile czasu zajmuje Ci robienie makijażu?"
Joker: No wiecie... Żeby ten cały make-up nie schodził po dziesięciu minutach... około dwóch godzin, może trzech :D
Loki: Malujesz się dłużej niż baba *wywraca oczami*
Joker: Czepiasz się c:
J.K.: „Masz prawo jazdy?"
Joker: Oczywiście... że nie :) Po co mi prawo jazdy? Pff
J.K.: „Kiedy się zorientowałeś, że czujesz do Lokiego to, co czujesz?"
Joker: To była miłość od pierwszego wejrzenia!
CZYTASZ
Lokker
FanfictionWyobrażaliście sobie kiedyś połączenie kogoś z DC i Marvela? Nie? To ja wam pokaże jak świetnie dogadać ze sobą może się Loki i Joker. Loki razem z Thorem wyjeżdżają do Gotham, bo bóg piorunów ma tam jakąś koleżankę, którą musi odwiedzić. Główny...