Bölüm 16 - Tatil

7K 325 25
                                    

Ben geldim... İlk başta söylemek isterim ki aşağıdaki parçaya bayılıyorum. Size de dinlemenizi tavsiye ederim. Ayrıca Whatsapp grubuna katılmak isteyenler Instagram: BiCeruVar 'dan veya Wattpad DM'den bana ulaşabilirler.

İYİ OKUMALAR, ÇOK KOCAMAN SEVİLİYORSUNUZ...

İYİ OKUMALAR, ÇOK KOCAMAN SEVİLİYORSUNUZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Gitmek sadece bir eylemdir. Unutmaksa kocaman bir devrim. 

                                                                                  -Nazım Hikmet Ran

                                  --------------------------------------------------

'Onu unutmanın zor olacağını düşünmemiştim ben.' Barlas sakince omuz silkip ileriyi işaret ettiğinde Tibet başını sağa sola sallamıştı.

'Kimi ya, taksit taksit anlatma.'

'O işte.' başını tekrar ileri doğru attığında Tibet kaşlarını çatıp iki kahve söylemiş ardından beklemeye başlamıştı ki yine salladı başını.

'Lan kim?'

'Nizamettin Binkoşar, kim olacak abi kız yürüyor işte.' Tibet yine işaret edilen yöne bakmayacaktı ki Barlas'ın kızı gösterdiğini anlayarak hızlıca gösterdiği yere döndü.

'Berzah mı?!'

'Aşk olsun dayı, İstanbul duymadı, bağır bağır, neyse ki Muğla'ya naklen yayın yaptın, bu da bir şey.'

'Lan ne diyorsun sen, cidden Berzah mı o kız?' Tibet'in anlamazca bakışları sağ olsun gözleri de belerdiğinde Barlas başını onay verircesine sallayarak yürüyen kızı süzmüştü.

'E niye konuşmuyorsun ki, bunda ne var?'

'Oradan bakınca geri zekalı gibi mi görünüyorum dayı? Konuştum tabi, yani seviyorum demedim ama hoşlanıyorum dedim, kaş çatıp istemiyorum diye omuz silkti.'

'Neyi istemiyormuş? Yani seni mi yoksa erkek arkadaşı olmasını mı?'

'Valla bana çok iyisin ben de bunun farkındayım ama istemiyorum dedi. Sonra döndü arkasını gitti, e o günden sonra her gördüğünde de o gün bir şey söylememişim gibi davrandı. Tabi sevgilisi olmadı daha.'

'Demek ki kız sevgili istemiyormuş seni değil, sabret oğlum belki planları vardır. Hem böyle kendini karıya kıza vuracağına akıllı uslu davran azıcık. Bu yaptığın sevdiğini unutturmaz ihanet etmeni sağlar. Yüreğine...'

'Sonra olur mu dedim dayı, beklerim de dedim, sevme severim de dedim. Bana göz devirdi sadece, sonra yine sırtını dönüp gidiyordu dönüp baktı, böyle diyen herkes gider nasılsa seninde sabrını görürüz demişti.'

Karanlığın Şafağı |Şafak Serisi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin