Ben geldim. Ay bu hikayeye bölüm paylaşırken bir heyecan yapıyorum bir heyecan sormayın... Kalbim acayip atıyor. Uzatmayım ben en iyisi... Hikaye ile sizi başbaşa bırakayım. Bu arada yorumuna cevap veremediklerim varsa özür dilerim Wattpad mağduru olup bazen ileti alamıyorum, gözden kaçıyor... :D
Benimle karşılıklı rakı içen bir sevgilim olsun,
Günahı bana yazılsın...
----------------------------------------------------------------
'Lan ne oldu diyorum, aklımı ekmek arası yapmamı mı istiyorsun!'
'Oğlum erkekliğin %90ı kaçmak demi, yani ben yanlış bilmiyorum.' adamın kaşları daha çok çatılırken derin bir nefes almıştı.
'Hayır %99u kaçmak, %1i daha hızlı kaçmak.'
'İçim rahatladı, aksi takdirde Aras Samir bu kez beni öldürebilirdi.'
'Ne yaptın yine?'
'Silah aldım.'
'Amcam niye kızdı buna peki?'
'Benim sevdiğim ama onun beğenmediği bir silah aldım da o yüzden.'
'Aras amcam bu yüzden seni kovalamaz.'
'Tamam ya, belime takmış olabilirim ama bir sor neden diye'
'İsyanına başlayım. Neden bakalım?'
'Abicim aldım eve geldim. Kasaya koyacaktım, narkotik operasyonu düzenler gibi odama girdi. Evde dört, evin çevresinde üç ve yaklaşık iki kilometre süren koşuş süremiz de tuz biber oldu. Lan bu adam yaşlı yaşlı, ne bileyim bunun yaşındakiler ellerine Türk kahvesi alıp koltuklarına oturuyorlar. Adam atlet mi baba mı anlamadım ben.' adamın soluk soluğa açıklaması ile araç sesleri daha yoğun duyulmaya başladığında Tibet başını sağa sola sallayarak yürümeye başlamıştı.
'Akşama kadar sakinleşmez. Ne yapacaksın peki?'
'Ne yapacağım, tabi ki dağ evine gideceğim. Bir kaç gün yatışmaz o.'
'Dağ evinde bulamayacak demi Güneş.'
'Bizimkine gideceğim abi, salak değilim o kadar.'
'Arabasız nasıl gideceksin?'
'Has... Ben onu tümden unuttum ya. Adamdan kaçarken cüzdanı da eve düşürdüm. Al işte, tümden sardık.'
'Buradan da bir kıyak geçeyim o zaman. Eğer görünmeden girebilirsen bizim garaja gir, benim arabanın yedek anahtarı dolabın altında. Uğraştırır ama alırsın.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Şafağı |Şafak Serisi|
Novela Juvenil(Şafak Serisinin 2. Kitabıdır.) Koyu kızıla boğulmuş bir hikayenin baş kahramanlarının kanından gelen gençler... Hayatları boyunca dostluk, aile, sevda, umut ve destek olmanın anlamını büyüklerinden öğrendiler. ...