Bölüm 6 - Abiye Destek

6.7K 365 29
                                    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Tibet, ben batıyorum aslanım. Yok oluyorum ben.'

'Allah korusun, ne oldu abi anlat. Elbet bir çıkışı vardır derdinin, hallederiz.' adam dilini dişleri üzerinde gezidrip gözlerini kardeşinin harelerine çevirdiğinde onun güçlü duruşundan almıştı gücünü.

'Hani istemiyoruz demiştik, düşünmüyoruz demiştik ya bebek için.' Tibet'in başı usul usul sallandığında Taner Buğlem'in bıraktığı bardağa bakıp gülümseyerek gidişini izlemişti.

'İstemediğimizden değildi. Biz on yaşındaydık, babamın işleri yüzünden şikayette bulundular, babam hır gür çıkarsa da eli kolu bağlandı. Bir hafta yetimhanede kalmıştık, o bir hafta da üzerimize çok geldiler, abim beni korumak için diklense de ben daha çok diklendim. Her gece dayak yedim, o dayağı babama söylemedim, abime de söylemedim babam bir şey yapar bizi tekrar oraya götürürler diye. O darplarla gelişen bir şey oldu, baba ol-'

'Olacaksın. Tamam anladım ben abim de ayrılmadınız demi bu yüzden? Yengemi biliyorum, bırakmaz o seni, Ada inattır.'

'Bırakmadı ama onun da hayatını dibe çekiyorum Tibet. Defalarca mahkemeye başvuru yaptım, şirketin en iyi avukatlarını yönlendirdim ama o ne yaptı hayatını yaşayıp anne olmak yerine babamla konuştu. Babam da avukatlara emir verip benim savunmamdan geri çekti. Bıktırmaya çalışıyorum, bıkmıyor.'

'Kafan güzel mi abi senin, öyle karın var daha ne istiyorsun. Millet bağırdı diye ayrılır, donuna kadar alır, Ada yengem sana destek çıkıyor sen de şikayet mi ediyorsun? Bak eyvallah küçüğüm, evlenmedim, baba olmadım, anlattıklarını bilmem, belki bekara karı boşamak kolay der anlamadığımı da söylersin ama eğer azıcık hatırım varsa git evine, karının elinden tut, ben sizi biliyorum, didişirsiniz, kapışırsınız ama hepsi el ele olur.'

'Tibet, ona engelim ben. Anne olamıyor, ona o mutluluğu yaşatamıyorum, kaç yıl oldu baksana.'

'Ona engel değilsin, sen umuduna engelsin. O kafandaki setleri kaldır bi, bi doktor ayarlayalım. Gerekirse beraber geçeriz, olması gerekenin en iyisini yaparız. Hem Aras amcamda aynı dertden müzdarip değil miydi? Bak şimdi, Güneş doğdu büyüdü de adama kafayı yediriyor.'

'Amcam başlangıç tedavisini yaptırmıştı, imkansız Tibet, tamam belki imkansız değil ama imkansızın bir adım ötesinde bu.'

'Ben Taner Kasırga'yı tanıyorum, ben Kasırga'ları, ailemi tanıyorum abi. Ne imansızlıklarımız olmuştur bizim. Emir için yaşaması imkansız demediler mi, babam, amcam, yengelerim, bir gün olsun o hastaneden çıkmadı Emri iyi olana kadar. Şu haline bak, babam senin bu durumda olduğunu gördükce ne hale geldi? Ya annem? Senin pes edişini gördüğünde gülüp geçti mi?'

Karanlığın Şafağı |Şafak Serisi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin