5 μήνες μετά
Καλοκαίρι! Τι όμορφη εποχή. Τα μαλλιά μακραίνουν, το δέρμα μαυρίζει, το νερό ζεσταίνει, η μουσική δυναμώνει, η μέρα μεγαλώνει, οι παραλίες γεμίζουν και ο ουρανός πιο ξάστερος από ποτέ. Η τέλεια εποχή για μοναδικές βόλτες στις παραλίες, για έρωτες και ατέλειωτες νύχτες. Το φετινό καλοκαίρι θα είναι σίγουρα διαφορετικό από τα άλλα. Δεν έχει να κάνει με το μέρος που θα πάω, αλλά με τα άτομα που θα είμαι. Η παρέα μου μεγάλωσε, έχω τις φίλες μου, αλλά και τα αγόρια. Γι' αυτό και αποφασίσαμε φέτος να πάμε στην Ελλάδα για διακοπές. Ήταν μια απόφαση που θεωρούνταν δεδομένη από τη στιγμή που η καταγωγή μου είναι, κατά το ήμισυ τουλάχιστον, ελληνική.
Παρά τις προετοιμασίες που έπρεπε να κάνουμε για τη περιοδεία, ο Τζέισον μας άφησε ένα μήνα κενό για διακοπές. Το δικαιούμασταν μετά το νέο που μας ανακοίνωσε. Η περιοδεία δεν θα είναι ευρωπαϊκή τελικά. Συγκεκριμένα μας είπε ότι θα δώσουμε συναυλία σε πόλεις της Αγγλίας, της Σκωτίας, της Ιρλανδίας, των Ηνωμένων Πολιτειών, του Καναδά, της Αυστραλίας, της Νέας Ζηλανδίας και του Μεξικού. Σίγουρα δεν ήταν αυτό περιμέναμε αλλά ποιος είπε ότι δεν ήμασταν και ευχαριστημένοι από την απόφαση. Θα ξεκινούσαμε τον Δεκέμβριο και θα τελειώναμε τον Ιούλιο. Θα περνούσαμε σχεδόν ένα χρόνο γυρίζοντας τις πόλεις του κόσμου πραγματοποιώντας το όνειρό μας. Ο ενθουσιασμός μου σε κάθε συζήτηση για τη περιοδεία δεν περιγραφόταν, ειδικά όταν ξεκινήσαμε το βίντεο για τη διαφήμισή της. Όταν ανέβηκε στα κοινωνικά δίκτυα λάβαμε πολύ μεγαλύτερη ανταπόκριση απ' ότι περιμέναμε. Όλοι περίμεναν να ξεκινήσουν να προπωλούνται τα εισιτήρια, κάτι το οποίο θα γινόταν τον Οκτώβριο.
Έτσι αποφασίσαμε να εκμεταλλευτούμε το κενό αυτό και σήμερα, 10 Ιουλίου ξεκινάμε το ταξίδι μας για την Ελλάδα. Θα πάμε δύο εβδομάδες στο εξοχικό μου στη Χαλκιδική για να γνωρίσουν οι γονείς μου τα αγόρια και να δουν εμένα φυσικά, μία εβδομάδα στην Πάρο και μία εβδομάδα στη Σαντορίνη. Ευτυχώς για εμένα, η Κρίστι δεν θα έρθει μαζί μας, έχει δουλειά, κάτι το οποίο με χαροποίησε, αλλά όπως και να 'χει επρόκειτο για διακοπές δικές μου με των παιδιών και σίγουρα η Κρίστι δεν ήταν καλεσμένη, όσο αγενής και να φαινόμουν. Θα έχω ένα μήνα διακοπές μαζί με τους αγαπημένους μου φίλους και γονείς. Δεν μπορώ να πω ότι ο Χάρρυ στεναχωρήθηκε που η Κρίστι δεν θα έρθει μαζί μας. Αντιθέτως τον είδα να μην ενοχλείται τόσο, καθώς όταν του το ανακοίνωσε, της είπε απλά ότι δεν πειράζει.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Έρωτας στους στίχους... [H.S. & X❤O]
ФанфикΗ Δώρα ζει το όνειρό της. Μετά από μία τυχαία συνάντησή της με έναν γνωστό Άγγλο μουσικό παραγωγό, η ζωή της αλλάζει εντελώς. Μαζί με άλλα τέσσερα αγόρια δημιουργούν μία μπάντα που γρήγορα γίνεται παγκοσμίως γνωστή. Εκτός από τη φήμη και τη δημοσιότ...