Το επόμενο πρωί με ξύπνησαν τα αγόρια γιατί έπρεπε να φύγουμε. Η ώρα ήταν 8:30 και με πολύ δυσκολία σηκώθηκα, έφαγα πρωινό και ξεκίνησα να μαζεύω τα πράγματά μου. Έπειτα πήγα στο μπάνιο και φόρεσα τα ρούχα που είχα φορέσει και όταν ερχόμασταν. Έβαλα λίγο μέικ απ και ρουζ για να φύγει η χλωμάδα του προσώπου μου και στις 9:30 ξεκινήσαμε. Τα παιδιά είχαν όρεξη στη διαδρομή και μιλούσαν συνέχεια. Παρά τις προσπάθειες μου να κοιμηθώ, δεν τα κατάφερα και κατέληξα να συζητάω κι εγώ μαζί τους.
«Ρε παιδιά, όνομα δεν βρήκαμε!» ο Λούις μας υπενθύμισε το πιο σημαντικό που ξεχάσαμε.
«Αφού δεν ξέρουμε ακόμα αν τα καταφέραμε, οπότε έχουμε χρόνο.» είπε ο Χάρρυ δείχνοντάς μας το "αισιόδοξο" πνεύμα του.
«Ο Τζέισον είπε να βρούμε όμως, γι' αυτό σκεφτείτε!» του απάντησε και ξεκινήσαμε να σκεφτόμαστε.
Είναι αρκετά δύσκολο θέμα, γιατί το όνομα της μπάντας είναι από τα πρώτα που θα ακούσει ή θα δει κάποιος. Το όνομα της μπάντας θα ακούγεται παντού, πρέπει να είναι καλό. Μπορεί τα τραγούδια μας να κατέχουν τον βασικότερο ρόλο, αλλά το όνομα θα είναι το λογότυπο της μπάντας μας.
«5 νίντζας! Τι λέτε;»
«Σιγά μην μας πούνε και 5 σωματοφύλακες ρε Λούι. Μόνο τα σπαθιά θα λείψουν με τα άλογα!» ήταν ό, τι πιο αισχρό έχω ακούσει.
«Χα, χα, πολύ αστείο Δώρα!» γέλασε ειρωνικά και του ανακάτεψα τα μαλλιά με τα χέρια μου.
«Τι λέτε για ΧΑ; (έξ-ει)» ο Νάιλ πρότεινε κάτι περίεργο που σκέφτηκε μάλλον από το ειρωνικό γέλιο του Λούι, αλλά ήταν κάτι το οποίο δεν ακούς συχνά κάνοντάς το αυτόματα ενδιαφέρον.
«Το βρήκα!» πετάχτηκε ο Λίαμ και η προσοχή όλων μας ήταν πάνω του. «θα είμαστε οι ΧΟ (έξ-οου)!» μας κοιτούσε με ενθουσιασμό και περίμενε να συμφωνήσουμε.
Το σκέφτηκα λίγο και νομίζω μου αρέσει. Ήταν πρακτικό γιατί βολεύει στο να το φωνάζουν σε συναυλίες, ναι και αυτό το σκεφτόμουν, ήταν ξεχωριστό και πρωτότυπο όνομα για μπάντα και ακουγόταν καλύτερα από το ΧΑ. Παρατήρησα τον Λούι να βγάζει από τη τσάντα το λάπτοπ του και να ασχολείται με κάτι, όταν μετά από μερικά λεπτά μας έδειξε τι είχε κάνει. Είχε ζωγραφίσει, ένα Χ και ένα Ο σε καλλιγραφικά γράμματα και ανάμεσά τους, στο πάνω μέρος, μια μικρή καρδιά. Θα ήταν υποθέτω το λογότυπο της μπάντας κάτι το οποίο με έκανε να συμφωνήσω πιο εύκολα.
«Λούι, είναι τέλειο! Εγώ είμαι σίγουρα οκ, μ' αρέσει πολύ!» μίλησα πρώτη και όλοι συμφώνησαν λέγοντας τα ίδια με εμένα.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Έρωτας στους στίχους... [H.S. & X❤O]
ФанфікиΗ Δώρα ζει το όνειρό της. Μετά από μία τυχαία συνάντησή της με έναν γνωστό Άγγλο μουσικό παραγωγό, η ζωή της αλλάζει εντελώς. Μαζί με άλλα τέσσερα αγόρια δημιουργούν μία μπάντα που γρήγορα γίνεται παγκοσμίως γνωστή. Εκτός από τη φήμη και τη δημοσιότ...