Χωρίς να χάσω χρόνο βγήκα από το μπάνιο, σκούπισα το σώμα μου και φόρεσα φόρμες. Κατεβαίνοντας τις σκάλες, χτύπησε το τηλέφωνο που συνδεόταν με την έξω πόρτα. Στη κάμερα εμφανίστηκαν ο Κέβιν και η Κάθριν μέσα το αμάξι που χρησιμοποιούσαμε για τη δική μου μετακίνηση. Πάτησα το κουμπί που άνοιγε τη πόρτα και μέσα σε δευτερόλεπτα καλωσόρισα τη Κάθριν στο νέο μου σπίτι.
«Δώρα είναι τέλειο! Δεν έχω λόγια!» περιφερόταν στο χώρο εξετάζοντας κάθε γωνία του σπιτιού.
Χαιρέτησα τον Κέβιν ξέροντας ότι θα μείνει έξω από τη πύλη του σπιτιού, όπως και αρκετοί ακόμα φύλακες. Σήμερα θα ερχόταν πολύς κόσμος στο σπίτι μου, έπρεπε να υπάρχει κατάλληλη προστασία.
Μέσα σε μισή ώρα είχαν ήδη καταφθάσει η αισθητικός και ο κομμωτής μου. Φτιάξαμε τα νύχια μας με τη Κάθριν, ενώ ταυτόχρονα ο κομμωτής με τους βοηθούς του ασχολιόντουσαν με τα μαλλιά μας. Όπως ήταν αναμενόμενο ίσιωσαν τα δικά μου όπως και της Κάθριν, αλλά έπρεπε να κάνουμε κάτι διαφορετικό για τη δική μου εμφάνιση. Εφόσον τα μαλλιά μου είχαν μακρύνει λίγο από τη τελευταία φορά που κουρεύτηκα, αποφασίσαμε να τα μαζέψουμε σε μια αλογοουρά. Σπάνια προτιμούσα τα μαλλιά μου μαζεμένα σε κοτσίδα. Συνήθως τα άφηνα κάτω, αλλά υποθέτω μπορώ σήμερα να κάνω μια εξαίρεση. Πιστεύω θα ταιριάζει αρκετά με το ντύσιμό μου. Στη συνέχεια με έβαψαν σε απαλούς τόνους. Άπλωσαν στα χείλη μου ένα νουντ κραγιόν και ήμουν έτοιμη για να ντυθώ. Φόρεσα τα ρούχα που αγόρασα, τα ψηλά μαύρα πέδιλά μου με το πίσω μέρος σε χρώμα χρυσό και τη τσάντα σε ίδιες αποχρώσεις. Ψεκάστηκα με το άρωμά μου, και κατέβηκα κάτω στο σαλόνι. Μετά από λίγο ακολούθησε και η Κάθριν, έτοιμη και αγχωμένη για την αποψινή βραδιά. Φορούσε τα ρούχα που αγόρασε, τα μαλλιά της ήταν ίσια και ήταν απαλά βαμμένη, με κόκκινο κραγιόν να χρωματίζει τα χείλια της. Είχε βάλει ήδη τις μαύρες γόβες της και το μπεζ παλτό της μαζί με τη κόκκινη τσάντα της.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Έρωτας στους στίχους... [H.S. & X❤O]
ФанфикΗ Δώρα ζει το όνειρό της. Μετά από μία τυχαία συνάντησή της με έναν γνωστό Άγγλο μουσικό παραγωγό, η ζωή της αλλάζει εντελώς. Μαζί με άλλα τέσσερα αγόρια δημιουργούν μία μπάντα που γρήγορα γίνεται παγκοσμίως γνωστή. Εκτός από τη φήμη και τη δημοσιότ...