4 εβδομάδες μετά
Σήμερα οι διακοπές μας τελειώνουν οριστικά. Δεν είχα καταλάβει πόσο γρήγορα πέρασαν οι μέρες όταν δεχτήκαμε τηλεφώνημα από τον Τζέισον για να μας υπενθυμίσει ότι πρέπει να γυρίσουμε στο Λονδίνο. Φυσικά κανείς δεν το είχε ξεχάσει, αλλά πολλές φορές δεν θυμόμασταν ούτε τι μέρα ήταν.
Οι υπόλοιπες διακοπές μας στην Χαλκιδική κύλησαν σχετικά ομαλά. Πολλοί δημοσιογράφοι προσπάθησαν να μας πλησιάσουν, αλλά οι φύλακες που είχε στείλει ο Τζέισον φρόντιζαν πάντα να τους απομακρύνουν.
Όσο για τους θαυμαστές, κάποιος υπερβολικός θα μπορούσε να το αποκαλέσει τραγωδία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν κάτι πιο ήπιο. Τα προφίλ μου και του Χάρρυ στα κοινωνικά δίκτυα είχαν κατακλυστεί από μηνύματά τους που, είτε μας έλεγαν να χωρίσουμε, είτε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί. Μάλωναν μεταξύ τους στα σχόλια για εμάς, άλλοι υποστήριζαν τη αυτή τη δήθεν σχέση, άλλοι έριχναν το φταίξιμο σε μένα, ενώ υπήρχαν μερικοί άντρες που κατηγορούσαν τον Χάρρυ. Ήταν ελάχιστοι αυτοί που θεώρησαν ότι πρόκειται για παρεξήγηση. Ουσιαστικά υπήρχε μια διαμάχη μεταξύ όλων για κάτι που δεν ισχύει και δεν υπάρχει. Μακάρι να μπορούσα να του κάνω να με πιστέψουν με κάποιον τρόπο, αλλά αντιθέτως υπομένω προσβολές και διάφορα επίθετα που με χαρακτηρίζουν κάποιες ερωτευμένες θαυμάστριες. Αυτό που με βοηθάει να μην υπολογίζω όλη αυτήν την εναντίωση προς εμένα, είναι φυσικά τα παιδιά, αλλά και η υποστήριξη από τις θαυμάστριες που με υπερασπίζονται σθεναρά. Ήταν ελάχιστες οι φορές που κάναμε δηλώσεις σε δημοσιογράφους ότι πρόκειται για παρεξήγηση, αλλά παρ' όλα αυτά καταφέραμε να ηρεμήσουμε τις φήμες.
Εξάλλου μετά τη Χαλκιδική, ο δεύτερος προορισμός μας ήταν η Πάρος. Απομακρυνθήκαμε αρκετά από τα μάτια των καναλιών αλλά και των κοινωνικών δικτύων αφού δεν ήξεραν που βρισκόμασταν. Φροντίζαμε να κρατάμε χαμηλό προφίλ, πηγαίναμε σε μικρές παραλίες και περνούσαμε καλά με ηρεμία, χωρίς την ενόχληση από δημοσιογράφους ή οτιδήποτε άλλο. Μονάχα τις τρεις τελευταίες μέρες βγαίναμε σε πολυσύχναστα κλαμπ, κάναμε σίγουρα την παρουσία μας αισθητή, πίναμε συνέχεια, και οι ιδιοκτήτες των μαγαζιών μας κερνούσαν ποτά με σκοπό φυσικά τη διαφήμιση της επιχείρησής τους. Τα ίδια συνέβαιναν και στις παραλίες που επισκεπτόμασταν εκείνες τις μέρες. Δεν μπορούσαμε να κρυβόμασταν από τους πάντες σε όλη τη διάρκεια των ημερών. Βγαίναμε φωτογραφίες με θαυμαστές, δίναμε αυτόγραφα, χόρευαν όλοι με όλους. Αρκετοί δημοσιογράφοι έβγαζαν μόνο φωτογραφίες όταν μας βρήκαν, αλλά αποφεύγαμε να τους δίνουμε σημασία. Είδα πολλές στιγμές μου με το μαγιό στη τηλεόραση και το διαδίκτυο, όπου σχολίαζαν το σώμα μου μόνο με καλά λόγια, πράγμα που μου έκανε εντύπωση. Ομολογώ ότι η αυτοπεποίθησή μου ανέβηκε, όχι μόνο από τα σχόλια των ΜΜΕ, αλλά και εξαιτίας των φλερτ που δεχόμουν από πολύ ωραίους άντρες τόσο έλληνες όσο και ξένους. Ναι, το όφειλα αυτό εν μέρει στο ότι είμαι διάσημη, αλλά δεν παύει να μην με επηρεάζει.
أنت تقرأ
Έρωτας στους στίχους... [H.S. & X❤O]
أدب الهواةΗ Δώρα ζει το όνειρό της. Μετά από μία τυχαία συνάντησή της με έναν γνωστό Άγγλο μουσικό παραγωγό, η ζωή της αλλάζει εντελώς. Μαζί με άλλα τέσσερα αγόρια δημιουργούν μία μπάντα που γρήγορα γίνεται παγκοσμίως γνωστή. Εκτός από τη φήμη και τη δημοσιότ...