Το πρωί άνοιξα τα μάτια μου από τον υπερβολικό ήλιο που προσπερνούσε τις λεπτές κουρτίνες του παραθύρου μου. Πάντα ξεχνάω να τις κλείσω. Ήμουν έτοιμη να σηκωθώ όταν συνειδητοποίησα ότι τα χέρια του Χάρρυ ήταν ακόμα τυλιγμένα γύρω μου. Ένιωθα τόσο όμορφα στην αγκαλιά του, αλλά έπρεπε να σηκωθώ. Προσπάθησα να κουνηθώ χωρίς να τον ξυπνήσω, αλλά το αποτέλεσμα ήταν να με σφίξει περισσότερο πάνω του. Συνέχισα προσπαθώντας να μετακινήσω τα χέρια του από γύρω μου, αλλά κατέληγα ξανά και ξανά στην ίδια κατάσταση.
«Θα σταματήσεις επιτέλους να κουνιέσαι; Δεν πρόκειται να σε αφήσω!» μουρμούρισε αποκαλύπτοντας τη πρωινή του ξεχωριστή χροιά.
«Είσαι ξύπνιος και δεν με αφήνεις τόση ώρα;»
«Ναι!»
«Γιατί;»
«Γιατί μπορώ! Και δεν θέλω!»
«Έχεις επιχειρήματα πάντως!» του είπα ειρωνικά προσπαθώντας να κρύψω το χαμόγελό μου.
«Συζήτηση θα πιάσουμε πρωί, πρωί;»
«Είναι 2 το μεσημέρι Χάρρυ;»
«Έλα ρε Δώρα, ωραία δεν κοιμόμαστε αγκαλιά;» με παραξένεψε που το είπε αυτό αλλά έχει δίκιο, κοιμόμαστε τόσο ωραία αγκαλιά.
«Ναι ωραία είναι αλλά πρέπει να σηκωθώ!» επέμεινα τραβώντας το σώμα μου.
Ελεύθερη πλέον, σηκώθηκα από το κρεβάτι και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο. Έπλυνα το πρόσωπο και τα δόντια μου και μπήκα πάλι στο δωμάτιο βλέποντας τον Χάρρυ ακόμα να κοιμάται σαν να μην είχε ξυπνήσει νωρίτερα. Με τα χέρια κάτω από το μαξιλάρι τονίζονταν οι μύες στη πλάτη του και σε συνδυασμό με τις ακτίνες του ήλιου που χάιδευαν το σώμα του, ήταν σαν ένας άγγελος που κοιμόταν στο κρεβάτι μου. Αποφάσισα να τον ξυπνήσω αυτή τη φορά εγώ, όπως με είχε ξυπνήσει και αυτός. Χωρίς να το πολυσκεφτώ περπάτησα προς το κρεβάτι και έριξα όλο μου το σώμα πάνω στη πλάτη του. Το αγκομαχητό που ξέφυγε από το στόμα του με έκανε να καταλάβω ότι μάλλον ξύπνησε.
«Δεν είσαι και τόσο βαριά για να με κάνεις να σηκωθώ!» τον έβλεπα να χαμογελάει ειρωνικά αλλά μου έκανε εντύπωση που είπε καλό λόγο για το βάρος μου.
«Εντάξει!» μουρμούρισα.
Συνήθως σχολίαζε την πολύ μικρή κοιλιά, που λέω ότι έχω, για να με πειράξει, παρά το γεγονός ότι μου υπενθύμιζε πάντα ότι είναι ιδέα μου. Αποφάσισα να τον πειράξω αλλιώς, έχοντας μια εμπειρία από τα ευαίσθητα σημεία του. Έφερα το κεφάλι μου δίπλα στο δικό του χωρίς να κατέβω από πάνω του και άρχισα να φυσάω ελαφρά μέσα στο αφτί του.
YOU ARE READING
Έρωτας στους στίχους... [H.S. & X❤O]
FanfictionΗ Δώρα ζει το όνειρό της. Μετά από μία τυχαία συνάντησή της με έναν γνωστό Άγγλο μουσικό παραγωγό, η ζωή της αλλάζει εντελώς. Μαζί με άλλα τέσσερα αγόρια δημιουργούν μία μπάντα που γρήγορα γίνεται παγκοσμίως γνωστή. Εκτός από τη φήμη και τη δημοσιότ...