~Κεφάλαιο 60ο~

203 29 16
                                    

Φτάνοντας στον προορισμό μου, πάρκαρα το αμάξι και κατευθύνθηκα προς τη καφετέρια που κανονίσαμε να συναντηθούμε με τη Κάθριν. Πολλές θαυμάστριες με πλησίασαν ζητώντας μια φωτογραφία μαζί μου. Χωρίς να θέλω να το αποφύγω, σχημάτισα ένα αχνό χαμόγελο στο πρόσωπό μου και βγήκα όσες περισσότερες φωτογραφίες μπορούσα. Μετά από δέκα λεπτά μπήκα στη καφετέρια και κάθισα απέναντι από τη Κάθριν που με κοιτούσε χαμογελαστή.

«Καλημέρα!» με χαιρέτησε εύθυμα.

«Γεια! Συγγνώμη που άργησα, αλλά κάτι θαυμαστές με σταμάτησαν!» τη χαιρέτησα απολογητικά και έπιασα το κατάλογο στο τραπέζι.

Αφού δώσαμε τη παραγγελία μας καθίσαμε αναπαυτικά στη ζεστή καφετέρια και ξεκινήσαμε τη συζήτησή μας.

«Τι ήθελε ο Τζέισον τελικά;» ρώτησε και ήπιε μια γουλιά από το καφέ της.

«Να μας δείξει τη κοπέλα του Χάρρυ!» είπα απότομα προκαλώντας στη Κάθριν να ξεφωνήσει ένα μακρόσυρτο 'τι;' σοκαρισμένη. «Αυτό που άκουσες! Πιστεύει πως με αυτόν τον τρόπο θα σταματήσουν οι φήμες για εμένα και τον Χάρρυ.»

«Ποιο είναι το πρόβλημά του;»

«Δεν ξέρω Κάθριν! Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν μπορώ να αντιμετωπίσω αυτού του είδους τη σχέση. Ξέρεις με ποια θα είναι;» με κοίταξε με απορία και της την έλυσα. «Με τη Στέιση Μόργκαν! Το μοντέλο!» τόνισα. «Θα είναι με μοντέλο, μαύρα μαλλιά, γαλάζια μάτια, ψηλή, τέλειο σώμα!» συνέχισα με απελπιστικό τόνο.


«Οχ!» σταύρωσα τα χέρια μου και κοίταξα το τραπέζι. «Δώρα ούτε να το σκέφτεσαι! Γιατί άφησες το μυαλό σου να σκεφτεί έτσι;» φυσικά κατάλαβε τις ανασφάλειες μου, είναι τόσο δύσκολο να της κρυφτώ.

«Δεν ζήτησε την άδεια! Μόνο του άρχισε να τα σκέφτεται και δεν μπορώ να το εμποδίσω τώρα.»

«Ο Χάρρυ σ' αγαπάει! Μην κάνεις το λάθος να το αμφισβητήσεις!» είπε ψιθυριστά φροντίζοντας να το ακούσω μόνο εγώ.

«Το ξέρω, αλλά με αυτή τη θεά δίπλα του, πόσο να αντέξει;»

«Δεν ξέρεις τι λες! Σε έχουν πιάσει οι ανασφάλειες τώρα. Τον ξέρεις πολύ καλά τον Χάρρυ, δεν είναι τέτοιος άνθρωπος!» συνέχισα να κοιτάω το τραπέζι δύσπιστη. «Δώρα, μπορεί ο Γιάννης να σε απάτησε, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα το κάνει και ο Χάρρυ. Ο Γιάννης σε απάτησε επειδή δεν προχωρούσατε, τόσο μικρό ήταν το μυαλό του. Αλλά ο Χάρρυ; Θυμάσαι πόσο καιρό περίμενε;» ένευσα καταφατικά. «Δεν είναι το ίδιο! Δεν θα σε απατήσει! Μόνο να έβλεπες πως σε κοιτάει κάθε φορά που μιλάς, ή πως λάμπουν τα μάτια του κάθε φορά που αναφέρουμε το όνομά σου.»

Έρωτας στους στίχους... [H.S. & X❤O]Onde histórias criam vida. Descubra agora