İnce çizgi

61 3 0
                                    

Partıden sonra ki gün izmire gitmek için biraz vakti olduğundan selim de olmak üzere hep birlikte İstanbul'a döndüler . O akşamdan  sonra Selim Leyla ya bişey söylemeye çekiniyor gibiydi aynı şekilde Leyla da . Biraz abartmıştı sanki sonuçta selim onu korumak içn öyle
davranmıştı. En kısa zamanda özür dilemeyi düşünüyordu .
İstanbul'da Babadan zengin iremin süper lüks evinde dört kız birlikte yaşıyorlardı . Gerçekten Kocaman bir evi vardı . Dubleks Bahçeli havuzlu. Hatta korumalar bile vardı. Babası biraz korumacıydı.
Kızların arasında sadece Leyla ve Seda bursluydu diğerleri ailelerin varlıklarını son damlalarına kadar kullanıyorlardı. Lüks arabalar limitsiz kartlar Leyla be seda kendileri kendilerini kötü hissediyorlardı  ama kızlar ne Leyla ya nede seda ya hiç bir şekilde bunu yansıtmıyorlar hiç bir Zaman bunu gösteriş olarak kullanmıyorlardı.
İremi zar zor kıra konusunda ikna etmişlerdi. Nazlı da yurttan onların yanına taşınınca herşey çok güzel olmuştu.

Dönüşlerinin ertesi günü Selim'le buzları ertiiler. Selim ne zman İstanbul'a gelse yaptıkları rutin şeyler vardı . Sokak sokak dolaşıp Yeni yerler keşfeder, fotoğraf çeker Pierre loti de çay içer manzarayı seyrederlerdi. Sekim bazen model bazen taşıyıcısı bazen şöförü olurdu Leyla nın.

Leyla Kahvaltı yaparken dayanamadı.
"Daha önce gitmediğimiz bir kaç yer buldum oralar mı gidelim yoksa  plan yapmadan yürüyelim mi . İstersen Pierre loti yada kız kulesimden başlarız Her zaman ki gibi ne dersin"
Selim şalırmıştı .  Çünkü Herzamn bu hamleyi selim yapardı böyle durumlarda.
"Bilmem sen Nasıl istersen"
"Cihangir'den başlayalım o zaman

Kahvaltıdan sonra irem le Seda diğerlerin yanına nazlıda sinanın yanına gitti. Leyla ve Selim de Cihangir'den gezilerine  başladılar. Tarihi yarım ada kızkulesi burdan çok güzel gözüküyordu . Fotoğraf  çekecek güzel bir yer bulan kadr yürüdüler ve o Zamana kadar gerekli olmadıkça hiç konuşmadılar.
Biraz daha yürüdükten sonra dinlemek için biraz durdular.
"Seni dah önce hiç öyle görmemiştim selim yani korktum biraz." Diyerk Leyla konuya girdi.
"Bak Leyla biz beraber büyüdük Ben ağladığımda sen vardın sen ağladığında ben. Ve sen benim için çok önemlisin . Kimsenin sana zarar vermesine izin vermem anladın mı."
"Sende benim için önemlisin ve bu yüzden senden dah sakin be dikkati olmanı istiyorum anlıyormusun."
Birbilerine gülüşmediler ve hafifçe sarılarak bu barış ilan ettiler.
Selim Leyla için önemliydi ama bir arkadaş  bir kardeş olarak . Selim de aynı düşüncede idi.. Yani en azından o düşünüyordu çünkü herhengi farklı bir davranış görmemişti . Onalar hep iyilerdi kardeş gibi ve hepsiyle olacaktı.
Ama Selim aynı düşüncede değildi .
Evet onu seviyordu hemde çocukluğundan beri. Leyla'nın yeri hep ayrıydı. Leyla onun içn nefes alma sebebi olmuştu. İlk düştüğünde , ilk hayal kırıklığında , okulda evde her yerde adeta bir gölge gibi hep yanındaydı.Bütün ilkleri onunla yaşamıştı . İlk aşkıydı. Biraz sert biraz tatlı Leyla onun için cam bir bebekti adeta. Ona bakmaya ona dokunmaya kıyamıyordu. Duygularına birazcık da olsa karşılıkm olduğunu anladığı gün ona açıldı. Deneselerde çok uzun sürmemişti. En çok korktuğu şey onu kaybetmekti ve bir daha bu konudan söz etmeyecekti onu kaybetmemek için.

GünbatımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin