Kahvaltı.

17 1 0
                                    

Ertesi gün kızlar öğlene doğru uyandılar.
En son Leyla inmişti aşağıya.
İrem kanepenin üstünde hala uyanmaya çalışıyordu . Seda ve nazlı ise mutfakta kahvaltı hazırlamakla meşguldüler.
"Günaydın kızlar"
Kızlar hareketli konuşmalarına son verip hemen konuyu değiştirdiler.
"Hmm çok güzel koktu" Leyla payla pişen menemenin başına geçip heyecanla baktı.
"Ne konuşuyorsunuz bakayım öyle hararetli hararetli "
" yok öyle havadan Sudan sınavlr da yaklaştı biliyorsun" diye nazlı toparlamaya çalıştı Seda ya bakarak"
"Hmmmm" Leyla bir parça ekmek kopararak menemenin tadına bakmakla meşgülken ağızlarından laf almaya çalışmıştı , inanmış görünmeye çalıştı çünkü söylemeye pek niyeti leri yok gibiydi ve fazla uzatmadı.
"Bu arada çok güzel olmuş enfes enfes"
Ağzi dolu konuşurken bir kez daha tadına bakacaktı ki Seda tavayı kaptı
"Biraz Daha dayanmak zorundasın Leyla'cım çünkü misafirlerimiz var ." Diye gülerek içerye gitti.
Leyla biraz şakın Nazliya kim der gibi baktı ve peşlerinden bahçeye doğru gitti.
İrem hala salonda uyukluyordu.
Dışarı çıktığında gözleri açıldı birden . Masanın başında kerem ve Ozan vardı. Günaydın dediler ikisi birden.
"Gü gü günaydın"
Kızlara baktı sonra üzerindekiler aklına geldi. LÖSEV deki minik hayranlarının hediye ettiği
Sarı tweetli bir tişört altında yine onun takımı sarı bir şort onların üstünde , şapkasında siyah kulakları ve gözleri  olan panda konseptli uzun bir hırka vardı.Şapkasını az önce mutfakta saçları kokmasın diye başına geçirdiği için muhtemelen şu an biraz komik olabilirdi. utandı Ozan'ı görünce.
"Şey ben hemen geliyorum " dedi ve koşarak içeriye girdi. Arkasından kızların gülüşmelerini ve keremin saçmalamalarını duyuyordu
"Çabuk gel tweety menemen soğuyacak"
Odasına çıktı hemen siyah bir tayt giyip üzerine yine siyah zeminli ,minik bir Salvatore arması bulunan biraz bol swetshirt giyerek aşağı indi. İrem de masaya gelmişti artık. Onalar çoktan kahvaltıya başlamışlardı.
Nazlı ona ayırdığı menemeni verdi ve önüne bakarak yemeye başladı.
"Siz ne zaman geldiniz hiç duymadım"
" sen uyanmadan az önce " diye uzun karşılık verdi Ozan.
"Geleceğinizi bilseydim daha önce uyanırdım"
O şurada kızlarla göz göze geldi ateş çıkacaktı sanki gözlerinde biraz sinirlemişti kendisini o halde gördüğü için.
İrem tek gözü hala kapalı şekilde konuştu.
"Özür dilerim hayatım ben size söylemeyi unuttum dün  gece ben davet ettim onları. Sabah kahvaltıyı ben hazırlayacaktım ama uyanamadım. Sağolsun Nazlıcım her zaman ki gibi günü kurtardı."
"Sinirlenme tweety sorun yok "
"Bana tweety  demeyi kesermisin kerem "
Ozan'a baktı hafif gülümsüyordu yemeğini yerken . Leyla iyice utanmış ter basmıştı.
"Tamam tamam demiyorum, Nazlıcım Sedacım ellerinize sağlık herşey çok güzel olmuş . Heh zaten benim aşıktım  menemeni pek iyi yapamıyordu"
"Kereeeemmm" dedi irem kaşlarını çatarak
"Yalan mi aşkım en son bende yaptığında içinde sadece yumurta vardı"
Seda hınzır gülümsedi "en son senin evde sana yaptı demek."
Kerem ağzı dolu dolu "Evet " dedi
"Bizde İrem'i  annesi çağırdı diye eve gidiyor sanıyorduk "
İrem telaşlı telaşlı lafa girdi " valla o zaman annem çağırıyor"
"Eee tamam artık hadi kahvaltınızı yapın tartışmadan sonra tiwitinin elinden kahve içeriz"
"Nazlıııı"
Hepsi gülüştüler
Leyla gerginliği geçene kadar pek konuşmadı. Ozan'da onu anlamış olacaktı ki üzerine gitmedi daha fazla .
Kahvaltıdan sonra selim ile Sinan da geldi  Evde ki yardımcı masayı toplarken onlar içeriye geçti .
Leyla da o sırada kahveleri yapmak için mutfağa yöneldi.
Fincanları çıkardı kahveyi bulamamış gibi Nazlıya seslendi 
"Nazlııı bi gelir misin canım kahveyi bulamıyorum"
Sevil hanımın yardımcısı kavmin yeterini gösteridi
"Teşekkkür ederim yerini biliyorum da benim bir Hesabım var anlarsın ya"
"Nazlııııı "
"Geliyorummmm"
Nazlı gelince Leyla onu hemen köşeye kıstırdı
"Çok sinirliyim nazlı neden önce beni uyandırmadın hadi geçtim onu ye mutabakat uyarmadınız ya rezil oldum"
Nazlı gülüyordu
"Gülme gülme diyorum sana"
"Ya niye rezil olmuşsun ya çok tatliştin bence"
"Hmm ne demsszın ama ben biliyorum hep İrem'in halt yemesi bunlar gösteren ben ona.
Off selim de burda bişey çıkmasa barı"
"Sen merak etme bişey olmaz Sinan var ben uyardım onu"
İçeriye doğru bağırdı "aaaa Leyla kahve burda ha gözünün önünde "
Leyla yavaşça bazlının omuzuna vurdu içeriye giderken be kahveleri yapmaya başladı.
Biraz tuhaf hissetti kahveleri götürürken. İçerde muhabbet konuyken kahveyi dağıtmaya başladı. Selim'e baktı normal gözüküyordu.
"Aman da aman hanım kı ..."
İrem sözünü bitirmeden Seda onu dürttü Leyla'nın biraz gerildiğini anlamıştı ortamdan dolayı gerçi oda pek rahat değildi. Saçma sapan şeyler yüzünden Selim'in gerilmesinden korkuyordu biraz da.
Yardım gecesinden , komik şeylerden bahsedip gülüyorlardı. Herkes rahattı. Kızlar erkekler grup halinde Tabu oynayıp gayet güzel vakit geçirirlerken Ozan'ın telefonu çaldı ve "efendim hayatım" diyerek telefonu açtı. Konuşmak içn izin istedi ve bahçeye çıktı .
Leyla'nın gözleri onu takip etti çıkarken. Konuşması bitene kadar da ona izledi sessizce . Selim de Leyla'yı göz hapsine almış Seda ise hepsine bakıyordu.
Biraz sonra Ozan geldi ve gitmesi gerektiğini söyleyerek kapıya yöneldi. İrem leylaya yolcu etmesini işaret etti.
Kapıya geldiklerinde Ozan ilk konuşan oldu
"Özür dilerim gitmem gerekiyor"
"Önemli değil okulda görüşürüz yine"
Ozan biraz durdu
"Damon mı Stefan mı ?"
"Anlamadım"
Üzerindeki armayı işaret etti. Leyla sonra Ne demek isteğini anladı.
"Hııı o mu . Damon, Damon benim ki. Yani favorim"
"Ben de severim . Damonu değil tabi ki diziyi. Elena gerçekten çok iyi"
" Evet güzel diziydi"
İki de bir an sustular. Sadece gözleri konuştu o anda sessizlik bozan ise yine Ozan oldu.
"O zaman ben gitsem iyi olacak "
"Tamam "
"Görüşürüz"
"Gözüşürüz"
Gidene kadar arkasından Ozan baktı kapatamadı kapıyı. İçinden tekrar arkasını dönüp bakacak mı diye merak ediyordu. filmlerde olur ya hani o klasik sahne dönerse seviyordur diye. Şaçma olduğunu biliyordu ama bekledi yine de. Ozan bahçe kapısından çıkarken arkasını döndü ve ona baktı . Onda içnde yine kelebekler uçamaya başlamıştı yine. Ozan'ın el sallamasına karşılık verdi arabasıyla gözden kayboluncaya kadar kapıyı kapatmadı. Ama şöyle bir gerçek vardı da. Sinem in yanına gitmişti hayatım demişti ona . Sinir bozucuydu bu. Ne yapmaya çalşıyordu ki. İkisini birlikte mi idare ediyordu yoksa. Buna izin veremezdi kendisiyle dalga geçmesine . Ama ona öyle bir bakıyordu ki içine işliyordu resmen.
Neyse zaten bunları kozlarla istişare ledeceklerdi daha sonra . Kendini topladı ve içeriye girdi . Onu asıl bekleyen sorun selim di. Onu kaybetmeyi göze alamazdı bir yolunu bulacaktı bununda.

GünbatımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin