26 Nisan 2016
CumaSevgili günlük ;)
Artık sana da kendime de itiraf etmenin zamanı geldi sanırım. Yani nerden başlasam ama uzun Zaman sonra ilk kez böyle şeyler hissediyorum diyebilirim .
Aşık oldum evet kesinlikle aşık oldum ben . Evet hemde Ozan'a .
Allahım içim içime sığmıyor şunan yazarken ile heyecanalnıyorum o derece.
Ah benim benim Stefan Salvatore kadar narin ve iyi yürekli , Damon Salvator kadar kurnaz ve çekici Yunan heykelim.
Abartmıyorum aynen böyle birisi o benm gözümde. Hele o süper çekici yandan Gülümsemesi o kadar aşık olunası ki.
Onun görünce heyecanlanıyorum kalbim haddinden fazla çalışmaya başlıyor .
Düşünüyorum da ben ne zaman böyle oldum .
Ne zaman gardımı indirdim ne Zaman kalbimin kapılarını sonu dek açmaya izin verdim kendime bilmiyorum. Bildiğim tek şey var ki ben gerçekten aşık oldum. Ve bunu yeri Zamannı ,o kapıların da izine ihtiyacı yokmuş . Ama benim işim Sinem varken biraz zor ve varkende asla ama bu duygularımı ona açmam açamam. Benim yüzümden o kızın üzülmesini istemem her ne kadar gıcık birisi olsada. İrem'e göre onların birlikteliği zorakiymiş buda beni yüreklendirip cesaretlendiriyo aslında . bana pek oyle gelmedi ama yinede benim için bir umut çünkü bu ilişkilerinin pek sağlam olmadığı gösteriyordu duygusal açıdan. Yada ne bileyim neyse ne ama keşke Ozan hislerini bilebilseydim . İrem bugun olanları anlattığım Zaman kesiniyle boş olmadığını söyledi. Gerçi ne yalan söyleyeyim babada öyle gelmedi değil. Gözgöze geldiğimiz zamanlarda sanki başka bişeyler oluyo sanki ikimizde kendimizi tutuyoruz bişeyler söylememek için. Tama ben tutuyorum orası kesinde işte o onun ne düşündüğünü ne hisstğini de bilebilsem.
Bugün kafetryada ilk gördüğümde sanki ölçektim heyecandan hava sıcaklığı iki kat arttı benim için hele birde oyle bana bakıp selam vermesi üstüne bal kAymak oldu. İremin o küçük oyundan sonra bugün ikşmizinde dili çözüldü ve ilk kez bu kadar uzun konuşma fırsatı bulduk. Onu kahve içmeye götürdüğümde biraz gergindim ama sonra o kadar güzel gelştiki herşey. Onula orada oturmak o kadar güZeldkş sadece o vardı o anda benim için . Oda sanki benimle konuşmak istyodu hatta Bi gün beraber fotoğraf çekmek bile istedi. Falcıya ne demeli söyledikleri o kadr hoşuma gittiki. Yüzde binbeşyüz eminim ki onuda hoşun gitti yöndeki sırtmayı görmütüm.
Tada ben fazla kuruntulanıyorum bilmiyorum işte neyse ama çok güzel Bi gündü .
Bekleyip göreceğim sonu ya mutluluk ya da hüsran olacak benim için .
İyi gecelerLeyla defteri kapttı Çekmece'ye koydu . Telefondaki uygulamadan gelen falları bir kez daha okudu .
İkisini tamamlayan iki yorum .
Telefonu öptü mutluluktan ve uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günbatımı
RomanceYaşadığımız sürece bir sürü insanla tanışırız bazılarını sever bazılarından kaçarız bazıları kalbimizin kıyısına kadar gelir o kişi olmadığını anlar kapıları kapatırız. O kapılar sadece bir kişi için ardına kadar açılır .Ondan sonrası muamma. Ya sa...