İçinden geldiği gibi - 2

18 1 0
                                    

Leyla eve girer girmez onu hemen mutfağa sürükledi. Muhtemelen heldiklerşni görmüş olmalıydı.Heyecanlıydı .
"Neler oldu?
nerdeydiniz bu saate kadar?
Sabah bi gittiniz yoksunuz.
yoksa Leyla çıkıyor musunuz .
Ayyyy çok sevindimmm"
İrem hiç nefes almadan sorularını soruyordu. O sırada Seda ve nazlında geldi. İrem in son cümlesini duymuşlardı . Hepsinde Sevinç'le Leyla'yı kucakladı
"Kızlar kızlar durum bir dakika çıkmak falan yok.
"Ama nasıl " diyebildiler hepsi de
"Yani irem vallahi ortalığı karıştırmada üstüne yok arkadaşım.
Evet bütün gün birlikteydik yardım gecesi için gerekleri ayarlamakta yaptık o kadar "
İrem hemen atladı
"Bütün gün boyuncaa"
"Evet bütün gün amaaa belki birlikte yemek yemiş yada fotoğraf çekmek için İstanbul u turlamış da olabliriZ"
"Yaaaa biliyordum birşeyler olduğunu ben dedim size"diyerek Seda ve nazlıya bakıyorudu
"İrem Allahaşkına abartma şimdi içerdekiler duyacak sandığınız gibi birşey değil"
"Ama yine de bir şey "
Kızlar İrem'i onaykadı
"Evt evet kesinlikle"
Onalar konuşurken içeriye Selim girdi
"Sandiğımz gibi olmayan şey de neymiş acaba?"
Yok birşey diyerek İrem ortalığı geçiştirmeye çalıştı mutfakta birşeylerle uğraşmaya başladılar .
Sekim kapının eşliğinde dikilmişse Leyla oy sorguya çekmeye başlamıştı."
"Leyla sonunda gelebildin bütün gün seni merak ettik değil mi kızlar?"
"Yas öyle "dedi Seda "ama neyse ki bütün işleri halletmişler yardım gecesi için değil mi Leyla ?"
"Hımm evet "Selim'e bakmadan konuşuyordu.
İçerden keremin sesi duyuldu . Sofranın hazır olup olamadığını soruyordu. Nazlı Selin'in elime salata tabağımı tutu itirazlar onu içeriye yolladı ve kendileri de onu takip ettiler. Gece boyunca sekim Leyla nın gözünün içine içine baktı öylece . Pek konuşmadı . Oyunlara dahil olmadı. Leyla dajil herkes bir tuhaflık olduğunu sezmişti kimse de birşey söylemedi. Selim Gecenin sonunda giderken hiç kimseyle vedalaşmadan evden ayrıldı.
"Birisi bana SElim e ne olduğunu söyleyebilir mi bütün geceyi mahvetti yanii yaa herşeye ters bir cevap Falan" diye söylene söylene irem salonda ki koltukta yerini aldı.
"İrem bende seni akıllı sanırdım"karşılı veren nazlıydı "Ozan yüz sen Leyla ya trio atıyo"
"Nasıl yani" irem bir ana duraksadı ne olduğunu anlaşmıştı şimdi
"yok artık gerçek ten mi"
"Evet gerçekten"
Seda ve Leyla sakin di.
"Ben onun o korumacı Tanrı'nı hiç öyle yormamıştım. Bunu açım açık açım dike getirdi mi sana Leyla"
"Hayır getirmedi . Nazlı öyle olduğunu düşünüyor."
"Hiç ye bile Leyla düşünmüyorum iddia ediyorum. Kesinlikle öyle. Bir düşünsen imgeci parti verdiği tepki gerçekten fazlaydı . Sana karşım bakışları ilgisi bunlar arkadaşlıktan öte . Hem sen dememiş miydin lisede aranızda  birşeyler geçtiğini . Ama sonra ikimizde başkalarıyla çıkmışsınız
"Evet o başkasına aşık oldu ben başkasına  hatta aramızda bunun içn küslük falan olmadı. Ayrıca O zamanlar çocuktuk yani"
"Yanisi falan yok demek ki aklı sende kalmış"
"Bilemiyorum"
"Bence sen karşına al onu konuş çok geç olmadan"
"Haklısın aslında nazlı"
İrem konuyu bir çırpıda değiştirerek bungün yaşadıklarına getirdi tek tek anlattırdı hepsini. Herşeye yorum yaptı.
Saatin geç olduğunu fark edince hepsi odalarına çekildi.
Ama bu gece uyuyamayacak sadece Leyla değildi.

GünbatımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin