Leyla'nın kahve içmek için seçtiği yer piyer loti idi.
Burada fotğraf çekmeyi vakit geçirmeyi çok seviyordu. Manzara ,Ağaçların yeşilliği , kırmızı rekli ekose masa örtüleri , rengarenk çiçeklerle masal bahçesi gibiydi. İnsanlar İstanbul'um karmaşasında burada nefes alıyordu.
boğazı ve haliçteki adaları gören bir masaya oturdular.
"Biliyomusun leyla buraya en son ne zman geldiğimi hatırlamıyorum bile. Gerçekten bu çok iyi oldu."
"Sevindim o zaman"
O sırada siparişleri almak için garson geldi Türk kahvesi istediler.
"Sık sık gelirmisın buraya"
Ozan Leyla Hakkı'nda daha çok şey öğrenmek ister gibiydi
"Yani sayılır . Fotğraf çekmek için beleirlediğiniz bir rota var buralarda Selim'le .genelde biraz dinlenmek için gelir geliriz . Gelmişken de fotoğraf çekeriz.
"Selim . Hani şu bana iyi Bi yumruk geçiren çocuk dmi."
"Evet tanımıyor olamazsın aynı takımdasınız."
"Yani pek iyi anlaştığımız söylenemez"
"ben onun adına özür dilerim o noktaya gelemesini istemezdim. Gerçi biraz da hak etmiştin ama nesye"
"Nedenmiş o he seni öptüğüm için mi ?"
Ozan yarım ağız gülğmsedi gözlerini devirdi.
Bir insana gülümseme o kadar mı yakışırdı. Zaten süper ötesi yakışıklı olana yüzüne daha da çekicilik katıyordu ."İstersen bu sefer de ben geçireyim yumruğu ne dersin "
"Tamam tamam kapatıyorum bu konuyu"
Leyla da zaten bunun üstünde daha fazla durmak istemiyordu çünkü. O sırda kahveler geldi ve bu konunun değişmesi için iyi fırsattı
Kahvelerini yudumladılar
Ozan bugun konuşmak için çok hevesliydi Leyla hakkında bir şerler öğrenmeye çalıyor onu biraz daha konuşturmak istiyordu.
"Eğer sende istersen bir gün selim yerine ben eşlik etmek isterim sana çekimlerinde."
Leyla şaşırmıştı ne diyeceğini bilemedi hayır demek istemiyordu ama hemen evet demekte istemiyordu .
"Eğer ukalalık etmeyeceksen olabilir . Bi düşünürüm"
Kahveleri bitirmişlerdi Leyla fincanı ters çevirdi.
"Biliyor musun bakmayı "Dedi Ozan
Masanın üstünde telefonu gösterek falcı bacımız var ben pek anlamam. Hadi sende çevir seninkini de gönderelim"
O da çevirdi daha doğrusu çeviremedi Leyla yardımcı oldu .
Fincanlar soğurken Ozan hala konuşuyordu
" Eee ne Zaman gidiyoruz fotğraf için"
"Bu yakınlarda olmaz bağış gecesinden sonra olablir."
Leyla'nın kalbi kelebek gibiydi o konuştukça onun da dili çalıyor kalbı yerinden çıkacak gibi oluyordu..
Fincanlar soğuyunca Leyla tek tek ikisin falını da telefonda ki uygulamaya gönderdi.
O sırada Çiçek satan orta yaşlı Bi kadın geldi yanlarına
"Falınız falansın kalbiniz birbirine bağlansın güzel abim bu güzel ablam Çiçek Almazmısım"
Ozan hiç itiraz etmeden Leyla'ya baktı güldü onu itiraz etmesine izin vermeden Bi tane kırmız Gül aldı ve Leyla'ya uzattı.
Allahım bu bir rüya olmalı diye geçirdi Leyla içinden. Kızardı bozardı Ozan'a baktı utangaç tavırlarla hemen alamadı çiçeği.
Ozan ise başka çeremiz yok yoksa gitmez diye bakıyor gibiydi . Çiçeği aldı telefonun yanına koydu.
Kadın hala ordaydı gitmiyordu.
" güzel ablam ne çıktı falında gerçi sana fal gerekiyor ama" Ozan'a bakıyordu ." Aslan gibi delikanlı maşallah . "
"Ablacım biz sandiğın gibi değiliz arkadaşsız "
Leyla utangaç utangaç kadını göndermeyse çalışırken Ozan halınden memnun gülümsüyordu.
Ah Leyla'yı kalbinden vuran o gülümseme.
"Olursunuz olursunuz sen ver bakalım bir de ben bakayım o fala ne varmış"
Kadın birden oturdu yanına ikisinde şaşkındı.
Leyla nın fincanını aldı başladı bakmaya .
"Güzel ablam benim bak sen niye böyle kararttın içini be valla hasta olursun bu geç yaşta. "
Kadın birazda eğildi fincana .
"Herşey çok güzel olacak çok az kalmış. Bak senin kısmetin burda uzun boylu, deniz gözlü ,İnci gibi dişleri var Burak özçivit gibi çocuk valla. Senin kalbini çalmış bu çocuk ama aranızda Bi engel var . Sen de beş ben diyeyim on güne bu engel ortdan kalkacak . Bu yakışıklıninda gönlü sende. "
Kadın konuştukça Leyla meraklanmıştı Ozana hiç bakmıyordu.
"Ama bir yılan var ayy düşman başına ama sen rahat ol bu delikanli herşeyi halledecek gelecek çok güçlü olacak bastığı yerler titreyecek. "
Kadın şöyle Bi durdu bakmak yüzünün ifadesi değişti.
"Bu kadar ablam bitti "
Leyla evhamlıydı biraz"kötü bişey mi gördün "
"Yok be ablam sen merak etme bu delikanlı var iken . Sen onu bunu bırak bu delikanlıya sahip çık kaçırma "
Dedi kahkaha attı masadan kalkarken Ozan durdurdu.
"E bana bakamadım"
"Sen merak etme ben sana da baktım tabi anlarsan."
Dedi gülerek masadan uzaklaştı. Falın üzerine ikisinde hiç birşey söylemedi.
Leyla saate baktı akşam olmak üzereydi güneşte kızıl olmuş yarısı kalmiştı gökyüzünde . Yavaş yavaş toparlandılar .
Yol boyunca ikisinde pek konuşmadı.
Eve vardıklarında hava kararmak üzereydi .
Teşekkür etti ve ayrıldılar . Leyla Farkında olmadan arkasından el salladı sonra Bi durdu baktı kendine elinin baktı napıyordu .Ozan leyla görünmez olana kadar aynadan ona baktı elini havada görmek hoşuna gitmişti
inşalla görmemeşltrr diye geçirdi içinden . Hızlı adımlarla eve yöneldi. Şimdi kızlar onu sorguya çekeceklerdi derin bir nefes aldı ve içeri girdi. Kızlarla birlikte kerem selim ve Sinan'da vardı.
Sessizce girdi erkekler ve Nazlı dişarda masanın başında yemekleri bekliyordu Seda ve İrem'de mutfaktaydı . Sessizce mutfağa yöneldi.
"Ben geldim "
İrem onu görünce gözleri açıldı elinde salata malzemelerini bırakıp heyecanla ona sarıldı anlaşılan o ki aramamak içn kendini zor tutmuştu.
"Çabuk anlatıyorsun ne oldu nerdeydiniz bu saate kadr birliktemiydinşz.?"
Seda da aynı şekilde soru yağmuruna tutuyorlardı.
"Kızlar Bi sakin olun Allah aşkına ya ne oluyo . Evet birlikteydik teşekkür için Bi kahve içtik o kadar "
İrem kendini tutamıyordu "ee hiç konuştunuz mu be konuştunuz "
Seda iremi destekler konuşuyordu "hadi anlatsan Ya çatlatma "
"Ya siz beyi merak ediyorsunuz ki hem sen irem hanım beni öylece birakıp gittin orda yalandı değil mi hepsi"
"Ne yani fena mı yaptım yani konuşma fırsatı yarattım size "
Onlar hasretli konuşurken mutfağa Selim daldı . Leyla'yı görünce Bi durdu .
"Ooo Leyla hanım sonunda teşrif edebildiniz aramıza mekan bakma işi uzun sürdü sanırım."
"Yaa evet biraz oyle oldu işte anca . "
Seda ortalığı toparlamak için lafa girdi " Selim sen şu salatayı al irem sen içecekleri Leyla sende ekmeği al hAdi ben çok acıktım."
Kızlar sırayla mutfaktan kaçar gibi çıktılar şelim bişeylerin döndüğünü anlamıştı özellikle Leyla da vardı bişeyler kaç gündür asık olan suratı Bi hayli neşeliydi bugun ve bunun nedeninin Ozan olmasından korkuyordu.
Gece boyunca da neşeli halleri dalgınlıkları çözümden kaçmadı az çok tahmin ediyordu da sanki kondurmak istemiyordu.
Gecenin sonunda vedalaşmak için Leyla ya sadece kuru bir iyi geceler dileyip ayrıldı.
İrem kapıyı kapattıktan sonra Leyla'yı kaptığı gbi bahçeye çıktılar.
Soru yağmuru devam ediyordu ertesi gün cumatesi olduğu için vazgeçmeye de niyetleri yoktı. Leyla sonunda isyan etti ama halınden memnundu gülüyordu.
"Ya tamam tamam neyi öğrenmek istiyorsunuz söyleyin açık açık "
Seda patladı
"Arkadaşim sen bu çocuğa aşık mısın değil misin söyle, sende kurtul bizde"
"Kime Ozan mı Yani yok oyle biley"
Bunu söylerken ağzı kulaklarındaydı.
"Ya yapma hiç bir şey yokmuş yalan söyleme."
İrem girdi araya
"Ya birak ya sen kimi kandıryosun kaç gündür yüzünden düşen bin parça burda konuşturma şimdi beni"
"Ya tamam belki bira hoşlanıyor olablirim"Leyla utancından yastığı yüzüne koyarak söylemişti.
Kızlar hep bir ağızdan bağrşiyorlarsı uzan zamandır onu böyle Mutlu görmek onları da sevindirmişti. Sonra gün içinde olanları detaylı bir şekilde anlattı .
"Ben sana söyleyim bu çocuk senden etkilenme hatta aşık dedi dersin hem falcıda söylemiş."dedi irem kızlar da onu destekledi . Ama sorun o ki Sinem vardı . Kızlara göre onu kafaya takmamalydı. Ailelerinin zoru olablirdi ilişkide. Saat dörde gelirken uyumaya gittiler herkes odasına çekildi ve uyumaya başladı
Leyla harıç içi içine sığmıyordu . Bugün içim İrem'e de çok teşekkür ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günbatımı
RomanceYaşadığımız sürece bir sürü insanla tanışırız bazılarını sever bazılarından kaçarız bazıları kalbimizin kıyısına kadar gelir o kişi olmadığını anlar kapıları kapatırız. O kapılar sadece bir kişi için ardına kadar açılır .Ondan sonrası muamma. Ya sa...