Bana Neler Oluyor

43 3 1
                                    

25 Nisan 2016

Pazartesi

Selim artık burada işlemlerini halletti ve bu hafta tamamen İstanbul'a yerleşti. Sinan ın yanına taşındı ikisi de hukuk okuduğu için ve gerçekten iyi anlaştılar. Şimdilik her şey yolunda.. 

Aslında bu akşam ki konumuz Selim'in buraya gelmesi değil başka bir şey . Öğrendiğim şeyin  kadar canımı bu kadar sıkacağını tahmin etmemiştim. Yani bilemedim biraz bozuldum biraz kıskandım sanki.

Ozan'ın sevgilisi var. Geçen gün Selim'i ilk antremanında izlemek için gittiğim öğrendim . Ozan için gelmişti. Beyaz tenli siyah saçlı alımlı ve güzel bir kız ismi Sinem.  Salına bir girişi vardı iki  sanki küçük dağları o yaratmış. İki arkadaşıyla beraber ortalıkta salınıyor Ozan'ın pesinden ayrılmıyordu. Tamam kabul ediyorum biraz moralim bozuldu gibi oldu ama sonuçta yapabileceğim bir şey yoktu. Oğlan taş kız taş tencere kapak misali birbirlerini bulmuşlardı.

Bugun de yine Ozan'ı Sinem'le okulda gördüm. Hatta dersten sonra birlikte hep birlikte klübe gittik Bana darallar geldi erken Bi bahane uydurup erken ayrıldım . Selim de bir şekilde atlattım . Benim yürüttüğüm lösemili çocuklar bağış kampanyası için atadığını söyledim . Şimdi evdeyim yine yazıyorum sadece sana söyleyebiliyorum dese diary:)  

En son ne ikinci sınıfta Hakan'dan sonra ciddi bir ilişkim olmamıştı . Sevmiştik birbirimiz  ama çabuk vazgeçmiştik.
Beyefendi beni son zamanlarda sıkıcı bulduğu için ayrılmıştık ve ben bunu tahmin ettiğimden daha zor atlatmıştım. Ondan sonra kiminle bir şey yaşamaya kalsam olmadı güvenim kırılmıştı bir kere. Duygularımı hep saklamıştım frenlemiştim.

Geçmiş zaman konuşuyorum çünkü o frenlerin artık patladığını hissediyorum sanki kalbimde.

Bilemiyorum, kalbimin kapılarını açmaya korkuyorum.

Ama iyi ki bu aralar kafam dolu son finaller proje mezuniyet derken en azından kafamı dağıtıyorum ki fazla kaptırmak istemiyorum kendimi.

Neyse kızlar gelmeden uyusam iyi olacak çünkü hiç onları çekemicem.
İyi geceler .

GünbatımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin