Ah Kalbim Ah

34 3 0
                                    

Dün geceden sonra ilk uyanan Nazlı olmuştu saate baktı nerdeyse ikiye geliyordu okul olmadığı İçin yatakta biraz daha oyalandı ve kalmaya karar vardı ne yapsa tekrar uykuya dalamayacaktı onun İçin kalktı. Dışarıyı dinledi ses yoktu kızlar uyuyor olmalıydı hala,pencereye yöneldi. Krem rengi perdeleri araladı ve pencereyi açtı temiz havayı içime çekti . Bahçede bahçıvan çiçekleiri ve çimleri suluyor Sevil hanim ve yardımcısı Nilay kahvaltı masasını hazırlıyorlardı.
Pencereleri odanın havalanması içi açık bırakıp lavobaya gitti .
Sonra her zaman  ki gibi önce Leyla yı uyandırmaya gitti. Kapıya vurdu ama ses gelmemişti. Sonra  açtı ve içeriye girdi . Leyla hala uyanmadı oysa ki her zaman ilk değerinde uyanırdı .
"Leyla" dedi yanına yaklaşarak"Leyla hadi uya. Saat iki oldu "
Uyanmayınca endişelendi biraz sarstı eliyle "Leyla "
"Efendim" diye karşılık verince biraz rahatladı
"İyimisin uyanmayınca korktum"
Leyla ona doğru döndü
"İyiyim"dedi tek gözü kapalı saat kaç oldu"
"İki hadi kalkında kahvaltı yapalım aşağıda hazır"
Leyla'nın uyanmaya pek niye yoktu dün geceden sonra "sen git kızları uyandır ben geliyorum" dedi arkasını döndü uyumaya başladı tekrar "
Nazlı ısrarcıydı "hadi ama onalrı uyandırmayacağımı biliyosun hem bir an önce kalksan iyi olur yoksa geç kalacaksın "
"Nereye ?"
"Bugün sen bağış gecesi ile ilgili  yarım kalanları hallaedecektin ya  broşürler davetiyeler  bir kaç gün kaldı sadece "
" tamam tamam hatırlatmasan olmazdı "
Zorla kendini yataktan ayırmaya çalışırken nazlıda odanaın havalanması içşn pencereyi açmiş Leyla'nın dağınıklığından yakınmaya başlamiştı  bile.
Leyla biraz dağınık hatta baya dağınık ama aslında  düzeli ve temizdi kendine göre. Sadece eşyalarını olduğu yerde birakır sonra hepsını günler sonra toplardı .
"Nazlıcım ben böyle iyiyim bırak beni dağınıklığım ike mutluyum ben . Sen git hazırlan İrem'i uyandıcağız ben de Sedayı alıp geliyorum"
Leyla zorda olsa yataktan çıkarak Seda yı uyandırmaya gitti.
Seda'nın masasının üstündeki tüylü kalemlerden aldı ve yavaşça ona doğru yöneldi .
Kalemi burnuna burnuna sokarken kıkırdamaya başaldı . Biraz daha uğraştıktan sonra Seda sinirle uyandı
"Yaa bu nee"
Yerde kahkaha atan Leyla'yı gördü
"Leylaaa sana kaç kere söyledim bunu yapma diye"
"Ama ne yapayım çok tatlı oluyorsun"
Hala gülmeye devam ediyordu.
"Bak gülme "
"Tamam tamam"der ve bir hişşmla Seda'nın yanına zipladı
"Aman da ama bana mı sinirlenirmiş tamam Bi daha yapmayacağım. Ama şimdi kalkıyorsun bugün çok işimiz var bağış gecesi için bana yardım edeceksiniz"
"Üstümden kalk önce de sonra bakarız ama önce birini DHA uyandırmamız gerekmiyormu."
Birbirlerine baktılar güldüler o sırda Nazlı çoktan tencere ve düdükleri getirmişti hep birlikte iremin odasına gittiler kapıyı yavaşça açtılar ve yatağın başına dizildiler. Leyla'nın işareti ile operasyona başladılar. O gürültüyle irem korkuyla uyandı ne olduğunu anlayınca de yataktan hızla kalktı elinde yastıkla ve evde koşturmaya başladılar. İrem salonda onlara yetişti yastık savaşına başladılar  solundan geçen sebil hanımı da işe dahil ettiler.Birbirlerine yastıklar vururken iremin elindeki yastık patlar ve içinde ki tüyler etrafa saçılır.evi tuyler kahkahalar tuyler sarar. En sonunda nazlı pes eder ve kendini koltuğa bırakır.
"Ayy yeter artık  yoruldum sevil teyze Şen'de kusura bakma"
Hepsi birden kendilerini koltuklara atarlar zavallı sevil hanım da öylece ortada kalır .
İrem söze girer "bana bakın beni bir dah böyle uyandırsanız hepini pişman ederim."
Kalkıp sevil hanımın yanına gider yanaklarından sıkar
"Sevil teyzemm kusura bakma başına iş çıkardık"
"Aman deli kızlar sizi hadi hadi kahvaltıya ben hallederim buraları "
Neşe ile hep birlikte  sofraya otururlar.
Leyla saate bakar "hadi hadi hızlı olunda bana yardım edeceksiniz daha davetiyeleri bastırıp bir an önce halletmemiz gerekiyor"
İrem biraz isteksiz si bu konuda " hmm  aslında  bugun öncelikle gecede ne giyeceğimizi düşünsek hem şu mezuniyet kıyafetleri için de acele etmemiz gerecek provamız vardı bugün unuttunuz mu ?"
"Doğru söylüyorsun irem ben onu tamamen unuttum önce bunu halletsek Leyla'cım?"
Diye Seda İrem'i destekleyerek Leyla'ya baktı.
"Hiç öyle bakmayın kızlar söz verdiniz zaten çok az kaldı kıyafetler bekleyebilir"
Kızlar oflayarak kahvaltı masasına gittiler.
Sevil hanım muhteşem bir masa hazırlamıştı.

Leyla ne kadar hızlıysa onlarda Bi o kadar rahat rahat kahvaltıya başladılar. Az önceki neşeleri masada da devam ediyordu.
Az sonra kapı çaldı gelenler kerem ve tayfası idi .
"Günaydınlar bayanlar günaydın aşkimm"
Kerem bağıra bağıra içeri girdi.
"Kerem bana aşkım deme diye kaç ç defa söyleyeceğim . Hem ne işimiz var sizin burada"
Kerem ve diğerleri hemen masada kendilerine yer bulmuşlar atıştırmaya başlamışlardı. Çocuklardan birinin elinde duran karton çantayı gösterek .
"Bunlar Ozan gönderdi. İçerisinde davetiye örnekleri var. Çok acil bir şekilde Leyla'nın birimi seçip baskıya yetişmemiz gerekiyor sonrada işte dağıtılacak falan onları halledeciğz"
Leyla o sırda davetiyeleri eline almış incelemeye başlamıştı bile. Kızların hepsi şaşırmıştı. Seda şaşkınlığını koruyamadı
"Oha oha yani kızım jeste bak çocuk resmen organızasyonu tamamen kendisi üstlendi mekan ,davetiyeler, diğer şeyler yani bunun sonu hayır gibi " dedi muzip bir şekilde. Masa da kıkırdaşmalar oldu.
"Eee o zaman bugun alışverişe gidebiliriz değil mi leylacım " irem de imalı imalı konuşmuştu .
Leyla hala şaşkın şaşkın davetiyelere bakıyordu.
"Şey yani ben şu anda ne diyeceğimi bilmiyorum"
"Ayy Leyla hadi kalk ara çocuğu "
Leyla masada kalktı odasına gitti telefonu eline aldı.  Ne diyeceğini bilemiyordu İçinde anlamsız bir heyecan vardı . Kalbi uzaklardan duyulabilecek kadar yüksek sesli atıyordu. Derin bir nefes aldı. Ve sonunda ozanı aradı. Telefon çalarken odada bir sağa bir sola yürüyordu . İkinci çalıştan sonra Ozan telefonu açtı.
"Alo"
"Alo Ozan..."
"Leyla merhaba "
"Merhaba Ozan nasılsın "
"İyim teşekkürler sen nasılsın"
"Teşekkür ederim sağol bende iyiyim"
İkisinde ne diyeceğini bilemedi bir anda
"Ozan ben davetiyeler için aramıştım çok teşekkür ederim ama ben hallederim sana çok mahcup oluyorum "
"Saçmalama Leyla ben sadece Sena yardımcı olmaya çalışıyorum çok az bir zamanın var ve bu davetiye işinin bir an önce halledilmesi gerekiyor değil mi"
"Yani evet "
"Ee tamam işte itiraz istemiyorum . Sen şimdi elindekilerden bir tanesini seç ve hazırlan birazdan seni almaya geleceğim ikramları da seçmen gerekiyor"
"Hemen şimdi mi?"
"Evet birazdan orda olurum "
Leyla sadece tamam diyebildi. Ozan'a karşı gelemiyordu o konuştuğunda öylece kalıveriyordu.
Olduğu yerde şöyle bir durdu bir eli kAlbinin üstünde "Ah kalbim sen bana ne yapıyorsun böyle. Neyse tamam Leyla kendine gel kendine sakin "
Kendi kendine konuşmayada başlamiştı .  Toparlandı ve aşağıya indi. İrem halinden anlamştı hemen.
"Leyla cım nerdesin akşam oldu."
Leyla istemsiz bir şekilde telefonun saatine baktı.
"Hmm .. daha erken ya "
"Oooo hoooo Leyla ,burada mısın sen?"
Herkes kıkırdamaya başlamıştı irem ortalığı yatıştırarak
"Leyla bebeğim hadi gel yemeğini ye sen"
"Hmm şey Yok benim hazırlanmam lazım bağış gecesi için ikramları şeçmeye gideceğiz "
"Kiminle ?"
"Ozan la birazdan burda olacakmış "
"Yaa Leyla hanım demek öyle he "
Seda araya girmeden hemen
" yani iremcim şimdi Leyla bizim yerimize ozanı mı tercih ediyor"
"Yok canım sende biz yanlış anlamişizdır"
Leyla mahcup bir şekilde olayın ciddiyetini anlatmaya çalışırken kızlar onu daha fazla mahcup olmaması İçin hazırlanmaya gönderdiler o yukarı çikarken arkasından kıkırdamalar devam ediyordu.
Çok geçmeden Ozan geldi ve çıktılar .
Leyla İçin heyecan verici bir gün daha başlamıştı :).

GünbatımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin