Bowling - 1

10 2 0
                                    

29N
Yardım gecesinden önceki son günler sınav hazırlıkları ile geçiyordu çünkü hemen hemen bütün hazırlıklar bitmişti . Davetiyeler dağıtılmıştı. Neredeyse türkiye deki bütün önemli insanlar gelecekti. Kızların ve diğerlerinin ailelerinin çevrelerindeki bütün insanlar hatırı sayılır iş adamları, saygın avukatlar , doktorlar , sanat dünyasının önemli isimleri... Özel bir vakıf üniversitesinde okuyordu ve Bütün bu insanların gelmesinde Leyla'nın arkadaşlarının etkisi çok büyüktü. Herkes ekinden geleni yapmıştı. Çok önemli bir gece olacağı medyaya duyrulmuş geçmenin tanıtımları yapılmaya başlanmıştı. haberleşme kanallarına  sosyal medyaya,televizyon kanallarına , radyolar , gazeteler vb heryere reklamlar verilmiş Leyla'nın düşündüğünden çok daha büyük bir proje olmuştu artık.
SMS le bile yardım toplanmaya başlamışlardı son bir haftada ve yarım geçmesinin su una kadar devam edecekti SMS şerle verilen bağışlar. Okulda da standlar hala devam ediyordu. Leyla bütün bu gelişmeleri görünce çık sevinmiş ama altından kalkamayacağından korkuyordu. Arkasında duran arkadaşlarını görünce içi biraz olsun rahatlıyordu. Özellikle Ozan hep yanındaydı bu süreç içerisinde.
Yardımını hiç esirgemiyordu.
Leylanında  budumdan pek şikayetçi olduğu söylenemezdi zaten onu yanında görmek hoşuna gidiyordu. Bu süreç içerisinde çık fala vakit geçirdikleri için gitgide ona daha da çok bağlanıyordu.
Yardım gecesinden bir gün önceydi . Leyla stant işlerini bitirmiş kafeteryada selim Sinan ve kızlarla gece hakkında konuşuyordu hepsi de çok heyecanlıydı.
Derken kerem ve Ozan geldi . Artık hep birlikte vakit geçiriyorlardı. Hatta Selim bile hiç tepki vermiyordu artık bellide anlamıştı. Ozan Hermann ki gibi Leyla'nın yanında yerini aldı ikisininde gözlerinin içi gülüyordu resmeden ama ta ki bir kaç gündür ortalarda gözükmeyen Sinem gelip Ozan'ı dudağından öpene kadar.
"Hayatım çok bekletmedim umarım" Leyla'nın gözlerine bakarak söylemişti bunları
Hiç kimse ne olduğunu anlayamadan gelip yapacağını yapmıştı.
Ozan bile şaşırmıştı bu duruma ama bozuntuya vermedi
"Yooo hayır bende yeni dersten çıktım zaten."
"Sevindim seni beklemediğime"
Masadakilere döndü çoğunu tanıyordu zaten eskiden.
"Eee siz gençler siz nasılsınız"
Karşılık veren irem olmuştu
"İyiyiz Sinemcim sen  nasılsın?" İrem sinirlemişti ve bunu hissettirerek söylemişti . Sinemde aynı şekilde ona karşılık verdi
"Bende iyim canım  teşekkür ederim. Ozan'ı almaya geldim burdan bize gideceğiz de malum aile yemeği var bu akşam."
"Hmmm aile yemeği iyiymiş"
Masada soğuk rüzgarlar esmeye başlamıştı artık herkes bi gergin özellikle Leyla önündeki kahve bardağıyla ilgileniyor Arada bir iki yudum alıyordu.
" bu arda Leylacım  seni ayrıca tebrik ediyorum yaptıkların içim herkes senden bahşediyor gerçekten çok büyük birşey"
Leyla sadece teşekkür edebilmişti sineme. Ozan daha fazla dayanamadı " Sinem kahve içermisin?"
"Hı Evet olabilir her zamankinden olsun"
"Tamam sende bana yardım eder misin kendim içnde alacağım"
"Olur geliyorum "
İkisi birlikte giderken Leyla sadece arkalarından bakabildi çünkü yapacak başka birşey gelmiyordu elinden . Kerem başka şeylerden konuşmaya çoktan başlarken irem lavaboya gitmek için masadan kalktı.
Aslında lavaboya gitmeyecekti az önce uzaktan  bir yıl önce Leyla'nın peşinde dolaşan ama şimdi sadece arkadaşları olan Sarp ve onun arkadaşlarını görmüştü  kafeterya ya girerken. Hemen kimsenin göremeyeceği bir yere geçti ve telefonla onu aradı yanına çağırdı.
Çok fazla bağırmadan ona seslendi
"Saaarrpp burdayım "
"Efendim irem ne oldu öyle heyecanlı heyecanlı beni çağırdın"
"Senden bir iyilik isteyeceğim ama bundan kimseye bahsetmeyeceksin söz mü"
"Peki karşılığında ben ne alacağım"
"Üfff sarp ya hep aynısın karşılıksız birşey yapsan ölürsün. Leyla için desem"
"Hmm  o zaman biraz düşünebilirmiş belki"
"Çok fazla vaktim yok çabuk "
"Tamam neymiş bakalım"
"Ama kimseye bahsetmek yok"
"Tamam tamam söz söyle hadi"
İrem planladığı şeyi hemen sarpa anlattı ve diğerlerinin yanına geçti. Ozan'la sinemde masaya geri dönmüşler kerem günü kurtarıyordu.
Çok geçmeden sarp yanlarına geldi
"Selam gençler nasılsınız"
İrem planladığı gibi hemen cevap verdi
"İyiyiz sarp sen nasılsın"
"Bende iyi işte ne olsun aynı. Turnuva içni. Gelmiştim ben"
"Ne turnuvası "
"Bu akşam bizim çocukların düzenlediği bowling turnuvası  var katılım baya yüksek ödüller falan. Kız erkek fark etmez Çiftler halinde yarışıyoruz.Bende sizin katılmak isteyeceğiniz düşündüm . E zaten hepiniz çiftsiniz zaten bi Leyla var o da benim eşim olur diye düşündüm.
Ne dersiniz? Leyla sen ne dersin ?"
İrem'e söz geri kalmadan kerem hemen atlamıştı zaten.
"Ooo süpper fikir kardeşim hadi çocuklar katılalım aşkım biz bunların hepsini siler süpürürüz. Eee ödül Ne "
"Eee ödülll şey işte ufak tefek şeyler günün anısına zaten hiçbirimizn öyle Şaşağali şeylere ihtiyacı yok"
İrem kereme destek verdi  zaten onun hemen atlayacağını biliyordu
"Tabi ki aşkım bitiririz bunları. Çocuklar gidiyoruz değil mi"
İrem'e hayır diyemeyeceklerini bildikleri için olabilir dediler . Seda da hoşlanmıştı bu işten çünkü Selim onunla çift olmak zorunda kalacaktı.
Sarp Leyla'dan cevap alamadığı içim sorusunu tekrar yöneltti
"Leyla kabul ediyorsun dimi?"
Leyla Ozan baktı göz ucuyla Seda'ya baktı . Şu anda ordan uzaklaşmak iyi olabilirdi sineme daha fazla katlanmak istemiyordu fazla düşünmeden cevap verdi
"Tamam pekiz atfen uzun zamandır oynamamıştım güzel olur"
"Süperrr " dedi sarp "o zaman hemen hazırlan senle ben önden gideceğiz organizasyon kısmı bana ait biraz yardım edebilirsin değil mi"
"Tamam olur gidelim o zaman"
İrem o sırada Ozan'la sineme döndü
"Ozan Sinem  sizde geliyorsunuz değil mi"
Sinem Ozan'la birlikte olduğunu göstermek istercesine koluna girerek ısrar etti
"Hayatım bizde katılıyoruz değil mi yemekten sonra vaktimiz olacak"
"Olabilir" diyebildi Ozan sadece Leyla'ya bakarak.
Bu Sefer elimden birşey gelmeden bakan Ozandı Leyla'nın arkasından.

Sarp arabaya bindiklerinde Leyla yı konuşturmaya çalışıyordu.
"Seni o ortamdan kurtardığım için bana teşekkür etmelisin bence"
"Anlamadım"
"Yani sen Ozan ve Sinem Bermuda şeytan üçgeni gibisiniz . Tehlikeli yani"
Leyla şaşırmıştı " Ne demek istediğini anlamadım sarp"
"Yapma Leyla herşey ortada sen ve Ozan  aranızda ki şey ,öbür yanda Sinem , herkes bünün farkında"
"Herkes derken "
"Kabul ediyorsun yani ondan etkilendiğini"
Leyla Biraz sinirlenmişti  "sarp fazla ileri gidiyorsun"
"Tamam sinirlenmene gerek yok ben sadece senin üzülmeni istemiyorum. Çünkü Ozan'ı tanıyorum Leyla."
Leyla biraz sesiz kaldı ama içini kemiren şeyi sormak istiyordu
"Sarp" biraz durdu lafın tamamını getiremiyordu
"Aklına takılan herneyse gönül rahatlığı ile sorabilirsin"
"Ozan ı tanıdığını söylüyorsun o zaman söylermisin nasıl biri . Dışardan görünen ne ?"
" bak Leyla  Ozan'ı herkes bilir.Zengin yakışıklı çapkın. Tek gecelik ilişkiler Yaşar. Alemde ismi bilinir geceler ondan sorulur anlayacağın. Magazinsel değeri olan biri.
Ve Sinem var tabi onların ilişkilerini de bilir herkes yakın zamanda nişanlanacaklarını bile söyleyenler var ama pek inanmıyorum buna . Ve tabi siz . Bir kaç zamandır herkes bunun farkında ikinizin aranızda olanların. Birbirinize olan ilgimizin. Ozan da gece pek dışarıya çıkmamaya başladı biz Bile zor görüyoruz onu."
"Yani"
"Yanisi şu Ozan'ın Ne yapacağı pek belli olamaz . Sinem var diye yapacaklarından da geri kalmaz . Zaten onu çokta şeyindeydi zaten. Çok pardon ama öyle.
Bence Ya sen ona biraz farklı geldiğin için seninle ilgileniyor ya da gerçekten seninle ilgileniyor. Biz zaten başta iddaya falan girdik hani ne zaman sıkılacak diye ama adam rekorunu kıryo yani."
" Ne yapmalıyım peki"
" sadece dikkatli ol Leyla ve şakın kendini fazla kaptırma. Ama şunu da söylemeliyim eğer onu tanıyorsam bu gerçekten onun içn farklı olabilir. Konuşmalarından anladığım bu"
"Konuştunuz mu Yani "
"Yok hayır ama öyle bir araya gelmiştik bi ara arkadaş ortamında normal bir yerde öyle merak etme  , yardım gecesinden konu falan açıldı senden falan, böylem konuşurken gözlerinde farklı birşey vardı sesinde ne bileyim"
"Peki bizim aramızda geçenlerden bahsettin mi gerçi birşey  yaşanmasada"
Sarp biraz gülümsedi
"Ee biraz şans verseydin belki bende değişirdim"
"Sulandırma konuyu"
"Tamam . Yanlış öyle bahsetmek denmez de sana değer verdiğimden ve kalbini kazanacak kişinin gerçekten çok şanslı olacağını söyledim. Ve gerçekten ilgiyle dinledi hiç birşey sormadı ama. Zaten erkekler öyledir bilirsin işte gerçekten birşeyler varsa öyle uluorta dillendirmezler bunu. Tıpkı benim yaptığım gibi"
Yine gülüyordu sarp "söylesene neyin eksik benim ondan"
"Sarp bence hiç girmeyelim bu konuya sen zararlı çıkarsın"
"Pekala Benin söyleyeceklerim bu kadar o zaman. Şimdi sen söyle ona aşıksın değil mi?"
"Tam öyle denemez ama..."
"Hem de sırılsıklam aşıksın anladım ben dökül hadi"
"Off Bilemiyorum sarp yani kendime engel olamıyorum."
"Ne diyeyim arkadaşım umarım herşey güzel olur senin için."
Leyla biraz olsun rahatlamıştı sarptan duydukları şeyler karşısında. Onunla konuşmak iyi gelmişti.
"Leyla bir fikrim var "
"Neymiş"
"Eğer istersen küçük bir oyun oynayabiliriz. Ozan aramızda geçenleri biliyor demiştim. ikimiz biraz yakın davranırsak birbirimize onun hissettiklerini belki daha iyi anlayabiliriz. Kıskandıralım yanı"
"Bileniyorum . Ama Sinem varr "
"Başlıcam şimdi sineme hepimiz onun nasıl biri olduğunu da Ozan'ı hırs içim eşinde tutmak istediğinizde . Asıl mesele Ozan'ın Ne istediği . Seni mi yoksa sinemi mi. Tamam mı?"
"Tamam ama öyle fazla abartmayacaksın"
"Tamam sen bana güven"
"Ama ya Ozan gelmezse ?"
"Gelir gelir merak etme . Zaten gellitse bil ki bişeyler var. Seni yanlarından alıp götürdüm. Eminim merak içindedir"
Leyla Sarp a güveniyordu ki daha önce bunu kanıtlamıştı ona .
Yol boyu muhabbet ettiler . Sarp nasıl olacağını nasıl davranması gerektiğini anlatmıştı. Ve geriye sadece Ozan'ın oraya gelip gelmeyeceğini merakı içinde kalmıştı.

GünbatımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin