20 nisan 2015
Çarşamba
Yani Nasıl başlasam bu akşam bilemedim. Bu kadar da tesadüf yani.
Selim hala İstanbul'daydı hafta sonu gidecekti artık önce Ağva'ya sonra İzmir'e . Ama sanırım artık hep İstanbul'da olacak aslında buna bir yandan çok sevindim diğer yandan da biraz canım sıkılmıştı . Onunla çok iyi anlaşıyorduk ama bazen korumacı tavırları beni çileden çıkartıyordu.
Öğleden sonra hep birlikte okula gitmiştik.Bizim çocuklar takıma yeni birilerini seçeceklerdi. Mezun olduktan sonra onların yerine birilerinin geçmesi gerekiyordu. Hem su topu hep yüzme seçmeleri vardı . E konu bizimkiler oluncaya eğlencesiz olmazdı . Her sene yeni gelenler için seremoni yaparlardı. Biz oraya gittiğimizde her şey başlamıştı . Dışarıda ki havuzun etrafında barbekü yapılıyordu içeride kapalı yarı olimpik havuzda ise seçmeler yapılacaktı. Adaylar bizimkiler ve başlarında Tarık hoca vardı . Biz seyircilerin arasına geçtik ve onlar geldiğimizi gösterdik.
. Biraz geçtikten sonra kapıdan giren kişiye inanamadım Ozan dı bu .Ne işi vardı ki burada . İrem aynı zaman da görmüştü ki beni dürtüklemeye başlamıştı. Selim de fark etmişti veBu durumdan pek hoşlanmamıştı.Kötü bişey olmaması İçin dua ettim içimden.Seçmeler bitikten sonra yavaş yavaş dışarıya geçmeye başladılar. Tribünden indik Tarık hoca ve çocukların yanına gittik. Ozan'ı diğerleriyle de tanıştırıyorlardı .
Kerem bizi görünce hemen İrem'in yanına atladı. Almanya'da doğup büyüdüğü için türkçeyi çok düzgün konuşamıyordu. İki yıl önce buraya gelmişti.
"Ooo kızlar hoş geldiniz hadi gelin sizi de tanıştıralım gerçi siz biraz tanıştınız ama neyse"Deyip Selim'e ve Ozan A baktı
" Ozan bizim takımın yeni üyesi . Bu yılki üniversiteler arası yarışma İçin bize katıldı "
. Ozan'la göz göze geldik samimi bir şekilde gülümsedi . Bende karşılık verdim.
Kerem konuşmaya devam ediyordu." Tarık hoca biliyorsun bu çocuk neydı adı he Selimm selim o da milli yüzücüymüş onu da alsak ya ."
Onlar konuşurken kızlarla biz dışarı çıktık . Hemen Ozan'ı konuşmaya başlamışlardı. Bense sadece düşündüm yani Nasıl oldu herhalde o akşamda o yüzden partide idi.
Biraz sonra çocuklar geldi Ozan vardı ama Selim yoktu. Gelecek yarışlardan konuşmaya başladılar. İçecek bir şeyler almak için bara gittim. Yanıma gelen kişinin sesiyle irkildim.
"Merhaba"
Dönüp baktığımda sesin sahibinin Ozan. Olduğunu gördüm. Şaşırmıştım .
"Merhaba"
"Nasılsın"
"İyim teşekkürler"
"Ne güzel bir tesadüf dimi"
"Yaa ne demessin"
"Anladığm kadarıyla hala kızgınsın "
"Yoo kızgın falan değilim sadece şaşkınım. Bizm okuldasın hatta bizim çocuklar ile kankasın."Dedim ya tesadüf işte. Birşey söyleyeceğim bak buna Bi son verelim istiyorum madem bundan sonra aynı okuldayız aynı arkadş grubundayız ben gerçekten ama gerçekten özür dilerim yaptığım büyük eşşeklikti. Seni korkuttum."
Gözlerime bakıyordu kendimi tuhaf hissettim cevap veremedim bir an. İçimden geçti böyle. Gülümsemesi çok güzeldi .
" barıştık mı"
Hala gözlerime bakıyordu.
Kendi mi topladım .
"Tamam affettim barıştık."
Biz konuşurken Ozanın ardında İremin bizi arada yokladığını görebiliyordum.
O sırda selim geldi yanımıza doğru tedirgindi.
Bir problem olup olmadığını kontrol etti . Son karşılaşmaları pek de iyi geçememişti. Tekrar Aynı şeyleri yaşamamak için Selim'i alıp oradan uzaklaştırdım. Ve bizimkilerin yanına gittik.Selim Tarık hocanın takıma gelmesi için yaptığı konuşmayı anlattı burs ve gerekli her şeyin karşılanabileceğini söylemiş. Annesiyle konuşmuş çok sevinmiş ve İstanbul'a gelmeye karar vermiş.
Buna çok sevindim
Son olarak Ozan ı yamak istedim bı akşam . Değişik Bi çocuk garip aynı Zaman'da bir o kadar da çekici ve gerçekten harika bir gülüşü var . Bunları neden yazmak istedim bilmiyorum ama o gün öyle bir baktı ki içim eridi resmen elim ayağıma dolaştı . Sanırım biraz etkilendim bilemiyorum ama etkilenmemek elde değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günbatımı
RomanceYaşadığımız sürece bir sürü insanla tanışırız bazılarını sever bazılarından kaçarız bazıları kalbimizin kıyısına kadar gelir o kişi olmadığını anlar kapıları kapatırız. O kapılar sadece bir kişi için ardına kadar açılır .Ondan sonrası muamma. Ya sa...