28 nisan 2016
En son yazdıklarımı okudum da şu an Evet Ozan hissettiklerim gerçekten güçlü ,aşk diyebileceğim şeyler.
Son bir iki gün içinde olanları düşündüğümde de Ozan'ın bana karşı boş olmadığını düşünmek istiyorum.
Benimle vakit geçirmek istiyor , bana zaman ayırıyor , gözlerime bakıp gülümsüyor. Bütün bunları ben mi yanlış anlıyorum diyorum ama bence onda var birşeyler.
Sinem olduğu için belki onu yanlış tanıma mı istemiyordur yada sadece biraz ilgisini çektim ve benimle öylesine ilgileniyor . Sadece küçük bir kaçamağım onun için.
Bunu düşünmek beni gerçekten deli etmeye yetiyor şu anda. Bunun içim kendimi fazla kaptırmak istemiyorum ama yörüngesine öyle bir çekiliyorum ki engel olamıyorum kendime. İçini bilmediğim sonunu görmediğim bir kara delik adeta. Bu kadar iradesiz olduğumun farkında değildim.
Mesela dün ikramlar için gittik birlikte benim haberim yokken herşeyi ayarlamış yanı oraya gitmemize bile gerek yoktu. Benimle fotoğraf çekmek için kendine gitmiş yepyeni makina almış sonra o makinayı bana hediye etti almam istemedim ama zaten ben yokken gitmezmiş çekmeye.
O günü planlamış yanı.
O gün yaşananlar da cabası. Ne bileyim böyle tuhaf şeyler olunca hani insan bi ümitlenmiyor da değil. Öte yandan da Sinem hayatımla yanımızda öpülüp koklaşmalar . Yani hiç ye istemiyormuş gibi değil.
Ama bizim kızlara göre istemiyormuş. İrem'le aynı çevreden geliyorlar ve onun hakkında baya bileğiyle sahip . Aslında onlarınki çocukluk aşkıymış. Ozan bu sineme deli gibi aşıkmış önceden. Özellikle lisede tavan yapmış bu aşkı onun için neler neler beler yapmış. Sevgililer gününde Paris'e gitmişler onun için özel jet kiralamış falan ama Sinem o zamanlar biraz şimdikinden farklıymış Ozan karşı. Tamam onu seviyormuş ama başkalarına da ilgi duyuyormuş. Bir kaç kez aldatmış onu küçük çaplı ve Ozan bunu affetmiş. Ama en sonunda onu bir erkekle uygunsuz şeyler yaparken yakalayınca çıldırmış dekiye dönmüş. Ve on sinirle araba kullanırken çok büyük bir kıza geçirmiş aylarca hastahanede kalmış . Daha sonra Sinem defalarca özür dile iç pişman olmuş ama Ozan içim bu son damla olmuş. Ona geri dönmüş ama ondan kendimi yavaş yavaş soğutmuş. Sinem'in yaptıkların ona yaptıklarını o yapmaya başlayınca binseler işler tersine dönmüş. Sinem ona bağlanmış iyice. Yaptıklarına göz yummuş ama hiç ayrılmamışlar. Ozan bu süreç içerisinde ondan soğumuş ama başka birine de aşık olmamış hep tek gecelik ilişkileri olmuş.
Ama ben öyle değilmişim onu bazı duyguları tekrar hissettirmişim .
Yani bütün bunları öğrenince sinemi hem kıskandım hem ondan nefret ettim böyle şeyler yaşattığı için. Ama sonuçta Ozan'ın ilk aşkı ve İrem'in düşündüğü gibi değildir belki hala onu çok seviyordur bilemiyorum.
Ama ona olan hislerimden Emin'im artık onu kıskanıyorum, özlüyorum, birlikte vakit geçirmek istiyorum . Okula gidince gözlerim ilk onu arıyor. Öyle birşey işte.
Bir yandan da Selim var . O konuyu nasıl halletsem Bilemiyorum onu kırmadan.
Onunla geçmişte bir şeyler yaşadık ama öyle ciddi şeyler değildi . Yapamayınca zaten ikimizde birbirimiz kaybetmememi için hep arkadaş kalmaya karar verdik hayatımıza başkaları girdi. Başkalarına aşık olduk. Ve şimdi onun bana karşı hissettiği şeylerin sadece beni koruma içgüdüsü olduğu önü düşünüyorum çünkü bu küçüklükten beri böyleydi. O hep beni korumuştu.
Ve Seda var. Geçen gece nazlı işe konuşmalarını duydum. Selim'e gerçekten değer veriyor zaten birşeyle hissetmiştim ama tam adını koymamıştım.
İkisin birlikte olmalarını gerçekten çok isterim ama Selim'in bu takıntılı tavrından dolayı Ne olacak Bilemiyorum. Üzülmelerini istemiyorum. Ama Seda Emin'im ki Selin'e gerçek duyguları hisstetirecektır çünkü birlikte olduğumuz zamanlarda gerçekten iyi bir takım oluyorlar . Aslında Seda'nın ilk bana söylemesini isterdim ama Selim'in tavırlarını o da anlamış ve bu yüzden bana söylemeye çekinmil . Bugün ağızlarından laf almaya çalışsamda söylemediler bende üstelemedim. Emin'im ki zamanı gelince bana da söyleyecektir. Bende o zaman kadar omlar içn elimden geleni yapacağim.
Umarım bizi güzel günler bekliyordur.
🙏🙏🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günbatımı
RomanceYaşadığımız sürece bir sürü insanla tanışırız bazılarını sever bazılarından kaçarız bazıları kalbimizin kıyısına kadar gelir o kişi olmadığını anlar kapıları kapatırız. O kapılar sadece bir kişi için ardına kadar açılır .Ondan sonrası muamma. Ya sa...