Kalp ağrısı

17 1 0
                                    

Selim onun için ulaşamadığı bir zirve olduğu içim mi çekiciydi di yoksa gerçekten ondan etkileniyor muydu.
Seda yatağının bir köşesinde oturmuş pencereden gökyüzüne bakarsak bunları düşünüyordu.
Selimin Leyla ya olan ilgisin bile bile düşmüştü bu derdin içine bir kere. Bunun şçn kimseyi suçlamıyordu ne Leyla ti ne de, ona karşılık vermediği için Selim'i. Zaten suçlayamazdı da en iyi o anlardı zaten. O da aynı durumun içinde belki de ondan daha fazla acı çekiyordu .

Kimseye bir şey söyleyemediği için artık patlamak üzereydi de aslında. Seviyordu işte ne vardı bunda kim ne diyebilirdiki.
Gözlerinden usulca yaşlar döküldü sesini kimse duymamasın diye ağzını kapattı ağlamaya devam etti.
O sırad kapı çaldı yavaşça. Kimsenin onu bu halde görmesini istemiyordu . Hızlıca yatağa girdi yorganı üstüne çekti uyuyormuş gibi yaptı ve dinlemeye başladı.
Yavaş yavaş adımlarla birisi içeri öte girdi.
"Seda ..."
Nazlı idi bu Ses vermedi.
"Seda uyumadığını biliyorum. Sesini duydum ve ben içeri girerken daha yorganın kıpırdadı ayrıca hızlı nefes alıp veriyorsun"
Yavaşça üstünde ki yorganı çekti Seda başucuna oturmuş ona bakıyordu.
"Biliyorsun değil mi "
"Anlamamak elde değil"
"Ne zamandır biliyordun"
"En başından beri . Söylemeni bekledim"
"Söyleyemedim kimseye çünkü..."
"Çekin MEB'i gerektirecek bir şey yok bu durumda Seda hiç kimse sana bu konuda hesap soramaz ki zaten hepimiz bunu içim çok mutlu oluruz . Özellikle Leyla . İkinizi de ne kadar çok sevdiğini biliyorsun."
"Evet ama çekindiğim kişi Leyla değil. Onu neler düşündüğünü biliyorum selim hakkında. Asıl korktuğun şeyyy..."
"Selim değil mi "
"Evet onun vereceği tepki beni korkutan. Ona herşeyi itiraf etmeyi düşündüm ama onu tamamen kaybetmeyi göze alamadım."
"Seni anlıyorum canım benim üzülme herşey yoluna girecek  merak etme sen."
"Bilemiyorum nazlı"
Bir müddet daha konuştuktan sonra nazlı odasına gitti .
Seda yatağa tekrar uzandı üzerinden büyük bir yük gitmişti sanki . Nazlıyla konuşmak onu biraz olsun rahatlatmıştı. Derin bir nefes aldı ve uykuya daldı.

GünbatımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin