Ta diena

358 29 5
                                    

Tos dienos praėjo greitai. Mes repetavome kiekvieną dieną... Visos repeticijos mane labai išvargino... Šiandien į mūsų mokyklą atvyks šokėjai iš Naujojo Orleano privačios mokyklos. Tos repeticijos išėjo į gerą, nes pabėgau nuo savų problemų ir manau, kad suartėjau su Stefanu. Taigi šiandien ta diena kai "nuoga" turėsiu šokti ant scenos...
Aš nuėjau į svetainę. Virtuvėje jau stovėjo Stefanas Lidija ir Devina.
-Kokie ankstyvi... - nustebau.
-Heile, čia tu vėlai atsikėlei. - pasakė Lidija.
-Negaliu atsigrožėti jumis! Jūs būsit nuostabūs! - džiaugėsi Devina.
-Konkursas vyks vakare, taigi manau šiandien nesirepetuosim, o pasiilsėsim. - pasakė Lidija.
-Pagaliau! - apsidžiaugė Stefanas.
-O kur Elijus ir Rebeka? - paklausė Devina.
-Elijui ir Rebekai vyksta pamokos. - pasakiau.
Kažkas pasibeldė į duris.
Atidariusi pamačiau Deimoną.
-Užeik. - pasakiau.
Jis įėjo.
-Bus vakarėlis kai laimėsit? - pakausė Deimonas.
-Bus jeigu laimėsim. - nusijuokiau.
-Jeigu nelaimėsit bus Stefano kaltė, nes tu tobula... - pasakė Deimonas.
Deimonas nuėjo prie Lidijos.
Aš nuėjau į svetainę prie Stefano.
-Stefanai, aš labai jaudinuosi... - pasakiau.
-Viskas bus gerai, Heile. - nuramino mane Stefanas.
-Heile! Einam darytis make-up'o ir šukuosenos! - pakvietė mane Lidija.
Jau po akimirkos sedėjau ant kedės savo kambaryje prie veidrodžio.
-Lidija, net neturiu ką pasakyti... aš labai bijau publikos. - pasakiau.
-Heile, ko bijoti! Tu su Stefanu kai šoksi, susikoncentruok į jį ir apie nieką negalvok... Išjunk savo mintis. - patarė Lidja.
-Padarysiu tai! - pasakiau užtikrintai.
Po mažiau nei valandos turėjau ir šukuoseną, ir makiažą.
Mes nuėjom į svetainę.
-Na, įvertinkit! - pasakė Lidija.
Visi žiūrėjo į mane pritrenktais žvilgsniais.
-Heile ir Stefanai! Mes už jus! - rėkė Deimonas.
-Heile, atrodai žiauriai gražiai! - pasakė Devina.
-Ačiū už jūsų palaikymą, ką mes darytumėm be jūsų. - padėkojau.
-Na ką... manau, kad mums reikia jau važiuoti į mokyklą. - pasakė Lidija.
Mes visi pasiėmėm ką reikia, įsėdom į Deimono mašiną ir išvažiavom.
Pagaliau privažiavome mokyklą. Jau dauguma porų buvo susirinkę. Kiti repetavo, kiti valgė, dar kiti tiesiog ilsėjosi...
-O! Sveiki šokėjai! Šokėjams ir trenerei reikia eiti už scenos, o jums kaip palaikymo komandai atsisėsti čia ant kėdžių. - pasisveikino ir viską paaiškino mokytoja.
Mes nuėjome už scenos. Visoje salėje grojo muzika kuri tiesiog vertė mane šokti.
-Heile, eik persirengti. - pasakė Lidija.
Stefanas jau iš karto buvo su kostiumu. Aš nuėjau persirengti. Jau apsirengusi stovėjau prieš veidrodį ir pasakiau sau, kad galiu tai padaryti.
-Heile, atrodai fantastiškai. - pagyrė mane Stefanas.
-Ačiū tu irgi. - pasakiau.
Aš dėl smalsumo iškišau galvą pažiūrėti kas yra atėję. Pamačiau Elijų su Dereku, Rebeką su draugėmis, Deimoną su Deviną...
-Kiek daug žmonių... - sumurmėjau.
-Nesijaudink, kai šoksi žiūrėk į mane. - ramino Stefanas.
-SVEIKI SUSIRINKĘ Į NAUJOJO ORLEANO VIDURINĖS ŠOKIŲ KONKURSĄ! - išgirdau vedėjos balsą.
-ČIA DALYVAUS GERIAUSI IŠ VISŲ! - pasakė vedėjas.
Salėje pasigirdo plojimas.
-TAIGI REIKIA PRISTATYTI MŪSŲ ŠOKĖJUS! - pasakė vedėja.
Vedėjas pradėjo vardinti šokėjus.
-9. KATERINA PEERS IR KLAUSAS MIKAELSONAS. - pristatė juos vedėjas.
Visi plojo.
-10. HEILĖ MARSHALL IR STEFANAS SALVATORE. - išgirdau kaip vedėjas ištaria mano vardą.
Mes abu išėjome į sceną. Išgordome plojimus ir Devinos šauksmą: Jūs geriausi!!! Jie abu su Deimonu laikė plakatą su užrašu: Heilė ir Stefanas geriausi!
Pamačiau Elijų plojantį ir žiūrintį į mus, prie jo sedėjo Derekas ir kažkokia mergina kurie taip pat plojo.
-PRADEDAME KONKURSĄ!!! - pasakė vedėja.
Mes su Stefanu šoksime paskutiniai.
Laikas ėjo lėtai.
-Heile, tu žinai, kad tu neverta laimėti... - pasakė Katerina.
-Katerina, gal baik... jau mane sunervinai su tuo savo "tu nelaimėsi" - pasakiau.
-Tu esi beviltiška. - pasakė Katerina.
-Katerina, ko tu prie manęs kabiniejiesi? - paklausiau susinervinusi.
-Tu vilioji mano Klausą. - pasakė ji.
-Aš turiu Stefaną! - pasakiau.
Prie mūsų priėjo Klausas.
-Kas yra mažute... - paklausė jis.
-Ta kalė mane nervina! - susinervinusi užrėkė Katerina.
-Įdomu kas pirmas pradėjo... - pasakiau.
-Einam mažute... - pasakė Klausas.
Jie abu mane paliko stovinčią.
-Kas atsitiko Heile? - paklausė Lidija.
-Žmonės tokie buki... Katerinos bukumas beribis... - pasakiau.
-Viskas aišku. - juokėsi Lidija.
-Aš nekreipsiu į ją dėmesio.
-O DABAR ATEINA DEVINTOJI PORA! KATERINA PEERS IR KLAUSAS MIKAELSONAS! PAPLOKITE JIEMS!
Prasidėjo plojimai ir šūksmai.
Jie pradėjo šokti.
Stefanas apkabino mane per liemenį.
Aš pajaučiau jo šaltas rankas ant mano kūno, aš sudrebėjau, nes tos šaltos rankos priminė Elijų.
-Tu nepripratus prie mano šaltų rankų. - pasakė Stefanas.
-Tikriausiai... - pasakiau.
Katerina ir Klausas šoko puikiai. Pasibaigė jų šokis.
-Sekmės jums. - pasakė Lidija.
Aš labai bijojau...
Visi stipriai plojo. Aš stovėjau sunerimusi... girdėjau visus komisijos gerus atsiliepimus.
-Heile, nebijok, tu su manimi. - ramino Stefanas.
Aš stovėjau ir giliai kvėpavau... kažkodėl Stefanas manęs negali nuraminti...
-O DABAR Į SCENĄ ATEIS DEŠIMTOJI PASKUTINĖ PORA! HEILĖ MARSHALL IR STEFANAS SALVATORE! - pasakė vedėja.
Prasidėjo plojimai, užgęso šviesa. Pasigirdo pirmieji muzikos akordai.
Aš pradėjau šokti, vėliau mane už rankos paėmė Stefanas. Jaučiau kiekvieną žvilgsnį nutaikytą į mane. Šviesos įsijungė ir mes matėmės visu gražumu. Tos trys minutės buvo beprotiškos. Kaip Lidija sakė kur mane lietė Stefans ten atsirasdavo dėmės... Šokdama mačiau Elijaus akis kurios žiūrėjo į mane... jo akyse mačiau nusivylimą... liūdėsį... Šokdama daugiau nežiūrėjau į jį...
Mes nustojome šokti.
-Šokote kaip profesonalai. - pasakė muzikos mokytoja.
-Man labai patikote! - pasakė direktorius.
-Merginai trūko aistros, bet viskas buvo nuostabu ir tobula! - pasakė choreografijos mokytojas.
-AČIŪ UŽ JŪSŲ VERTINIMUS! NA, O DABAR KOMISIJA IŠRINKS GERIAUSIUS ŠOKĖJUS! - pasakė vedėjas.
Pasileido muzika ir mus visus sukvietė ant scenos. Aš ėjau tvirtai įsikibusi Stefanui į ranką.
Deimonas atnešė man gėlių ir mane pabučiavo.
-Ačiū Deimonai. - padėkojau.
-Tu šokai įspūdingai... - pasakė jis.
Aš nusišypsojau.
Deimonas nuėjo.
-TAIGI KOMISIJA JŪSŲ SPRENDIMAS! - pasakė vedėja.
-Mano manymu visos poros pasirodė labai šauniai, bet nuspręsime tik iš dviejų porų. Taigi viena pora kuri lieka mūsų sprendimui Klausas ir Katerina. - pasakė direktorius. Visi pradėjo ploti, o Katerina šokinėjo iš laimės. - Ir dar viena pora kuri lieka yra Heilė ir Stefanas!
Mes apsidžiaugėme. Visi kiti šokėjai nuėjo nuo scenos.
-DABAR LEISIME PASISAKYTI MUZIKOS MOKYTOJAI. - pasakė vedėjas
-Tikrai pasirodė visi geriausiai, bet šios dvi poros turi išskirtinių talentų.
Taigi turime pasakyti kuri viena pora laimės ir susikaus su Naujojo Orleano privačiąja mokykla. - pasakė muzikos mokytoja.
-UŽ KĄ BALSUOJATE JŪS, DIREKTORIAU? - paklausė vedėjas.
-Aš savo balsą atiduodu Heilei Marshall ir Stefanui Salvatore. - pasakė direktorius.
Mes apsidžiaugėm, kad turime vieną balsą.
-NA, O DABAR JŪSŲ BALSAS, CHOREOGRAFIJOS MOKYTOJAU. - pasakė vedėjas.
-Manau, kad mūsų mokyklą turi atstovauti Katerina Peers ir Klausas Mikaelsonas.
Katerina apsikabino Klausą ir pradėjo šokinėti.
-DABAR BELIEKA NUSPRĘSTI JUMS GERBIAMA MOKYTOJA KAM VERTA KELIAUTI TOLIAU. - pasakė vedėja.
-Taigi kovą tęs toliau... - užtęsė mokytoja. Man pradėjo stipriai trankytis širdis... - HEILĖ MARSHALL IR STEFANAS SALVATORE!
-SVEIKINAME HEILĘ IR STEFANĄ!!! - pasveikino mus vedėja.
Aš apsidžiaugiau ir teko mums atkartoti šokį. Visi plojo ir džiūgavo.
Po šokio, mes gavome diplomą ir gėlių.
Po visko aš, Stefanas, Deimonas, Lidija, Devina nuvažiavome švęsti Salvatorių namuose.
-Laikas švęęęsti!!! - rėkė Lidija.
Visą naktį Salvatorių namuose grojo garsi muzika. Aš gėriau daug burbono ir šokau.
Ši diena pati laimingiausia mano gyvenime!

Love Or Blood - Love Is Crap (2) [BAIGTA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin