"Lief dagboek,
Mijn vader is weer vertrokken op zakenreis en de oppas is er. Het is Dave. Ik dacht dat het een ramp zou zijn maar ik ga het gewoon proberen. Zijn sixpack is trouwens wel heel sexy. Ik schrijf nog wel als er wat gebeurt.
Xxx Emma."
Ik sluit het boek en leg het terug op de plek waar het lag, in de kast. Ik loop naar buiten en ga op de schommel zitten. Dave komt uit het zwembad en komt naar me toe lopen. 'Waarom kom jij niet zwemmen?' Ik haal mijn schouders op. 'Kom op trek je bikini aan.' 'Die heb ik al aan.' 'Waar wacht je dan nog op?' Ik trek mijn jurk uit en loop rustig naar het zwembad. Dave tilt me op en gooit me erin. 'Moest dat?' Ik kjk hem boos aan. 'Kon het niet laten sorry.' Ik hoor gegiegel achter me en draai me daarom om. Het is Nick die over de schutting kijkt. 'Hé Nick.' 'Hé Em.' Hij pakt een trap en klimt over het hek. 'Woont hij naast jou?' Vraagt Dave verbaasd. Ik knik en stap uit het zwembad. 'Hebben jullie trouwens al gehoord dat we morgen vrij hebben?' 'Nee is dat waar dan?' 'Ja.' 'Waarom?' Vraagt Dave. 'Weet ik niet.' 'Ooh chil.' zeg ik. 'Kijk daar.' Nick wijst naar achter. Ik kijk om maar zie niks. Maar ik voel wel dat ik in het zwembad geduwt word. Ik kom weer omhoog. 'Emma!' 'Wat?' 'Gaat het.' Nick springt het zwembad in en haalt me eruit. 'Wat doe je?' Hij zet me op de zijkant met mijn rug tegen de schutting. Ik voel met mijn hand aan mijn voorhoofd, als ik naar mijn hand kijk zie ik bloed. 'Is het erg?' Vraag ik. Dave pakt een doek en doet het af. 'Het is een snee.' Zegt Dave terwijl hij het bloed weg dempt. 'Emma raakte je de bodem?' 'Ik weet het niet. Maar het gaat goed hoor.' Dave kijkt met angst in mijn ogen. 'Weet je het zeker je kijkt witjes.' 'Het is prima echt waar.' Ik sta op maar val weer om. Dave kan me net op tijd opvangen en zet me weer op de grond. 'Het gaat niet goed Em.' Zegt Nick met angst in zijn stem. Dave rent naar boven en komt terug met een deken. Hij slaat hem om me heen. 'Het is lief van je maar ik heb het al heet.' 'Laat toch maar om je heen hangen Em.' Zegt Nick. 'Het spijt me Em, ik had je niet mogen duwen.' 'Het geeft niet.' 'Wil je naar binnen?' Vraagt Dave. Ik knik ja en samen met Nick tilt hij me op. Als hij me op de bank neerzet val ik weg. Alles is zwart.Als ik weer bij kom zit er een man met handschoenen naast mij. 'Goedeavond mevrouw.' Ik kijk naar mijn hand die nog vol zit met bloed. 'Kunt u iets zeggen?' Vraagt de man met de handschoenen. 'Waar is Dave?' Ik ga rechtop zitten en zie Dave buiten staan. Hij is aan het huilen, maar waarom weet ik niet.
JE LEEST
Ik moet en zal je krijgen
Ficção Adolescente(Voltooid) 'Je bent zo mooi.' 'Aah vind ik ook.' Zeg ik met sarcasme. 'Kom op geef je gewoon over ik krijg je toch wel.' 'Mij zul je nooit krijgen.' Hij duwt me tegen de muur en zegt: 'Als ik iets wil krijg ik het, dus ik krijg jou ook.' 'Aaggh kom...