Dave rent opeens naar boven en komt omgekleed terug. Hij pakt mijn arm vast en neemt me mee op de fiets. 'Wat doe je?' 'We gaan iets leuks doen.'
Na heel lang fietsen stoppen we bij een groot gebouw. 'Kom.' Dave pakt mijn hand vast en samen lopen we naar binnen. Er komt een man naar ons toe. 'Dus jij bent Emma?' 'Ja.' 'Ik ben de vader van Dave.' 'Kunnen we...?' 'Ja kom maar mee.' Dave maakt zijn zin niet eens af en zijn vader snapt hem al. We lopen naar een kamer waar een mooie motor staat. 'Touren?' Ik knik ja en loop naar de motor. Dave stapt op en geeft zijn hand zodat ik kan opstappen. Ik stap bij hem achterop. 'Hou je goed vast.' Ik sla mijn armen om zijn middel en de deuren van de garage gaan open. 'Klaar?' 'Ja.' Dave geeft rustig gas en samen vertrekken we uit de garage. 'Waar wil je heen?' 'Het maakt me niet uit als het maar geweldig word.' 'Dat komt goed.'
We zijn aangekomen bij het strand. Ik stap af doe mijn schoenen uit en ren het strand op. Dave blijft op zijn motor zitten en lacht me uit. Ik draai me om en trek hem mee. Halverwege het strand laat ik hem los. Ik blijf stil staan en kijk naar het water. Dave komt achter me staan. Hij draait me om en tilt me over zijn schouder. Hij rent met mij over het strand heen en samen vallen we in het zand. We gaan weer staan en rijden verder met de motor.
Als het weer avond is zitten we op een brug aan een groot meer. De zon gaat onder. 'Emma, ik vind je leuk. Ik weet dat ik fout zat, maar het enigste wat ik wil is jou.' 'Hou gewoon op ik wil je niet.' 'Emma...' 'Breng me thuis.' Ik ga staan en loop naar de motor. 'Maar Emma...' 'Je hoorde me wel.' Hij pakt zijn motor en start hem.
Ik doe de deur van het huis open en loop naar binnen. 'Je bent zo mooi.' 'Aah vind ik ook.' Zeg ik met sarcasme. 'Kom op geef je gewoon over ik krijg je toch wel.' 'Mij zul je nooit krijgen.' Hij duwt me tegen de muur en zegt: 'Als ik iets wil krijg ik het, dus ik krijg jou ook.' 'Aaggh kom op zeg.' Ik duw hem aan de kant en loop door naar boven. 'Ik breng de motor even terug.' 'Doe maar ja.' 'Emma...' 'Laat me met rust.' Ik hoor de voordeur dicht gaan. Ik loop een stukje de trap af voor een dubbel check dat hij weg is. Ik zie hem niet dus loop ik naar de kast voor mijn dagboek.
"Lief dagboek,
Ik dacht dat de dag mooi zou zijn maar hij moest en zal het weer verpesten. Het touren op de motor was zo leuk maar dan moet hij me weer vertellen dat hij me leuk vind. Wanneer houd hij er nou is mee op.
Xxx Emma"
JE LEEST
Ik moet en zal je krijgen
Teen Fiction(Voltooid) 'Je bent zo mooi.' 'Aah vind ik ook.' Zeg ik met sarcasme. 'Kom op geef je gewoon over ik krijg je toch wel.' 'Mij zul je nooit krijgen.' Hij duwt me tegen de muur en zegt: 'Als ik iets wil krijg ik het, dus ik krijg jou ook.' 'Aaggh kom...