Ik hang op en loop naar Dave. Ik ga naast hem zitten en kijk naar de grond. 'Wat is er aan de hand?' 'Thomas wil de manege kopen maar hij heeft toestemming nodig van zijn ouders, maar die zijn er allebij niet meer.' 'Het lukt hem wel.' 'Denk je?' 'Nee ik weet het zeker.' Dave slaat zijn arm om me heen en trekt me naar hem toe. Ik ga met mijn hoofd op zijn borst liggen.
Een half uur later gaat mijn telefoon. 'Ik durf niet op te nemen.' 'Zou ik het doen?' Vraagt Dave. Ik knik en geef de telefoon aan hem. 'Met Dave. Ja, aha oké is goed ik geef het door dankje doei.' Hij hangt op met een zielig gezicht. Aan zijn gezicht te zien is het niet goed dus loopt er één traan over mijn wang. 'Waarom huil je?' Vraagt hij. 'Om Romeo.' 'Maar he kunt hem elke dag bezoeken bij Thomas.' 'Echt!' 'Ja hij heeft het mogen kopen.' Ik spring bij Dave in de armen. Hij kaat me weer los en ik kan niks anders dan lachen.
Een uur later ben ik in slaap gevallen en de volgende dag word ik wakker in bed naast Dave. Hij is al wakker en kijkt me aan. 'Goeiemorgen.' Zegt hij. Ik glimlach. 'Ik had nooit geweten dat je zo schattig zou zijn tijdens het slapen.' Zegt hij met een glimlach en met zijn hand tegen mijn wang. Ik voel dat ik iets anders aan heb. Het is een te groot shirt. 'Ooh sorry van dat shirt maar je zat onder de modder.' 'Het geeft niet.' Dave stapt uit bed en loopt naar de badkamer. 'Ik ga in bad.' 'Is goed.' Zeg ik. Ik blijf in bed liggen. Maar had ik dat maar niet gedaan want meneer en mevrouw stem zijn weer aanwezig.
Oké geef toe Emma Dave is lekker ga voor hem. Nee niet doen eens een badboy altijd een badboy. Je weet niet wat je mist gurl. Als je het doet krijg je dalijk nog een kind van hem dat wil je toch niet. Emma word wakker en ga op hem af. Nee niet doen Emma dan vergeef je je het zelf nooit meer.
Ik raak door ze in de war en wil niets liever dan vluchten voor ze, maar dat gaat niet want ze zitten in mijn hoofd. De enigste oplossing is een keuze maken. 'Emma de shampoo is op.' 'Ik kom al.' Ik loop naar de badkamer en haal uit een kastje aan de muur shampoo. Ik ga op de rand van het bad zitten en doe een beetje shampoo op mijn handen. Ik doe het in zijn haar en maak een mooie hanenkam. Ik schiet in de lach. 'Wat heb je gedaan?' Dave weet het nog niet dus pak ik een spiegel zodat hij het kan zien. Ik leg de spiegel weer weg en dan krijg ik een laag water over me heen. Ik val achterover in het bad met het shirt nog aan.
JE LEEST
Ik moet en zal je krijgen
Подростковая литература(Voltooid) 'Je bent zo mooi.' 'Aah vind ik ook.' Zeg ik met sarcasme. 'Kom op geef je gewoon over ik krijg je toch wel.' 'Mij zul je nooit krijgen.' Hij duwt me tegen de muur en zegt: 'Als ik iets wil krijg ik het, dus ik krijg jou ook.' 'Aaggh kom...