Ik neem de bloemen aan en geef hem een knuffel. 'Ik heb je zo erg gemist en daarom raakte ik in paniek.' 'Ik vergeef het je.' 'Echt?' 'Ja.' Thomas zadelt zijn paard af en samen borstelen we het. Dave komt klets nat naar binnen lopen. We kijken naar hem en lachen hem hard uit. 'Mijn motor is kapot.' Hij komt naar ons toe lopen en pakt mijn heupen vast. Zonder iets te zeggen weet hij al dat hij los moet laten. 'Kom we gaan naar huis.' Zeg ik. Ik neem afscheid van Thomas en loop dan samen met Dave naar buiten. Als ik de deur open maak komt het met bakken uit de hemel. 'Weet je wat, we wachten wel even.' zeg ik en doe de deur weer dicht. Ik huppel naar Thomas toe en spring op zijn rug. 'Thomas kun je even komen helpen?' Zegt de baas van de manege. 'Ja tuurlijk. Emma wil je het paard even in de stal zetten.' 'Ja hoor.' Ik neem het paard van hem over en zet het in de stal. Ik ga samen met Dave op een hooibaal zitten en wachten tot Thomas weer komt. Een kwartier later komt Thomas naar ons toe. 'Emma kom is.' Ik loop achter Thomas aan. We stappen een stal in. Er is een veulen geboren, een fries. 'Aaaaah wat lief.' Ik ga op mijn hurken zitten en kijk ernaar. 'Ik mocht een naam kiezen maar van mij mag jij dat. Het is een hengst.' 'Romeo.' 'Dat is een leuke naam.' 'Emma wil jij elke week hierheen komen om hem te verzorgen de rest van de dagen doe ik het wel?' 'Ja hoor heel graag zelfs.' Dave komt aan lopen en zegt: 'Emma kom je nog de regen is opgehouden.' Hij komt achter me staan en ziet het veulen liggen. 'Omg wat een mooi beest.' 'Dat is het inderdaad.'
Een half uur later komen we thuis aan. Ik trek me jas uit en ga boven douche. 'Ik ga even douche.' 'Jo.' Als ik er een poosje onder sta staat Dave achter me zonder dat ik het door heb. Ik draai de kraan uit. Als ik me omdraai zie ik hem staan. Ik gil en draai me direct weer om. 'Hoelang sta je daar al?' 'Een paar minuten.' Hij komt naar me toe en pakt me vast, hij draait me om en zoent me.
Ik duw hem van me af en pak snel een handdoek. Ik wikkel het om me heen en kijk boos naar Dave. 'Rot op.' Hij pakt me weer vast en wil me weer zoenen maar ik sla hem in zijn gezicht. 'Auw waarom doe je dat?' 'Om je wakker te maken en nu oprotten.' Hij kijkt me boos aan en loopt dan weg. Ik ga huilend op de grond tegen de deur zitten.Ik pak mijn telefoon die op de wasbak ligt en bel Thomas. 'Hallo met Thomas. Emma?' 'Hij...' 'Emma gaat het?' 'Nee.' 'Ik kom nu naar je toe.' Hij hangt op. Ik ga staan en trek me kleren aan.
JE LEEST
Ik moet en zal je krijgen
Novela Juvenil(Voltooid) 'Je bent zo mooi.' 'Aah vind ik ook.' Zeg ik met sarcasme. 'Kom op geef je gewoon over ik krijg je toch wel.' 'Mij zul je nooit krijgen.' Hij duwt me tegen de muur en zegt: 'Als ik iets wil krijg ik het, dus ik krijg jou ook.' 'Aaggh kom...