Κεφαλαιο 17

200 16 2
                                    

Η Μελινα σηκωθηκε, πηγε εκανε ενα ντουζ και πηγε να ετοιμαστει. Εβαλε μια μαυρη φουστα μεχρι το γονατο και ενα λευκο πουκαμισο με μαυρες γοβες.

Οταν εφτασε πηγε αμεσως στο γραφειο του Αρη. Ειχε να τον δει μια μερα και της ελειψε. Χτυπησε την πορτα και ακουστικε η αυστηρη αλλα και σεξυ φωνη του

Α-" Περαστε"
Μ-" Καλημερα κυριε Φωτιαδη" ειπε ναζιαρικα και πηγε κοντα στο γραφειο.
Α-" Καλημερα κυρια Παπαϊωαννου" σηκωθηκε, την αρπαξε και την φιλησε.
" Μου λειψες"
Μ-" και εμενα μωρο μου. Πως κοιμηθικες;"
Α-" δεν κοιμηθικα"
Μ-" Αρη τι εκανες εχθες το βραδυ;" ειπε λιγο πιο εντωνα
Α-" Ηρεμησε μωρο μου. Δεν μπορουσα να κοιμηθω γιατι δεν σε ειχα στην αγκαλια μου"
Μ-"Καλα σημερα για να επανορθωσω θα κοιμηθουμε αγκαλιτσα στο σπιτι σου"
Α-" Θα κοιμηθουμε αγκαλιτσα, ναι. Στο σπιτι μου ομως, οχι."
Μ-" δεν καταλαβα"
Ο Αρης εβγαλε απο την τσεπη του δυο εισητηρια για το Παρισι
Μ-" τι ειναι αυτα;"
Α-" ανοιξε τα"
Η Μελινα τα ανοιγει και μενει εκπληκτη. Παντα ηθελε να παει στο παρισι.
Μ-"Ααα... Δεν σε πιστευω" του ειπε και επεσε στην αγκαλια του, τον φιλαγε παντου, σε ολο το προσωπο.
Α-" ειχω κατι δουλειες εκει και λεω γιατι δεν περνω και το κοριτσι μου μαζι"
Μ-" Μωρο μου..... Παντα ηθελα να παω στο παρισι"
Α-" Ωραια αγαπη μου. Θα φυγεις σημερα νωριτερα να πας να φτιαξεις βαλιτσα και μολις σχολασω εγω, φυγαμε."
Μ-" ενταξει. Σαγαπω"
Α-" και γω μωρο μου"

Η Μελιμα ανυπομωνουσε να παει σπιτι να φτιαξει την βαλιτσα της. Ετσι οταν εφτασε η ωρα να παει σπιτι της, ενημερωσε τον Αρη και εφυγε.

Μετα απο καμια ωρα πηγε και ο Αρης κι την πηρε να πανε στο αεροδρομιο.

Οταν εφτασαν, πηγαν νοικιασαν ενα αμαξι και πηγαν στο ξενοδωχειο.
Σε ολη την διαδρομη η Μελινα κοιταγε απο το παραθυρο. Ηταν παρα πολυ ενθουσιασμενη. Εβλεπε ολα αυτα τα ωραια του Παρισιου και τρελενωταν. Οταν φτασανε στο δωματιο εκαναν ενα μπανιο μαζι και επεσαν για υπνο γιατι ηταν κουρασμενοι απο το ταξιδι.

~Το άλλο μου μισό~Where stories live. Discover now