Εχει περασει ενας μηνας απο τοτε και ειμαι πιο ευτυχισμενη απο ποτε. Ο Αρης μπορω να πω πως ειναι πολυ υπερπροστατευτικος και αυτο με νευριαζει λιγο.
Καθομαι στο μπαλκονι και πινω τον καφε μου, οταν ερχεται ο Αρης και μου δινει ενα φιλι.
Α-" καλημερα σας πριγκιπισσες μου"
Μ-" καλημερα μπαμπα" του λεω με παιδικη φωνη και του δινω και εγω ενα φιλη.
Α-" αγαπη μου, πηγαινε μεσα μην κρυωσεις σε παρακαλω."
Μ-" τι να κρυωσω σεπτεμβρη μηνα μωρο μου, εχει ακομα πολυ ζεστη"
Α-" Μελινα, πηγαινε στο κρεβατι και ξαπλωσε, δεν πρεπει να κουραζεσαι"
Ααα.. Αρχιζω και τα περνω
Μ-" Αρη μην μου συμπεριφερεσαι λες και ειμαι αρρωστη. Ειμαι μια χαρα, εχω βαρεθει να ειμαι στο κρεβατι και επισης εχω βαρεθει να σε εχω συνεχεια πανω απο το κεφαλι μου και να μου λες τι να κανω" λεω λιγο πιο εντονα απο οτι επρεπε
Α-" Μελινα.. Στην κατασταση σου πρεπει να προσεχεις"
Μ-" προσεχω γαμωτο, προσεχω." λεω και με πιανουν τα κλαματα. Πραγματικα οι ορμονες μου τα εχουν παιξει.
Α-" ελα μωρο μου μην κλαις σε παρακαλω" μου λεει και με περνει αγκαλια.
Μ-" απλα μην γινεσαι τοσο ξεροκεφαλος."
Α-" καλα. Σαγαπω"
Μ-" και γω" πηγε να κανει ενα μπανιο και εγω καθομουν ακομα στο μπαλκονι.Μ αυτα και μ αυτα ξεχασε πως σημερα κλεινουμε ενα χρονο μαζι. Τοτε που εγω ακομα εγραφα πανελληνιες. Δεν θα ξεχασω ποτε εκεινη την ημερα που πηγε να με πατησει.
Εκεινος ομως πως γινεται να το ξεχασε;Βγαινει απο το μπανιο και ερχεται διπλα μου.
Α-" μωρο μου, σημερα εχω να κανω παρα πολλες δουλειες στο γραφειο γιαυτο θα αργησω, μην με περιμενεις" μου λεει και με φιλαει πεταχτα.
Μ-" καλα, για να μην ειμαι μονη μου μπορει να παω απο την Ροζι" λεω με λυπημενη φατσα
Α-" να πας καρδια μου. Σαγαπω"
Μου λεει και φευγει.
Μετα απο λιγο, ετοιμαστηκα και εγω και πηγα στην Ροζι.Μ-" Ροζι... Ξεχασε τον επετειο μας... Πως γινεται αυτο"
Ρ-" ελα κοριτσακι μου μην στενοχωριεσαι, θα ειχε αλλου το μυαλο του σημερα. Ειπες πως ειχε πολλες δουλειες. Θα ειναι στρεσαρισμενος.
Μ-" ναι μπορει"Μετα απο αρκετες ωρες, πλεον εχει παει αργα το μεσημερι και περνω ενα μηνυμα στο κινητο.
*πηγαινε στο σπιτι μας, και ακολουθησε τα πεταλλα*
Μ-" Ροζι, παω σπιτι να ξεκουραστω"
Α-" ενταξει κοριτσακι μου, τα λεμε"
Μ-" τσαοο.."Ανοιγω την πορτα του σπιτι μας και βλεπω διασκορπισμενα πεταλλα απο κοκκινα τριανταφυλλα και αναμενα κερακι. Ακολουθω το μονοπατι και καταλιγω στο δωματιο μας. Εκει πανω υπαρχει ενα μεγαλο ασπρο κουτι. Το ανοιγω και βλεπω ενα υπεροχο μακρυ φορεμα σε συνδιασμο με γοβες, ενα κοκκινο τριανταφυλλο και ενα γραμμα. 'Βρε μανια με τα γραμματα αυτο το ατομο' σκεφτομαι και ανοιγω τον φακελο.
YOU ARE READING
~Το άλλο μου μισό~
RomanceΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...